Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Fučík Radek Ing. Ph.D. - [01MATZ1] Matematika, zkouška 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 5 / 26
  • Procento hodnotících: 19 %
Celkové hodnocení [4]
1:
50 % [2]
2:
25 % [1]
3:
0 % [0]
4:
25 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli přednášející [4]
1:
50 % [2]
2:
25 % [1]
3:
0 % [0]
4:
25 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.17
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.71
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Přednášky jsou povinné :/ což by nemusely být
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
    • Skripta a zápisky z hodin
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
    • Vlastní zápisy a skripta na jeho stránkách
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
    • Praktická část podle očekávání 7 náhodných příkladů ze skript, každý z jiného okruhu. Ústní část 4 náhodné otázky ze seznamu otázek. Ústní část byla mnohem příjemnější než jsem čekal. Pokud student veděl, tak pan Fučík se v ničem nevrtal a nezdržoval a psal známku. Za 10 minut jsem odcházel s A.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
    • Myslím si že známka za zkoušku je náhodně vygenerovaný číslo (písmeno). Zkouška nebyla lehká a dala mi nejvíce zabrat, což jsem nečekal, protože matematiku jsem chápal.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
    • Oceňuji jeho přístup, je zapálený nás něco naučit
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Přednášky jsou povinné :/ což by nemusely být a mohly by jsme se učit méně vět a důkazů
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 75 % [3]: 90%-100%
  • 2 : 25 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [3]: Vlastní zápisky
  • 2 : 16 % [1]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 50 % [2]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 25 % [1]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 25 % [1]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [4]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [2]: 1 (výborný)
  • 2 : 25 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 25 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5