Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Krbálek Milan doc. Mgr. Ph.D. - [01MCS] Matematika částicových systémů

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 4 / 15
  • Procento hodnotících: 26 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [7]
1:
71 % [5]
2:
28 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.29

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [4]
1:
75 % [3]
2:
25 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.25

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [3]
1:
66 % [2]
2:
33 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.17
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.71
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Přednášky jsou zajímavé a je nutné je navštěvovat, protože k předmětu neexistují žádné materiály.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
    • Že je na cvičeních veselo, dokonce jsme počítali na čas :D
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Na cvičeních byl dobře naladěn, studenty u tabule nestresoval a případně ochotně napovídal.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Testy dost obtížné. Neupočitatelné soustavy s parciálními zlomky...
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • Barvičky a pohodovou atmosféru :)
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Pan docent se opět ukázal jako výborný přednášející. Bála jsem se, jakou podobu bude předmět mít, když se přednášel poprvé, a byla jsem příjemně překvapena. Akorát občas bylo vtipné, že ani sám nevěděl, kam až se dostaneme a jaké předpoklady nakonec budou nutné. Jsem ráda, že jsme se věnovali i Laplaceově transformaci, pomohlo mi to v RMF.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Jen to chce maličko doladit :)
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Na to, že předmět byl za tři kredity, tak bylo potřeba dost práce. Tři testy a případný úkol mi přišly příliš. Od předmětu jsem čekala i více praxe, že třeba dostaneme reálná data a ta budeme zkoumat. Také velké množství teorie v testech mě překvapilo.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [3]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.33

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [2]: 1 (výborný)
  • 2 : 33 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [4]

Průměr odpovědi: 1.25

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 75 % [3]: 1
  • 2 : 25 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 50 % [2]: obtížný
  • 3 : 50 % [2]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký