Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Henclová Kateřina Mgr. - [01MAN] Matematická analýza 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 11 / 33
  • Procento hodnotících: 33 %
Celkové hodnocení [11]
1:
81 % [9]
2:
18 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.18

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [11]
1:
81 % [9]
2:
18 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.18

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.55
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [8]
    • Hodná, pohodová, milá, avšak vůči svým pravidlům striktní. Podle mě na cvičení nejlepší kombinace.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Díky těmto cvičením jsem tuhle školu ještě nevzala. Bylo zvláštní, že jsem se těšila na jeden z nejtěžších předmětů prvního semestru, ale bylo tomu tak, právě díky Mgr. Henclové. Vše vysvětlila klidně i několikrát a pokaždé jinak, aby se k tomu poznání dostal nějakou cestou každý. Připravila si vlastní materiály, které jsou splynutím teorie a příkladů, které jsou i vyřešené (i s řešením) na jejích stránkách. Mám je vytištěné. Jsou skvělé. Věřím, že mi ještě poslouží, když mi vypadne paměť na některých pojmech, či počtech. Hodinu rozdělila krásně na část, když počítala některé příklady, ne kterých byl ukázán postup a pak na rozdíl od jiných cvičení nám nechala prostor na počítání a kladení otázek, nebo žádostí o postrčení/vysvětlení, což je přístup, který velmi oceňuji. Zároveň bylo vidět, že jí na nás záleží a že si přeje, abychom se Matematickou analýzou s úspěchem a novými vědomostmi prokousali. Děkuji.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Obrovské nadšení a snahu paní Henclové. Cvičení byla přizpůsobena individuálním potřebám studentů, co mi nebylo jasné, mi bylo brzy vysvětleno. Výklad teorie byl intuitivní a snadno pochopitelnou formou. Systém cvičení taky velmi dobrý (průběžné pětiminutovky na základní definice a věty, spousta příkladů i s autorským řešením, od jednoduchých i k náročnějším). Webové stránky předmětu byly pravidelně doplňované příklady, odkazy na doplňující materiály apod. Komunikace e-mailem byla bez problému, odpověď byla zpravidla do několika hodin.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Paní Henclová má o dost jiný přístup než ostatní cvičící, je o dost více empatická a záleží ji úspěchu studentů, kteří se snaží. Je to velmi příjemná změna. Jako obrovské plus vidím její materiály, které zpracovává pro své studenty.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
    • Priateľský prístup, vždy pred počítaním zhrnutie teórie na tabuli. Poznámky a riešené príklady zverejňované na webe. Motivačný systém päťminútoviek, testy možno jednoduché, napriek tomu výborna príprava na skúšku.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Velmi milá a vstřícná cvičící. Během cvičení není třeba se bát ptát na jakékoliv věci - i když se jedná o sebevětší hloupost, ochotně a trpělivě vše vysvětlí a to i opakovaně. Během cvičení se píší pětiminutovky na základní definice a věty, takže to donutí člověka dělat něco již běhěm semestru. Počítá se v lavicích, takže se člověk nemusí obávat, že bude vystaven stresu před tabulí.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Vše nám ochotně vysvětlila, opravdu se snažila, abychom všechno pochopili, navíc se nám věnovala i individuálně v lavicích.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Že se snažila najít jednoduchá vysvětlení a opravdu chtěla, abychom vše chápali
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
    • Během cvičení stihne málokrát obejít třídu, jinak vše perfektní.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Někdy některé obtížnější příklady od přednášejícího přešla a bylo by možná dobré se o nich zmínit
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Někteří spolužáci měli pocit, že u pětiminutovek existovali "oblíbenci" a "ti další". To však nemohu objektivně posoudit, já jsem ten problém neměl.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Snad jen v usměrnění vyrušujících studentů, ale chápu, že na VŠ se už očekává dospělé chování.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
    • Zatím nejlepší styl učení se kterým jsem se na jaderce setkal. Cvičení jsou klidná, pohodová.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Mohlo by být o jedno cvičení více. Třeba jen jednou za čtrnáct dní. Ke všem cvičením obecně. Pořiďte stěrky a houby na tabuli, prosím.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Prospělo by, kdyby v učebnách byl stěrač na mazání tabule.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Ve třídách by měly být stěrky na tabuli, aby si je cvičící nemusela nosit sama
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Ve třídách by mohly být stěrky na tabuli, text na ní se poté dost rozmazává, když voda na tabuli schne.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [11]

Průměr odpovědi: 1.18

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 81 % [9]: 1
  • 2 : 18 % [2]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [11]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 27 % [3]: středně obtížný
  • 4 : 45 % [5]: lehký
  • 5 : 27 % [3]: velmi lehký
Komentáře učitelů k předmětu
Děkuji všem za vyplnění ankety! Vážím si času a úsilí, které jste jejímu vyplnění věnovali a jsem ráda, že se vám cvičení líbilo.

- "někteří spolužáci měli pocit, že u pětiminutovek existovali 'oblíbenci' a ti 'další'": testy i pětiminutovky jsem vždy opravovala dle svého nejlepšího vědomí a svědomí a maximálně se snažila, aby hodnocení bylo objektivní a férové. A to i za cenu mnohem delšího času věnovaného opravování, protože jsem srovnávala "závažnost chyb" napříč všemi pracemi. Chyby v pětiminutovkách (a jejich hodnocení) jsem se zájemci často konzultovala. Navíc měl každý mnoho možností body z pětiminutovek dohnat. Upřímně se domnívám, že pocity spolužáků pramenily spíše z přísnosti než z neobjektivity hodnocení. Nebylo sice až tak drsné jako u zkoušky, ovšem striktní trvání na korektních definicích včetně všech "detailů" řadě lidí nedělala dobře a často měli představu, že "přece to mám skoro celé správně". :-)

- "stihne málokrát obejít třídu": jo, občas jsem třídu nestihla obejít tolikrát, kolik by bylo vhodné, obzvlášť u toho velkého cvičení a ze začátku semestru, než jste začali chtít pracovat ve dvojicích. Nechtěla jsem nikoho ošidit na vysvětlování.

- "nestihli jsme některé obtížnější příklady": jo no, všechno se bohužel stihnout nedá. Mou prioritou vždy bylo, abyste na cvičení opravdu důkladně pochopili základní principy a základní typy příkladů.

- "usměrňování vyrušujících studentů": příště budu drsnější. :-)

- k dotazům studentů mimo anketu týkající se obtížnosti testů: možná jsme měli o trochu lehčí zadání než jiné skupiny, ovšem také jsem po vás vyžadovala důkladnější porozumění a hodnocení bylo malinko přísnější.

- stěrky!!!!! :-D

Jsem moc ráda, že někoho moje cviko motivovalo k zůstání na škole a že jste se těšili na naše setkávání - já též.

Přeji hodně štěstí v dalším studiu!
K.H.