Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Malachov Martin Ing. - [01LAL] Lineární algebra 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 6 / 24
  • Procento hodnotících: 25 %
Celkové hodnocení [6]
1:
16 % [1]
2:
83 % [5]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.83

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [6]
1:
16 % [1]
2:
83 % [5]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.83

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.55
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
    • Velmi se mi líbil způsob výuky, kdy jsme většinou příklad jen naťukli, vymysleli postup řešení (odhalili "tu fintu"), pan cvičící nám nadiktoval výsledek a přesunuli jsme se na další příklad. Člověk si pak doma mohl každý příklad sám kompletně propočítat a stihlo se tak probrat velké množství typových příkladů, ale věřím, že tento přístup není pro každého (pravděpodobně bude lepší pro matematiku A)-
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R056 Aplikace softwarového inženýrství PO
    • Cvičící dodává i některé další souvislosti, které by člověku jinak utekly. Poměrně těžké, ale o to více přínosné testy na začátku každé hodiny.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Do hloubky rozumí matematice, dokáže ji myslím i docela dobře vysvětlit.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Ochotný vysvětlit příklad znovu, když se ztratíte. Přiblíží vztahy mezi pojmy, dovysvětlí důsledky vět a definic.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Při zjištění, že studenti vnímají, ale nejsou kvůli únavě schopni zpětné vazby, je k tomu nenutil a vedl cvičení sám.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Velmi rozumí učivu.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [6]
    • Snad až na občasné dávání najevo, co si o nás myslí (nemám namysli nic nepatřičného) nemám co vytknout.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R056 Aplikace softwarového inženýrství PO
    • Často přetahuje.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Dávat víc času na malé testy na začátcích cvičení.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Občas je opravdu rychlý, hodně složité věci řekne ve spěchu a dost lidí to takhle rychle nedokáže vstřebat.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • S prominutím "jede jak fretka", je to jízda, člověk mého ražení často nestíhá zapisovat/vnímat.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • V druhé půlce semestru poměrně časté přetahování hodin.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
    • Cvičení je málo na množství probrané látky.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Možná je málo cvičení vzhledem k přednáškám, nestihli jsme pořádně probrat příklady k posledním tématům, které se potom objevily v závěrečné písemce
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Účast studentů na aktivitě by určitě byla mnohem vyšší, kdyby neprobíhala v 7:30
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Vyhovují :) Oceňuji možnost prominutí praktické zkoušky.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [6]

Průměr odpovědi: 1.83

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 16 % [1]: 1
  • 2 : 83 % [5]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 33 % [2]: středně obtížný
  • 4 : 66 % [4]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký