Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Jex Igor prof. Ing. DrSc. - [02DEF1] Dějiny fyziky 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 35 / 231
  • Procento hodnotících: 15 %
Celkové hodnocení [59]
1:
66 % [39]
2:
22 % [13]
3:
10 % [6]
4:
1 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.47

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [31]
1:
64 % [20]
2:
22 % [7]
3:
9 % [3]
4:
3 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.52

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [28]
1:
67 % [19]
2:
21 % [6]
3:
10 % [3]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.43

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.17
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.71
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [12]
    • Celkově mě tento předmět bavil, bylo to zajímavě pojaté.
      Jiří Šindelář st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Byl bych radši, kdyby bylo zhasnuto
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Byly velmi zajímavé
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
    • Dobře se mi učilo algebru, pan Jex ma uklidnujici hlas.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PO
    • Mohlo by jich být víc
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Občas zajímavé...
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
    • Občas zajímavé, občas ne. Nicméně když už se nedonutíte počítat analýzu doma či na koleji, můžete ji počítat tam.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Rád som chodil/ím na prednášky
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Řekl bych, že každá stála za návštěvu
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Rožnout včas, ve tmě se špatně píše. Naštěstí to pak někdo připomněl.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
    • Zajímavé
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
    • Zajímavé
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
    • K tomuto předmětu nebyla cvičení.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
    • Nikdy bych nevěřil, jak mohou být dějiny zábavné. Pan Jex přednášel velmi zajímavým způsobem a přinesl úplně nový pohled na dějiny. Říkal i zajímavé úvahy
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
    • Že def nemá cvičení
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
    • K tomuto předmětu nebyla cvičení.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
    • NEZHASÍNAT SVĚTLA! ;-)
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
    • Že def nemá cvičení
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [17]
    • Živost, videa.
      Tereza Lehečková st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Skvělý výklad, poutavé přednášky. Velký všeobecný rozhled.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R033 Radiologická technika V
    • Fakt to nehrotí :-D Občasné vsuvky Big Bang Theory a jiných filmů.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
    • Má zápal pro věc, komunikuje a ptá se na různá řešení historických problémů.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Mladou duši.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PO
    • Netrvá na účasti. Můžete se zapsat a odejít.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Nikdy bych nevěřil, jak mohou být dějiny zábavné. Pan Jex přednášel velmi zajímavým způsobem a přinesl úplně nový pohled na dějiny. Říkal i zajímavé úvahy
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
    • Obrovský přehled.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
    • Oceňuji jeho vtip a ohromný rozhled, líbí se mi styl přednášení i humoru
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Poutavý a zajímavý výklad. Oceňuji také videa promítaná na přednáškách.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Šlo vidět, že se o problematiku zajímá.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
    • Snaží se zapojit studenty do diskuze, aby v nich probudil trochu toho kreativního myšlení.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Velký rozhled i mimo fyziku. Začlenění souvislostí např. náboženských, vojenských, mocenských a jiných. Hodně velký nadhled nad věcí. Zkoumání z různých úhlů pohledu.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PO
    • Všechno
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Výborný spôsob prednášania, priateľské atmosféra, nenáročnosť výkladu
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Znalosti dějin
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Znalosti navíc doplňující přednášky
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [11]
    • Občas jsem nepochopil některé otázky ke studentům, ale jinak ok.
      Jiří Šindelář st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Za to, že většině prváků, kteří mnohdy mají za sebou dlouhé gymnaziální studium s podrobným výkladem historie, už dějiny nic neříkají, profesor příliš nemůže. Problém je spíš v tom, že se věnuje tomu, co skutečně z gymnázia známe a té fyziky tam moc není. Spíše monotónní projev v pozdní odpolední hodinu také není příliš ideální, zvlášť pokud přednášející není příliš nadšen do rozsvěcení.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Hádam v ničom.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • NEZHASÍNAT SVĚTLA! (Ať se může člověk v klidu během toho učit - když třeba chce dávat pozor jenom někdy)
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
    • Nic mě nenapadlo, nechal bych vše jak je
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Předmět by se mohl soustředit na súčastní fyziku nebo fyziku od období humanizmu. Bylo to příšerně nudný poslouchat celý semetr jenom o Egyptě a Mezopotámii..
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
    • Sice je to divný, ale opravdu nic mě nenapadá.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
    • Struktura přednášky mi přišla poněkud chaotická, začlo se nějaké téma, pak byla odbočka vedle, pak zase zpět, pak někam jinam... "Defragmentujte prezentaci" a bude to lepší.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
    • Těžko soudit, protože kdyby došlo ke změně, už to nebudou "dějiny tak, jak je známe". Někdo asi řekne větší spád, nerýpat se ve věcech tolik, apod. Ale právě ta hloubka je zase někdy výhoda. Proto bych toho asi moc neměnil.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PO
    • V ničem.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PO
    • V ničem. Přednášky se mi líbily takové, jaké byly.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
    • K tomuto předmětu nebyla cvičení.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
    • Zápočet je za docházku, respektive za dostatečné množství příslušných podpisů na kolujících papírech.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
    • Že def nemá cvičení
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [28]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 92 % [26]: 90%-100%
  • 2 : 7 % [2]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [28]

Průměr odpovědi: 1.43

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 67 % [19]: 1 (výborný)
  • 2 : 21 % [6]: 2
  • 3 : 10 % [3]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [31]

Průměr odpovědi: 1.52

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 64 % [20]: 1
  • 2 : 22 % [7]: 2
  • 3 : 9 % [3]: 3
  • 4 : 3 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [31]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 3 % [1]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 9 % [3]: středně obtížný
  • 4 : 48 % [15]: lehký
  • 5 : 38 % [12]: velmi lehký