Kukal Jaromír doc. Ing. Ph.D. - [18MPT] Programování v MATLABu
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / 9
- Procento hodnotících: 33 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [6]
1: |
|
66 % [4] |
2: |
|
33 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [3]
1: |
|
66 % [2] |
2: |
|
33 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [3]
1: |
|
66 % [2] |
2: |
|
33 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.17
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.71
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
-
Když vykládal připravenou látku, tak to bylo srozumitelné. Když však přišel dotaz z publika, často odkazoval pouze na nápovědu. Nejvíc jsem se ve finále ale naučila ze zápočtových příkladů.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
-
Nepovinná docházka a možnost pracovat i na něčem jiném, než se zrovna vykládá. Ne každému vyhovuje poslouchat a o programování a psát kódy, které ho nezaujmou. Možnost vymýšlet si sami zadání zápočtů se sice na začátku zdála nesmyslná, ale v průběhu se ukázalo, že se nám to k těm bakalářkám opravdu hodí.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
-
Kódy psal na tabuli, stíhalo se to opisovat do počítače.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Přátelský, vtipný.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Ochota cokoliv vysvětlit, prodiskutovat, pomoci s kódem.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
-
Větší ochota pomoci studentovi nalézt chybu v kódu. Neodkazovat při dotazech pouze na nápovědu. Nechtít po studentech v zápočtových pracích něco, co ani sám neumí. Neprokládat tolik výuku osobními historkami.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Dobrá skladba probírané látky.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [3]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [3]
Průměr odpovědi: 1.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 66 % [2]: 1 (výborný)
- 2 : 33 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [3]
Průměr odpovědi: 1.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 66 % [2]: 1
- 2 : 33 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 66 % [2]: středně obtížný
- 4 : 33 % [1]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký