Břeň David RNDr. Ph.D. - [00MAM1] Matematické minimum 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 38 / 176
- Procento hodnotících: 21 %
Celkové hodnocení [38]
1: |
|
86 % [33] |
2: |
|
13 % [5] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.13
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [38]
1: |
|
86 % [33] |
2: |
|
13 % [5] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.13
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.55
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [17]
-
Dokáže těžší látku vysvětlit a odlehčit, aby se toho člověk nebál.Jiří Šindelář st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
Jeho empatii ke studentůmst. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R072 V
-
Cením si toho, že má chuť usnadnit prvákům jejich příchod do studia formou tohoto nepovinného předmětu, i když to pro některé může být spíše zděšení, a také si cením jeho způsobu přednášení, přednášky doktora Břeně mi budou v následujících semestrech chybět.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Doktor Břeň přednáší velmi chytlavě, dokáže látku vysvětit způsobem, jaký studenta zaujme.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
-
Enthusiasmus.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
-
Je pro něho důležité, aby všichni chápali probíranou látku.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Je to velmi dobrý přednášející. Velmi se snaží, aby studenti alespoň trochu chápali látku, i když co se týče MAM1, není to zrovna jednoduché.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
Milý, vtipný a vše v klidu i několikrát vysvětlí.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
-
Oceňuji jeho přístup a líbí se mi jeho stylst. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Oceňuji jeho zájem a nadšení učit. Taky výuku zpestřuje příběhy, poznámkami,....st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 V
-
Ochotu, spôsob prednášania, elán, humor aj to, že prednášky boli zaznamenávané na videost. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Přístup ke studentům a velikou ochotust. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Snahu vše vysvětlit tak, aby to pochopilo co nejvíce lidíst. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
Super přístup! Ihned reaguje na otázky a odpovídá na ně, snaží se vysvětlit.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 V
-
Trpělivě vysvětluje, ví, co je třeba zdůraznit, velmi příjemný, milý.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
-
Vtipnost, ochotust. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
Vysvětloval i vícekrát. Nechal si své přednášky nahrát na youtube, což bylo velmi přínosné, protože jsem se na ně pak zpětně díval a říkal si, co všechno mi v přednášce uniklo a pak některé věci začaly dávat smysl.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek V
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [10]
-
Občas zapomene správně zapsat např, že se jedná o vektorovou veličinu atd, čímž může vyvolat zmatení.Jiří Šindelář st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
asi nicst. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
Hádam v ničomst. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Kdyby byl čas, tak více příkladů by neuškodlo.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
-
Mohl by více vysvětlovatst. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 V
-
Možná by bylo dobré zdůraznit, které věci je bezpečně nutné znát pro mechaniku. A které tak třeba úplně potřeba nejsou.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek V
-
Myslím, že už není co zlepšovat, nedokážu si představit, v čem by mohlo být matematické minimum ještě lepší.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Někdy tolik nehrnout některé aparáty jako samozřejmost a trochu více danou věc osvětlitst. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
nevímst. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
Nevímst. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [7]
-
Nezapomenout index na konci.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 V
-
nicst. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
Ono to bylo cvičení? :-D Měla jsem pocit, že se jednalo o přednášky.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 V
-
Skoro mám pocit, že toto by mohl být povinný předmět. Kdyby člověk věci odsud neznal, tak by měl v mechanice vážné problémy.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
-
Určitě se vyplatí je navštěvovatst. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Užitečné, jednoduchý zisk zápočtu, žádná ztráta času.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Vyhovujest. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [38]
Průměr odpovědi: 1.13
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 86 % [33]: 1
- 2 : 13 % [5]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [38]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 0 % [0]: středně obtížný
- 4 : 26 % [10]: lehký
- 5 : 73 % [28]: velmi lehký