Fučík Radek Ing. Ph.D. - [01MAT1] Matematika 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 7 / 43
- Procento hodnotících: 16 %
Celkové hodnocení [10]
1: |
|
80 % [8] |
2: |
|
10 % [1] |
3: |
|
10 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.30
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [4]
1: |
|
75 % [3] |
2: |
|
25 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.25
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [6]
1: |
|
83 % [5] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
16 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.17
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.71
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
-
Velmi dobře srozumitelné. Vyplatí se chodit, minimálně kvůli absencím.Jan Svoboda st. obor: 3901R072 PO
-
Přednášky mně nebavili a z poznámek z přednášek jsem se ani neučila.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
-
Jelikož je pan Fučík i zkoušející tak probral přesně ty typové příklady, které byly potřeba u zkoušky. Pokud byl nějaký problém tak byl velice ochotný cokoliv vysvětlit a zpočítat na tabuli.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
-
Oceňuji jeho ochotu vysvětlovat během cvičení všechny obtížné příklady, na které bychom mohli narazit. A dále, že na každý vznesený dotaz dokáže odpovědět rychle a jasně.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
-
to že jsem se mohla dohodnout na konzultacíh i den dopředu. Pán Fučík se snažil vysvětlit vše o co jsem ho požádali.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
-
Odpovídat na emailyst. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
-
nevysvětlovat vše jenom přes poučky a věty a definice. Ale snažit se ukázat že na věci mužeme také logicky přijítst. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
-
srozumitelné vysvětlováníst. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R072 PO
-
Jeho zapálenost nás něco naučitst. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
-
Oceňuji rozsáhlé množství informací, které dokáže během jedné přednášky předat.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
-
To, že byl ochotný konzultovat i počas zkouškového období a vlastně vždy když student potřebuje.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
-
Velmi dobře, srozumitelně a zajímavě podává látku, výborný přístup.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R057 Aplikovaná informatika PO
-
Velmi optimistický přístup, snaží se seč mu síly stačí, aby všichni rozuměli tomu co říká. A nehraje si moc na to, že jsme matematici, páč jaksi nejsme. No a u zkoušky je skvělý.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [5]
-
Myslím, že všechno ok.Jan Svoboda st. obor: 3901R072 PO
-
Přednášky byly super, jen by bylo lepší občas volnější tempo.st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R072 PO
-
MOhl by nás učit míň vět a důkazůst. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
-
Nelíbilo se mi, že na cvičeních všechno vysvětluje přes věty. Někdy právě těm větam nerozumím a kdyby jsem se ho zeptala ať mi tu tému vysvětlí znova by to dělal přes věty. Chápu, že jsou v matematice dúležité, avšak občas by bylo líp kdyby pán Fučík mluvil víc laicky.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
-
Nic mě nenapadá.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R057 Aplikovaná informatika PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Struktura výuky 3+3 je občas lehce matoucíst. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
-
Se cvičeními jsem byla velmi spokojená. Myslím, že mi pomohla udělat si pořádek v látce probrané na přednáškách.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 66 % [4]: 90%-100%
- 2 : 33 % [2]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [6]
Průměr odpovědi: 1.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 83 % [5]: 1 (výborný)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 16 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [4]
Průměr odpovědi: 1.25
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 75 % [3]: 1
- 2 : 25 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 50 % [2]: středně obtížný
- 4 : 25 % [1]: lehký
- 5 : 25 % [1]: velmi lehký
Komentáře učitelů k předmětu
Děkuji všem za hodnocení, je to pro mě dobrá zpětná vazba. Jen pár poznámek:
1. Na emaily samozřejmě odpovídám a většinou okamžitě. Neodpovídám samozřejmě na ty emaily, kde se dotyčný neobtěžuje podepsat (přičemž píše z podivných emailových adres) a já tak nevím, s kým mám tu čest.
2. No vidite, právě to vysvětlování přes věty a definice je to hlavní, co se máte během prvního ročníku naučit (tj. matematiká logika), o ničem jiném to není. Ty další věci, jako třeba limita, derivace, integrály,... jsou vlastně podružné.
1. Na emaily samozřejmě odpovídám a většinou okamžitě. Neodpovídám samozřejmě na ty emaily, kde se dotyčný neobtěžuje podepsat (přičemž píše z podivných emailových adres) a já tak nevím, s kým mám tu čest.
2. No vidite, právě to vysvětlování přes věty a definice je to hlavní, co se máte během prvního ročníku naučit (tj. matematiká logika), o ničem jiném to není. Ty další věci, jako třeba limita, derivace, integrály,... jsou vlastně podružné.