Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Clarke Dunstan M.A. - [04AP3] Angličtina P3

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 10 / 53
  • Procento hodnotících: 18 %
Celkové hodnocení [10]
1:
50 % [5]
2:
50 % [5]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [10]
1:
50 % [5]
2:
50 % [5]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.55
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
    • Je vždy pozitivně naladěný a snaží se svoji náladu poslat dál. Zkouška mi přišla dobře vymyšlená, jenom bych uvítala jiné téma na článek, když jsem matematik. Nevím, jak to, že jsem schopná mluvit o fyzikálním tématu, prokazuje moji schopnost např. studovat matematiku na zahraniční univerzitě.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • Je skvělé mít tu rodilého mluvčího.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • Připravenost hodin, ochota se vším pomoci.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Líbila se mi možnost prezentování na odborné téma. Jenom to hodnocení mi nepřišlo objektivní. Přišlo mi, že prezentace na jednoduchá témata se hodnotily lépe, a když se někdo snažil udělat opravdu odbornou přednášku, tak na tom byl většinou bit.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Chyběla mi možnost jako v minulých semestrech napsat si cvičnou esej, v tomto případě na motivační dopis a životopis.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • Věřte nebo ne, slovní zásoba a gramatika opravdu kopíruje to, na co narazíte v článcích. Při psaní bakalářky se může hodit.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [10]

Průměr odpovědi: 1.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [5]: 1
  • 2 : 50 % [5]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [10]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 80 % [8]: středně obtížný
  • 4 : 20 % [2]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký
Komentáře učitelů k předmětu
Sem zadejte Váš komentář.
Thank you all for your comments and advice. I am glad most of you are finding the course useful. In response to the comment about the presentations, I will considering revising the marking scheme to make it more objective, perhaps it would also help if it was clearer how the mark is obtained, I will add a check list in future courses. I also agree that an essay component would be useful so I will see if I can fit it into future course. It is always tricky to get everything into a single semester. As regards technical vocabulary, this is common problem. Students study a variety of fields and everyone wants some of their field's vocabulary in the course. That said, I can try to add more.