Kautský Václav Ing. - [01LAL] Lineární algebra 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 7 / 29
- Procento hodnotících: 24 %
Celkové hodnocení [7]
1: |
|
85 % [6] |
2: |
|
14 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.14
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [7]
1: |
|
85 % [6] |
2: |
|
14 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.14
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.55
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
-
Často nám ukázal vícero způsobů jak danou věc počítat.Jiří Šindelář st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Příjemný a umí učitst. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Příklady byly vysvětleny dobře a cvičící byl ochoten zodpovídat všechny dotazy.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Skvělý přístup a ochota pomoci studentům.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Velmi milý cvičí, který chápe, že ne všemu jde rozumět hned. Několikrát nám také nabízel, že pokud si během zkouškového nebudeme s něčím vědět rady, ať se neváháme na něj obrátit.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Vždy pripravený poradiť a poriadne danú látku vysvetliť.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
-
Jednou byl menší zmatek ve výkladu rovnosti množin.Jiří Šindelář st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Čas od času se zdálo, že je v jakémsi módu "low algebra" a během toho, co někdo počítal u tabule, byl myšlenkama někde jinde. Obvykle si to ale rychle uvědomil a hned nám začal říkat, že jestli něčemu nerozumíme, ať se nebojíme zeptat.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Příkladů na projektory bylo velmi málo. Příkladů na izomorfismus, matici zobrazení v bázích a operátor derivování a integrování mohlo být víc, případně kombinace všeho dohromady. Zadání příkladů by mohlo být dostupné online, občas jsem měl problém při zpětném čtení zjistit, co jsme vlastně chtěli - ale to je spíš moje nedostatečná pečlivost v zápiscích.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Cvičení mi takto vyhovovala.Jiří Šindelář st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [7]
Průměr odpovědi: 1.14
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 85 % [6]: 1
- 2 : 14 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 14 % [1]: středně obtížný
- 4 : 71 % [5]: lehký
- 5 : 14 % [1]: velmi lehký