Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Clarke Dunstan M.A. - [04AP1] Angličtina P1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 15 / 72
  • Procento hodnotících: 20 %
Celkové hodnocení [15]
1:
33 % [5]
2:
53 % [8]
3:
13 % [2]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.80

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [15]
1:
33 % [5]
2:
53 % [8]
3:
13 % [2]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.80

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.55
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
    • Líbilo se mi, že se hodiny zabývají vždycky jedním tématem, na které potom navazoval i domácí úkol.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
    • Snaží se, abychom spolu komunikovali. To, že se to často moc nedaří, už je jiná věc. <He tries to make us speak. Unfortunately, it usually doesn"t work.>
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
    • Bylo by dobré nacházet článku a témata esejí s tématy, kterými se jako studenti zabýváme. Esej o filtraci vody málokomu dá potřebná slovíčka.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
    • Měl by mít zajímavější přednášky.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R072 V
    • Více se zaměřit na vědeckou angličtinu, která souvisí s námi studovanými obory. <It would be better to concentrate on academic English with relation to our field of studies at the university.>
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [6]
    • Clarke by měl dostávat učebny, kde stabilně funguje wifi, protože mu často vypadává a brzdí to hodinu. Všichni studenti navíc taky používají připojení ke stahování materiálů.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika V
    • Je to celkem k ničemu, akorát jsem si trochu procvičil mluvení.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • Cvičení jsou často nezáživná. Dobré pro udržení úrovně, lze se tam naučit prvky akademické angličtiny, ale výrazné rozvinutí schopností nečekejte.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze V
    • Dvě hodiny je málo. Radši bych měla jeden cizí jazyk a pořádně, než dva a oba vlastně k ničemu. <Two hours per week is way too little. I"d rather have one foreign language to learn perfectly, than two with little outcome.>
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
    • Některé hodiny byly zábava a člověk si i něco odnesl, někdy zas měl pocit, že ztratil dvě hodinky času..vesměs převažovalo něco mezi tím.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • Všechny skupiny píšou stejný test, if you know what i mean...
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R072 V
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [15]

Průměr odpovědi: 1.80

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [5]: 1
  • 2 : 53 % [8]: 2
  • 3 : 13 % [2]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [15]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 6 % [1]: obtížný
  • 3 : 46 % [7]: středně obtížný
  • 4 : 46 % [7]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký
Komentáře učitelů k předmětu
Sem zadejte Váš komentář.
Thank you very much for your comments and suggestions. I am glad most of you are finding the course useful. I agree that it's not a very long time to study English for, but, unfortunately the pressures of the faculty's timetables and my own will not currently allow for longer. However, this is a common complaint which we have taken on board and are considering how to address. I am sorry to hear some feel they are not learning enough and will endeavour to stretch students further in subsequent courses.