Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Krbálek Milan doc. Mgr. Ph.D. - [01MAB3] Matematická analýza B3

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 15 / 52
  • Procento hodnotících: 28 %
Celkové hodnocení [14]
1:
92 % [13]
2:
0 % [0]
3:
7 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.14

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli přednášející [14]
1:
92 % [13]
2:
0 % [0]
3:
7 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.14

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.17
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.71
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
    • Přednášky jsou přínosné.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
    • Doporučuji účast na přednáškách. Jedny z nejnavštěvovanějších přednášek
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
    • Nejlepší přednáška semestru.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]
    • Zápisky, skripta, zápisky dalších lidí. Je dobré kombinovat více věcí a hledat nejjednodušší vyjádření vět a důkazů.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
    • Skripta obsahují velkou spoustu vět a definic. Část je zmíněna na přednášce, zbytek je třeba nastudovat ve skript a zvážit, zda jsou požadovány.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
    • + skripta na doplnění
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Skripta + vlastní zápisky. Na jedné přednášce jsem chyběl a proto jsem se podíval na nahrávku z minulých let
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
    • Učila jsem se z vlastních zápisků a ze skript.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [8]
    • Když se naučíte vše z jeho otázek na internetu, tak je to v pohodě.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
    • Písemná část je poměrně náročná vzhledem k času, který na vypracování je. Doporučuji projít si co nejvíc testů z minulých let, poměrně dobře připraví na test. Při ústní části si každý vylosuje předem danou otázku, kterou vypracuje a prezentuje doc. Krbálkovi. Ten se podle potřeby doptává, ale ne nějak záludně. Po správném prezentování celé otázky jsem dostala tvrzení na dokázání. Doc. Krbálek se víc soustředil na to, jak dané otázce rozumím, absolutně korektní zápis nebyl potřeba. Časově tato část vychází zhruba na 2 hodiny.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
    • Zkouška byla méně náročná než jsem čekal, avšak možná je to kvůli tomu, že jsem ji dal nejvíce času. Ústní část byla celkem málo stresující.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
    • Zkouška byla zdlouhavá, náročná, ale velmi objektivní.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Oproti časté kritice v ostatních sekcích, musím v této docenta Krbálka vyzdvihnout. Písemná část se mi líbila - byla více na použití hlavy než zápočtové písemky. Ústní zkouška byla celkem příjemná. Když člověk uměl, nebylo co řešit.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
    • Dle mého názoru nejpříjemnější zkouška 3.semestru.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Asi nejnáročnější zkouška zatím. Ale člověk přesně ví co očekávat a hodnocení je spravedlivé.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Praktická zkouška byla úrovní srovnatelná s dostupnými staršími zadání. Ústní zkouška byla milým popovídáním si nad vylosovanou otázkou.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
    • Strukturovaný zápis na tabuli, barevné křídy, srozumitelné vysvětlování.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
    • Snaha vyložit látku jiným stylem, než "věta-důkaz". Přehledný zápis na tabuli.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
    • Přednášky jsou přehledně a srozumitelně vedeny úměrným tempem.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Zapálení, srozumitelnost, úspěšnou snahu o zapojení studentů, vtipy a to že ve skriptech je ve trochu jinak než na přednášce což pomáhá pochopení látky ten co si trochu dají práci
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
    • Pěkná skripta, informace přehledně dostupné na webu (včetně záznamů přednášek).
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Přehledný zápis na tabuli, je vidět, že ví, o čem přednáší a má to v hlavě parádně srovnané.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
    • Bylo by super, kdyby se zvětšil font, kterým se píše na tabuli. Například indexování ze třetí řady už vůbec není vidět.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Nic mě nenapadá
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
    • Možná trošku větší písmo, od třetí řady dál už je to chvílemi šifrovaná.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [14]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 85 % [12]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 14 % [2]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [19]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 26 % [5]: Vlastní zápisky
  • 2 : 15 % [3]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 10 % [2]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [13]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 7 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 76 % [10]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 15 % [2]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [14]

Průměr odpovědi: 1.14

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 92 % [13]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 7 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5