Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Bouda Jaroslav Mgr. - [17UINZ] Úvod do inženýrství

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 8 / 39
  • Procento hodnotících: 20 %
Celkové hodnocení [8]
1:
0 % [0]
2:
25 % [2]
3:
62 % [5]
4:
12 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 2.88

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [3]
1:
0 % [0]
2:
33 % [1]
3:
66 % [2]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 2.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [5]
1:
0 % [0]
2:
20 % [1]
3:
60 % [3]
4:
20 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 3.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.17
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.71
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
    • Bylo mi líto, že jsou tak pozdě, když už člověk ztrácí pozornost a je unavený. Nicméně jakmile se přiblížil Mgr. Bouda, bylo jasné, že co nevidět někdo z našeho okolí dostane "konverzační" otázku, to pak člověk rychle zbystřil a snažil se být nenápadný. Jinak jsou to ale přednášky zajímavé a užitečné, jsem ráda, že jsem na nich byla.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • 3h jsou opravdu únavné.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • občas lehce komunistické názory, občas si jimi i protiřečil
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Jsou 3, tak to píšu tady. (Bouda) Je dobré, že zmiňoval velkou souvislost s jadernými zařízeními.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • (Bouda) Výklad byl dost "z rychlíku", moc často tam bylo "nestíháme, tu je literatura, tam se na to podívejte". Čas na důkladnější rozbor některých témat by se dal získat tím, že by se nezmiňovalo tolik o tématu měření - to jsme znali ze ZFM. Občas poněkud chaotické. Někdy jsem nevěděl, co je velmi důležité a co je zmíněno jako zajímavost.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]
    • plus skripta
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • Vlastní zápisky, skripta, doporučená literatura, materiály od loňských studentů a kamarádů, skripta od strojařů, internet
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • zápisky od starších studentů + vlastní poznámky
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • Zpracované materiály do pdf od starších spolužáků
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • zápisy od starších ročníků, internet, částečně vlastní poznámky
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [6]
    • Bez problému.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Jste pozváni na individuální čas po 3, takže se nestane, že byste čekali třeba 2h než přijdete na řadu, nebo že by zkouška trvala 4 hodiny apod.. Témata jsou předem vyvěšená a přesně těchto témat se zkoušející drží a pokud jste v úzkých, pomáhají vám. Ze zimního semestru to pro mě byla nejpříjemnější zkouška.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • Pan Bouda opravdu hodně pomáhal
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • v pohodě
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • Zbytečně dlouhá, některé dotazy pana Boudy pravděpodobně překvapily nejen mě.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Moje první zkouška na VŠ, zkoušejíci si mě dost podali, dělali si srandu, nebylo to profesionální ale nejak jsem to přežil
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
    • Intonace hlasu, odbornost, uvádění příkladů z "reality"
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • Zajímavé a občas humorné historky
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • zapálenost do výkladu
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
    • Trošku ubrat na rychlosti přednášení, nestíhala jsem pak zapisovat poznámky.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • Aby výklad i zápisky měly hlavu a patu.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Nezasekávat se na nezajímavých příkladech, které nejsou ani ze života, spíš k natáhnutí času. Zatím co zajímavé části jsou ve zkratce řečeny
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • (Haušild) V prezentaci přepínal slidy strašně rychle, student nestíhal psát zápisky. Moc uspěchané. Skoro jsem měl pocit, jako by k tomu přistupoval jako "tady to rychle nějak zmáknem, pak se to stejně bude dělat až v dalších ročnících..."
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 60 % [3]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 20 % [1]: 50%-75%
  • 4 : 20 % [1]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [12]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [4]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 25 % [3]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 85 % [6]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 14 % [1]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [5]

Průměr odpovědi: 3.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
  • 2 : 20 % [1]: 2
  • 3 : 60 % [3]: 3
  • 4 : 20 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [3]

Průměr odpovědi: 2.67

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1
  • 2 : 33 % [1]: 2
  • 3 : 66 % [2]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 100 % [3]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký