Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Břeň David RNDr. Ph.D. - [00MAM1] Matematické minimum 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 38 / 176
  • Procento hodnotících: 21 %
Celkové hodnocení [38]
1:
86 % [33]
2:
13 % [5]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.13

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [38]
1:
86 % [33]
2:
13 % [5]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.13

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.55
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [17]
    • Dokáže těžší látku vysvětlit a odlehčit, aby se toho člověk nebál.
      Jiří Šindelář st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • Jeho empatii ke studentům
      st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R072 V
    • Cením si toho, že má chuť usnadnit prvákům jejich příchod do studia formou tohoto nepovinného předmětu, i když to pro některé může být spíše zděšení, a také si cením jeho způsobu přednášení, přednášky doktora Břeně mi budou v následujících semestrech chybět.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
    • Doktor Břeň přednáší velmi chytlavě, dokáže látku vysvětit způsobem, jaký studenta zaujme.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
    • Enthusiasmus.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
    • Je pro něho důležité, aby všichni chápali probíranou látku.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
    • Je to velmi dobrý přednášející. Velmi se snaží, aby studenti alespoň trochu chápali látku, i když co se týče MAM1, není to zrovna jednoduché.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • Milý, vtipný a vše v klidu i několikrát vysvětlí.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
    • Oceňuji jeho přístup a líbí se mi jeho styl
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
    • Oceňuji jeho zájem a nadšení učit. Taky výuku zpestřuje příběhy, poznámkami,....
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 V
    • Ochotu, spôsob prednášania, elán, humor aj to, že prednášky boli zaznamenávané na video
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
    • Přístup ke studentům a velikou ochotu
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
    • Snahu vše vysvětlit tak, aby to pochopilo co nejvíce lidí
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • Super přístup! Ihned reaguje na otázky a odpovídá na ně, snaží se vysvětlit.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 V
    • Trpělivě vysvětluje, ví, co je třeba zdůraznit, velmi příjemný, milý.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
    • Vtipnost, ochotu
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • Vysvětloval i vícekrát. Nechal si své přednášky nahrát na youtube, což bylo velmi přínosné, protože jsem se na ně pak zpětně díval a říkal si, co všechno mi v přednášce uniklo a pak některé věci začaly dávat smysl.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek V
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [10]
    • Občas zapomene správně zapsat např, že se jedná o vektorovou veličinu atd, čímž může vyvolat zmatení.
      Jiří Šindelář st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • asi nic
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • Hádam v ničom
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
    • Kdyby byl čas, tak více příkladů by neuškodlo.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
    • Mohl by více vysvětlovat
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 V
    • Možná by bylo dobré zdůraznit, které věci je bezpečně nutné znát pro mechaniku. A které tak třeba úplně potřeba nejsou.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek V
    • Myslím, že už není co zlepšovat, nedokážu si představit, v čem by mohlo být matematické minimum ještě lepší.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
    • Někdy tolik nehrnout některé aparáty jako samozřejmost a trochu více danou věc osvětlit
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
    • nevím
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • Nevím
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [7]
    • Nezapomenout index na konci.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 V
    • nic
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • Ono to bylo cvičení? :-D Měla jsem pocit, že se jednalo o přednášky.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 V
    • Skoro mám pocit, že toto by mohl být povinný předmět. Kdyby člověk věci odsud neznal, tak by měl v mechanice vážné problémy.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
    • Určitě se vyplatí je navštěvovat
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
    • Užitečné, jednoduchý zisk zápočtu, žádná ztráta času.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
    • Vyhovuje
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [38]

Průměr odpovědi: 1.13

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 86 % [33]: 1
  • 2 : 13 % [5]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [38]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 0 % [0]: středně obtížný
  • 4 : 26 % [10]: lehký
  • 5 : 73 % [28]: velmi lehký