Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Kukal Jaromír doc. Ing. Ph.D. - [18MPT] Programování v MATLABu

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / 9
  • Procento hodnotících: 33 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [6]
1:
66 % [4]
2:
33 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [3]
1:
66 % [2]
2:
33 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [3]
1:
66 % [2]
2:
33 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.17
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.71
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Když vykládal připravenou látku, tak to bylo srozumitelné. Když však přišel dotaz z publika, často odkazoval pouze na nápovědu. Nejvíc jsem se ve finále ale naučila ze zápočtových příkladů.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Nepovinná docházka a možnost pracovat i na něčem jiném, než se zrovna vykládá. Ne každému vyhovuje poslouchat a o programování a psát kódy, které ho nezaujmou. Možnost vymýšlet si sami zadání zápočtů se sice na začátku zdála nesmyslná, ale v průběhu se ukázalo, že se nám to k těm bakalářkám opravdu hodí.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
    • Kódy psal na tabuli, stíhalo se to opisovat do počítače.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Přátelský, vtipný.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Ochota cokoliv vysvětlit, prodiskutovat, pomoci s kódem.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Větší ochota pomoci studentovi nalézt chybu v kódu. Neodkazovat při dotazech pouze na nápovědu. Nechtít po studentech v zápočtových pracích něco, co ani sám neumí. Neprokládat tolik výuku osobními historkami.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Dobrá skladba probírané látky.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [3]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.33

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [2]: 1 (výborný)
  • 2 : 33 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.33

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [2]: 1
  • 2 : 33 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 66 % [2]: středně obtížný
  • 4 : 33 % [1]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký