[17UINZ] Úvod do inženýrství
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 9 / 54
- Procento hodnotících: 16 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 54 studentů.
- Ukončilo předmět: 33 studentů.
- Průchodnost: 61 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [9]
-
Předmět, kde je slátaných xy různých kapitol a oblastí. Na jednu stranu by každý na technice měl mít takový obecný přehled. Materiály dost chaotické a člověk opravdu nevi z čeho se poradne ucit, ale zkoušku ve výsledku je velice snadné udělat.Kristina Koníčková st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
je škoda, že skripta pokrývají jen část přednášek,st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
Nesmíte se nechat odradit první přednáškou, kde máte pocit, že jste se asi omylem teleportovali na právnickou fakultu. Předmět má 3 části, "právní" - trošku strašák, technickou dokumentaci (záživná část) a nakonec letem světem materiály. Zkoušející jsou hodní u zkoušky (díky tomu mě osobně ta zkouška i bavila).st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
Technickému kreslení a práci s CAD by mohlo být věnováno více času. K CAD by mohlo být speciální cvičení. Uvítal bych revidování skript. Část o životním prostředí se samozřejmě moc nemění, ale spousta zmíněných norem už byla nahrazena, zmíněné ústavy už někdy zanikly, části o minulém režimu v úvodu jsou kapitola sama o sobě. Klidně bych byl ochoten dobrovolně s tímto nějak pomoct.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Nejvíce jsem ocenila technické kreslení. Výklad často prokládán příběhy z praxe a vykládáno velice lidsky. Jen p. Bouda měl občas připomínky, které byly zbytečné a zasekával se u nepodstatných informací. Zkouška poměrně snadná. Oproti matematickým zkouškám poměrně oddechová (možná i proto, že mnohdy stačilo dávat pozor, požít selský rozum a naučit se něco paměťově, narozdíl od matik, kde látku musíte spíš pochopit, než se ji naučit).st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
Za přínosnou část beru technické kreslení a zpracování výkresu, naopak 3 přednášky o materiálech byly neskutečně nudné.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Divný no praktický predmet, študenti z priemysloviek si určite prišli na svoje.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Předmět byl nudný. Obsah přednášek nepřinášel skoro nic zajímavého.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
-
uinzst. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
N :
Oznámkujte předmět [9]
Průměr odpovědi: 2.67
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 11 % [1]: 1 (výborně)
- 2 : 22 % [2]: 2
- 3 : 55 % [5]: 3
- 4 : 11 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [9]
Průměr odpovědi: 1.11
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 88 % [8]: ano
- 3 : 11 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká