[01LAL] Lineární algebra 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 49 / 243
- Procento hodnotících: 20 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 243 studentů.
- Ukončilo předmět: 187 studentů.
- Průchodnost: 76 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [48]
-
Zajímavý, příjemně abstraktní, středně náročný předmět.Tereza Lehečková st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Za mě nejlepší přednášky zimního semestru. Daly se pochopit už v hodině, protože doktor Ambrož vše dobře vysvětlil. Je dobré se na předmět průběžně učit, pak je opravdu snadné dávat pozor při přednášce a neztratit se a plně (nebo skoro plně) chápat, co se děje. Důkazy jsou přímočaré. Jsou zde nejlepší skripta od docentky Dvořákové! To je velká pochvala ode mě, ta skripta jsou tak výborná a navíc přesně korespondovala s přednáškou, takže ve výsledku jsem se učil jen ze skript. Cvičení pokrývají příklady docela dobře, ale ke konci se nestíhalo a celkově kapitola o lineárním zobrazení a o Frobeniově větě (ta hlavně) mi v paměti nejméně utkvěla, což je blbé, protože se na to navazuje v letním semestru. Taky, když už se nestíhá na cvičeních, tak se zavede maticové násobení a najednou se překlopíme do světa matic. Tenhle úsek byl nedostatečně procvičen nejen v našem kruhu a když se na to v létě navazuje, je to blbé. Což je nakonec trochu zklamání z jinak fakt dobře vytvořeného předmětu. Prostě nejdřív nás matice nezajímají a najednou matice popisují všechno. Kdybychom se o maticích bavili průběžně už při kapitole lineárního zobrazení, bylo by to dle mě lepší.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PV
-
Tento předmět je koncipován, že látka na sebe navazuje a dobře se tak učí.Jiří Šindelář st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Byl to nejlepší předmět v semestru. Velice mě bavil, ze začátku bylo abstrakce až moc ale jak se do toho člověk dostal, tak to bylo úžasné.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Dobré přednášky, všechno srozumitelné, akorát se Ambrož má ve zvyku zamotávat v indexechst. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
-
Dobrý základ matematického aparátu.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
-
Již jsem vyplňování u pana Ambrozest. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
Nádherný předmět dávající matematice nový rozměr.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
-
Předmět je to zajímavý a byl podán srozumitelně a v adekvátní šíři pro první semestr.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R056 Aplikace softwarového inženýrství PO
-
předmět vcelku přijatelny, nicmene dela trochu problemy se ze zacatku dostat do jeho chápáníst. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Předmět vedený zajímavou a zábavnou formou. Bonusem jsou výborně napsaná skripta.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Výklad se shodoval se skripty, což je fajn.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Zajímavý matematický předmět.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Z matik ta abstraktnější a místy trochu horší na to, aby si to člověk hned dokázal představit. Obrovskou výhodou jsou ale skvělá skripta, která věrně odpovídají probírané látce a na rozdíl od analýzy jsou i v souladu s tím, jak se různé značení líbí přednášejícímu.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
Předmět se mi libil.st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
-
Algebra je podle mě dobrý předmět do prváku, kde se člověk naučí určitému systému, a to díky tomu, že se LAL učí zcela od nuly. Zajímavý a díky skriptům paní docentky Dvořákové jasně nalajnovaný předmět; těším se, co nabídne v létě.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
Bylo to fajn, absolvovat jsem jej jako jedna z mála nemusela a svého rozhodnutí nelituji.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072
-
Celkem náročný předmět, ale lehčí než matematická analýza.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
Cvičení by rozhodně bylo mnohem aktivnější ze strany studentů, kdyby neprobíhalo v 7:30.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Důležitý předmět, ale před důkladným pochopením látky působí chaoticky.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Hromada nových pojmov, často som rozmýšľal kto takú alebo takú somarinu mohol vymyslieť, ale časom zistíte (prinajhoršiom pár dní pred skúškou), že do seba všetko zapadá a pochopiť LAL1-ko je v skutočnosti celkom primitívne. A potom sú tu ešte dôkazy...st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Jeden z klíčových předmětů prvního semestru. Po celou dobu roste náročnost, ale vše se zároveň pěkně propojuje.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Je dobré se průběžně učit definice, pomůže to na cvičení.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
-
Každou hodinu se psal krátky test (to nás přimělou danou látku si zopakovat). V hodinách jsme toho hodně probrali. Nepatří k nejlehčím předmětům ani lehkým, ale tak to žádná matika.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
LAL je ze začátku těžké pochopit, ale později vše začne dávat smysl. Je to jeden z nejzákladnějších předmětů.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Lineární algebrast. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Lineární algebra je super, ale občas až moc abstraktní. A také mi přijde hodně málo, mít 3 měsíce na uvědomění si všech myšlenek a důsledků. Lineární algebra i analýza je spíše takový rychlokurz za ten semestr.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
mnohem pohodovější než analýzast. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Mohly být zmíněno více aplikací, věřím, že jich je mnohem víc, než bylo zmíněno.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Myslím dost užitečný předmět, když se člověku dostane pod kůži docela zábavný. VÝBORNÁ SKRIPTA od doc. Dvořákovést. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
Nakonec v pohodě předmět, strach z algebry je zbytečný. Je to předmět nových pojmu.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
-
Na přednáškách bylo vše dobře vysvětleno, srozumitelně zapisováno systémem definice, věta, důkaz. Přednášky byly rozhodně přínosnést. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Nemám žádné připomínky.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
nicst. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Obtížností na úrovni analýzy. Avšak objemnost látky značne menší než u MANst. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
-
,,Pohodové počítání max do 20"st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Předmět, který rozhodně není těžký. Jak ze stránky početní, tak teoretické. Ale je třeba ho pochopit.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Předmět splňuje, co bych od něj očekávalst. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Probrané látky je hodně na málo cvičení.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Spokojenost.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Tento predmet som si obľúbil hneď v prvý deň. Veľkým plusom je, že prednášky sú na internete aj keď odporúčam na ne chodiť.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Teoretická část předmětů se jde naučit zpaměti a celkem to stačí, praktická cast už složitější, musíte pochopit látku hodně do podrobna a uvědomit si vše co z určitých věcí vyplývá, což je občas těžké aplikovat při rychlosti probírání látky na cvikách.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Úvod do základů lineární algebry celkem stravitelným tempem.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Ve finále skvělý cvičící.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R065 Informatická fyzika PV
-
Vše v pořádkust. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Zajímavý předmět.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
zajímavý předmět, příjemná změna po MANst. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Zpočátku pro mě byl celý tento předmět šokem, protože jsem nikdy předtím o žádné lineární algebře neslyšel. Některá témata pro mě byla složitá na pochopení, ale stačilo si to pořádně zopakovat a zamyslet se nad tím a najednou to šlo. Tím chci říct, že předmět může být pro nové studenty mírně šokující, ale pokud vážně chtějí tuto školu vystudovat a snaží se, tak s tím nebudou mít problém.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
N :
Oznámkujte předmět [49]
Průměr odpovědi: 1.39
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 63 % [31]: 1 (výborně)
- 2 : 34 % [17]: 2
- 3 : 2 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [49]
Průměr odpovědi: 1.04
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 2 % [1]: nevyjádřeno
- 2 : 93 % [46]: ano
- 3 : 4 % [2]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká