Malachov Martin Ing. - [01LAL] Lineární algebra 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 6 / 24
- Procento hodnotících: 25 %
Celkové hodnocení [6]
1: |
|
16 % [1] |
2: |
|
83 % [5] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.83
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [6]
1: |
|
16 % [1] |
2: |
|
83 % [5] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.83
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.55
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
-
Velmi se mi líbil způsob výuky, kdy jsme většinou příklad jen naťukli, vymysleli postup řešení (odhalili "tu fintu"), pan cvičící nám nadiktoval výsledek a přesunuli jsme se na další příklad. Člověk si pak doma mohl každý příklad sám kompletně propočítat a stihlo se tak probrat velké množství typových příkladů, ale věřím, že tento přístup není pro každého (pravděpodobně bude lepší pro matematiku A)-st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R056 Aplikace softwarového inženýrství PO
-
Cvičící dodává i některé další souvislosti, které by člověku jinak utekly. Poměrně těžké, ale o to více přínosné testy na začátku každé hodiny.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Do hloubky rozumí matematice, dokáže ji myslím i docela dobře vysvětlit.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
Ochotný vysvětlit příklad znovu, když se ztratíte. Přiblíží vztahy mezi pojmy, dovysvětlí důsledky vět a definic.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Při zjištění, že studenti vnímají, ale nejsou kvůli únavě schopni zpětné vazby, je k tomu nenutil a vedl cvičení sám.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Velmi rozumí učivu.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [6]
-
Snad až na občasné dávání najevo, co si o nás myslí (nemám namysli nic nepatřičného) nemám co vytknout.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R056 Aplikace softwarového inženýrství PO
-
Často přetahuje.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Dávat víc času na malé testy na začátcích cvičení.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Občas je opravdu rychlý, hodně složité věci řekne ve spěchu a dost lidí to takhle rychle nedokáže vstřebat.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
S prominutím "jede jak fretka", je to jízda, člověk mého ražení často nestíhá zapisovat/vnímat.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
V druhé půlce semestru poměrně časté přetahování hodin.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
-
Cvičení je málo na množství probrané látky.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Možná je málo cvičení vzhledem k přednáškám, nestihli jsme pořádně probrat příklady k posledním tématům, které se potom objevily v závěrečné písemcest. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Účast studentů na aktivitě by určitě byla mnohem vyšší, kdyby neprobíhala v 7:30st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Vyhovují :) Oceňuji možnost prominutí praktické zkoušky.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [6]
Průměr odpovědi: 1.83
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 16 % [1]: 1
- 2 : 83 % [5]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 33 % [2]: středně obtížný
- 4 : 66 % [4]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký