Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Fučík Radek Ing. Ph.D. - [01MAT1] Matematika 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 7 / 43
  • Procento hodnotících: 16 %
Celkové hodnocení [10]
1:
80 % [8]
2:
10 % [1]
3:
10 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.30

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [4]
1:
75 % [3]
2:
25 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.25

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [6]
1:
83 % [5]
2:
0 % [0]
3:
16 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.17
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.71
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Velmi dobře srozumitelné. Vyplatí se chodit, minimálně kvůli absencím.
      Jan Svoboda st. obor: 3901R072 PO
    • Přednášky mně nebavili a z poznámek z přednášek jsem se ani neučila.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
    • Jelikož je pan Fučík i zkoušející tak probral přesně ty typové příklady, které byly potřeba u zkoušky. Pokud byl nějaký problém tak byl velice ochotný cokoliv vysvětlit a zpočítat na tabuli.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
    • Oceňuji jeho ochotu vysvětlovat během cvičení všechny obtížné příklady, na které bychom mohli narazit. A dále, že na každý vznesený dotaz dokáže odpovědět rychle a jasně.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
    • to že jsem se mohla dohodnout na konzultacíh i den dopředu. Pán Fučík se snažil vysvětlit vše o co jsem ho požádali.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • Odpovídat na emaily
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
    • nevysvětlovat vše jenom přes poučky a věty a definice. Ale snažit se ukázat že na věci mužeme také logicky přijít
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
    • srozumitelné vysvětlování
      st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R072 PO
    • Jeho zapálenost nás něco naučit
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
    • Oceňuji rozsáhlé množství informací, které dokáže během jedné přednášky předat.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
    • To, že byl ochotný konzultovat i počas zkouškového období a vlastně vždy když student potřebuje.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
    • Velmi dobře, srozumitelně a zajímavě podává látku, výborný přístup.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R057 Aplikovaná informatika PO
    • Velmi optimistický přístup, snaží se seč mu síly stačí, aby všichni rozuměli tomu co říká. A nehraje si moc na to, že jsme matematici, páč jaksi nejsme. No a u zkoušky je skvělý.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [5]
    • Myslím, že všechno ok.
      Jan Svoboda st. obor: 3901R072 PO
    • Přednášky byly super, jen by bylo lepší občas volnější tempo.
      st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R072 PO
    • MOhl by nás učit míň vět a důkazů
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
    • Nelíbilo se mi, že na cvičeních všechno vysvětluje přes věty. Někdy právě těm větam nerozumím a kdyby jsem se ho zeptala ať mi tu tému vysvětlí znova by to dělal přes věty. Chápu, že jsou v matematice dúležité, avšak občas by bylo líp kdyby pán Fučík mluvil víc laicky.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
    • Nic mě nenapadá.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R057 Aplikovaná informatika PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Struktura výuky 3+3 je občas lehce matoucí
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
    • Se cvičeními jsem byla velmi spokojená. Myslím, že mi pomohla udělat si pořádek v látce probrané na přednáškách.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [4]: 90%-100%
  • 2 : 33 % [2]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [6]

Průměr odpovědi: 1.33

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 83 % [5]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 16 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [4]

Průměr odpovědi: 1.25

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 75 % [3]: 1
  • 2 : 25 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 50 % [2]: středně obtížný
  • 4 : 25 % [1]: lehký
  • 5 : 25 % [1]: velmi lehký
Komentáře učitelů k předmětu
Děkuji všem za hodnocení, je to pro mě dobrá zpětná vazba. Jen pár poznámek:

1. Na emaily samozřejmě odpovídám a většinou okamžitě. Neodpovídám samozřejmě na ty emaily, kde se dotyčný neobtěžuje podepsat (přičemž píše z podivných emailových adres) a já tak nevím, s kým mám tu čest.

2. No vidite, právě to vysvětlování přes věty a definice je to hlavní, co se máte během prvního ročníku naučit (tj. matematiká logika), o ničem jiném to není. Ty další věci, jako třeba limita, derivace, integrály,... jsou vlastně podružné.