Clarke Dunstan M.A. - [04AP1] Angličtina P1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 15 / 72
- Procento hodnotících: 20 %
Celkové hodnocení [15]
1: |
|
33 % [5] |
2: |
|
53 % [8] |
3: |
|
13 % [2] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.80
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [15]
1: |
|
33 % [5] |
2: |
|
53 % [8] |
3: |
|
13 % [2] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.80
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.55
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
-
Líbilo se mi, že se hodiny zabývají vždycky jedním tématem, na které potom navazoval i domácí úkol.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
-
Snaží se, abychom spolu komunikovali. To, že se to často moc nedaří, už je jiná věc. <He tries to make us speak. Unfortunately, it usually doesn"t work.>st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
-
Bylo by dobré nacházet článku a témata esejí s tématy, kterými se jako studenti zabýváme. Esej o filtraci vody málokomu dá potřebná slovíčka.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
-
Měl by mít zajímavější přednášky.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R072 V
-
Více se zaměřit na vědeckou angličtinu, která souvisí s námi studovanými obory. <It would be better to concentrate on academic English with relation to our field of studies at the university.>st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [6]
-
Clarke by měl dostávat učebny, kde stabilně funguje wifi, protože mu často vypadává a brzdí to hodinu. Všichni studenti navíc taky používají připojení ke stahování materiálů.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika V
-
Je to celkem k ničemu, akorát jsem si trochu procvičil mluvení.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
Cvičení jsou často nezáživná. Dobré pro udržení úrovně, lze se tam naučit prvky akademické angličtiny, ale výrazné rozvinutí schopností nečekejte.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze V
-
Dvě hodiny je málo. Radši bych měla jeden cizí jazyk a pořádně, než dva a oba vlastně k ničemu. <Two hours per week is way too little. I"d rather have one foreign language to learn perfectly, than two with little outcome.>st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Některé hodiny byly zábava a člověk si i něco odnesl, někdy zas měl pocit, že ztratil dvě hodinky času..vesměs převažovalo něco mezi tím.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
Všechny skupiny píšou stejný test, if you know what i mean...st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R072 V
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [15]
Průměr odpovědi: 1.80
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 33 % [5]: 1
- 2 : 53 % [8]: 2
- 3 : 13 % [2]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [15]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 6 % [1]: obtížný
- 3 : 46 % [7]: středně obtížný
- 4 : 46 % [7]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký
Komentáře učitelů k předmětu
Sem zadejte Váš komentář.
Thank you very much for your comments and suggestions. I am glad most of you are finding the course useful. I agree that it's not a very long time to study English for, but, unfortunately the pressures of the faculty's timetables and my own will not currently allow for longer. However, this is a common complaint which we have taken on board and are considering how to address. I am sorry to hear some feel they are not learning enough and will endeavour to stretch students further in subsequent courses.
Thank you very much for your comments and suggestions. I am glad most of you are finding the course useful. I agree that it's not a very long time to study English for, but, unfortunately the pressures of the faculty's timetables and my own will not currently allow for longer. However, this is a common complaint which we have taken on board and are considering how to address. I am sorry to hear some feel they are not learning enough and will endeavour to stretch students further in subsequent courses.