Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[17UINZ] Úvod do inženýrství

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 9 / 54
  • Procento hodnotících: 16 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 54 studentů.
  • Ukončilo předmět: 33 studentů.
  • Průchodnost: 61 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [9]
    • Předmět, kde je slátaných xy různých kapitol a oblastí. Na jednu stranu by každý na technice měl mít takový obecný přehled. Materiály dost chaotické a člověk opravdu nevi z čeho se poradne ucit, ale zkoušku ve výsledku je velice snadné udělat.
      Kristina Koníčková st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • je škoda, že skripta pokrývají jen část přednášek,
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • Nesmíte se nechat odradit první přednáškou, kde máte pocit, že jste se asi omylem teleportovali na právnickou fakultu. Předmět má 3 části, "právní" - trošku strašák, technickou dokumentaci (záživná část) a nakonec letem světem materiály. Zkoušející jsou hodní u zkoušky (díky tomu mě osobně ta zkouška i bavila).
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • Technickému kreslení a práci s CAD by mohlo být věnováno více času. K CAD by mohlo být speciální cvičení. Uvítal bych revidování skript. Část o životním prostředí se samozřejmě moc nemění, ale spousta zmíněných norem už byla nahrazena, zmíněné ústavy už někdy zanikly, části o minulém režimu v úvodu jsou kapitola sama o sobě. Klidně bych byl ochoten dobrovolně s tímto nějak pomoct.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Nejvíce jsem ocenila technické kreslení. Výklad často prokládán příběhy z praxe a vykládáno velice lidsky. Jen p. Bouda měl občas připomínky, které byly zbytečné a zasekával se u nepodstatných informací. Zkouška poměrně snadná. Oproti matematickým zkouškám poměrně oddechová (možná i proto, že mnohdy stačilo dávat pozor, požít selský rozum a naučit se něco paměťově, narozdíl od matik, kde látku musíte spíš pochopit, než se ji naučit).
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • Za přínosnou část beru technické kreslení a zpracování výkresu, naopak 3 přednášky o materiálech byly neskutečně nudné.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Divný no praktický predmet, študenti z priemysloviek si určite prišli na svoje.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Předmět byl nudný. Obsah přednášek nepřinášel skoro nic zajímavého.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
    • uinz
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
N :  Oznámkujte předmět [9]

Průměr odpovědi: 2.67

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 11 % [1]: 1 (výborně)
  • 2 : 22 % [2]: 2
  • 3 : 55 % [5]: 3
  • 4 : 11 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [9]

Průměr odpovědi: 1.11

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 88 % [8]: ano
  • 3 : 11 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká