Clarke Dunstan M.A. - [04AP3] Angličtina P3
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 10 / 53
- Procento hodnotících: 18 %
Celkové hodnocení [10]
1: |
|
50 % [5] |
2: |
|
50 % [5] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [10]
1: |
|
50 % [5] |
2: |
|
50 % [5] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.55
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
-
Je vždy pozitivně naladěný a snaží se svoji náladu poslat dál. Zkouška mi přišla dobře vymyšlená, jenom bych uvítala jiné téma na článek, když jsem matematik. Nevím, jak to, že jsem schopná mluvit o fyzikálním tématu, prokazuje moji schopnost např. studovat matematiku na zahraniční univerzitě.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
Je skvělé mít tu rodilého mluvčího.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
Připravenost hodin, ochota se vším pomoci.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
Líbila se mi možnost prezentování na odborné téma. Jenom to hodnocení mi nepřišlo objektivní. Přišlo mi, že prezentace na jednoduchá témata se hodnotily lépe, a když se někdo snažil udělat opravdu odbornou přednášku, tak na tom byl většinou bit.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Chyběla mi možnost jako v minulých semestrech napsat si cvičnou esej, v tomto případě na motivační dopis a životopis.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
Věřte nebo ne, slovní zásoba a gramatika opravdu kopíruje to, na co narazíte v článcích. Při psaní bakalářky se může hodit.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [10]
Průměr odpovědi: 1.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [5]: 1
- 2 : 50 % [5]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [10]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 80 % [8]: středně obtížný
- 4 : 20 % [2]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký
Komentáře učitelů k předmětu
Sem zadejte Váš komentář.
Thank you all for your comments and advice. I am glad most of you are finding the course useful. In response to the comment about the presentations, I will considering revising the marking scheme to make it more objective, perhaps it would also help if it was clearer how the mark is obtained, I will add a check list in future courses. I also agree that an essay component would be useful so I will see if I can fit it into future course. It is always tricky to get everything into a single semester. As regards technical vocabulary, this is common problem. Students study a variety of fields and everyone wants some of their field's vocabulary in the course. That said, I can try to add more.
Thank you all for your comments and advice. I am glad most of you are finding the course useful. In response to the comment about the presentations, I will considering revising the marking scheme to make it more objective, perhaps it would also help if it was clearer how the mark is obtained, I will add a check list in future courses. I also agree that an essay component would be useful so I will see if I can fit it into future course. It is always tricky to get everything into a single semester. As regards technical vocabulary, this is common problem. Students study a variety of fields and everyone wants some of their field's vocabulary in the course. That said, I can try to add more.