[01MAN] Matematická analýza 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 59 / 244
- Procento hodnotících: 24 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 244 studentů.
- Ukončilo předmět: 192 studentů.
- Průchodnost: 78 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [55]
-
Na chápání a množství látky nejtěžší předmět semestru, díky experimentům s naším ročníkem byla ale teoretická zkouška nesmyslně jednoduchá. Praktická byla podobná jako jiné ročníky, celkem náročná, rozhodně je stojí za to napsat ji v semestru.Tereza Lehečková st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Předmět v semestru nevypadá tak náročný do chvíle, než se člověk začně připravovat na zkoušku.Jiří Šindelář st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Matematické analyzy jsem se obávala ze všech předmětu nejvíce, ale nakonec se to dalo.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
Nejnáročnější předmět prvního semestru. Během přednášek jsem většinu důkazů nechápal, ale při učení na zkoušku už to všechno dávalo smysl.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Nejtěžší předmět prvního semestru pro většinu oborů, rozšiřující a prohlubující znalost středoškolské matematiky. Z mého pohledu navazuje přímo na konec mých matematických znalostí ze střední školy.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Oproti algebře šlo o víceméně suchou nezáživnou matiku. To hlavní, co jsem si odnesl, bylo seznámení s matematickými důkazy a vůbec metodou výuky matematiky na jaderce. A pár počtářských triků. Jinak nic moc.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Předmět rozvíjí znalosti ze střední školy, zajímavé jsou zejména důkazy vztahů braných na střední škole axiomaticky.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R056 Aplikace softwarového inženýrství PO
-
Předmět slouží k významnému rozšíření matematického aparátu.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
-
Přednášky byly užitečné, ale ne vždy se shodovaly s předepsanými skripty.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Pro mě ta zábavnější matematika - na druhou stranu, jedná se o předmět, kterým vás budou starší spolužáci nejvíce strašit. Letos to tak strašné nebylo, ale i tak to je lehce na pováženou - ve smyslu toho, že se dle vyprávění událo tolik změn u zkoušky.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
Skvělý předmět, bavil mě.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
super predmet, analyza je krasnast. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Zajímavý předmět. Místy jsem však byl zmaten, co se ke zkouše učit neboť, přednášky a skripta se místy lišily.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
-
I když se tak možná nezdá, zkouška z tohoto předmětu není úplně jednoduchá.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Byla to pro me rozhodne velká změna od matiky ze střední, náročnost se výrazně zvýšila.st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
-
Analýza, doporučuju znát vše ze střední školy.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
-
Analýza - jeden z nejdůležitějších předmětů. Látku často studenti znají ve zjednodušené formě ze střední školy, přesto nejde o úplně jednoduchý předmět.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Bez komentáře.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Bylo to dobtést. průměr: neuveden st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
-
Bylo to fajnst. průměr: neuveden st. obor: 3901R065 Informatická fyzika PV
-
Dobrý úvod do matematické analýzy, kde ovšem se některé věci, které se na středních příliš nedělají - důkazy vět - jeví jako nepochopitelné, ale po čase se do toho člověk dostane.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Důležité chodit na přednášky.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Je to matika.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
Je zde znát velký rozdíl v přístupu k učení vůči SŠ... Učení se vět, definic a důkazů zde tvoří to hlavní, samotné počítání z toho pak vychází.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072
-
Klíčový předmět, kde se občas hodí znalosti ze střední školy (pro ty, co měli limity a derivace). Na druhou stranu je naprostá většina látky nová a především důkazy jsou občas náročné na pochopení.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Konečně jsem zjistil, kde se všechny vzorečky beroust. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Kvalitní základ, učivo dobře na sebe navazovalo.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Látka navazuje na sš matematiku, praktická část byla srozumitelně probrána.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R059 Diagnostika materiálů PV
-
Matematická analýzast. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Matematická analýza sa považuje za najťažší predmet prvého ročníka, je teda nutné, aby ste nezanedbali prípravu alebo vynechávali prednášky. Osvojiť si tento predmet znamená pripraviť sa na všetky nástrahy a problémy spojené s daľším štúdiom na školest. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Moc rychle, moc pomalé.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Náplň předmětu se mi líbila. Bylo toho hodně, ale vše bylo probrané od základů a zároveň se to provazovalo se znalostmi ze střední.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Nejdůležitější předmět.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Nejnáročnější předmět zimního semestru.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
Nejobtížnější předmět semestru a je to tak třeba brátst. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
nejtěžší předmet prvního ročníku, velice duležitý ale také se jedná o největší skok ze střední školyst. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Nelze nic vytknout.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Nemám moc s čím srovnávat, takže hodnocení berte s rezervou. Předmět mi přišel velmi výživný, nových znalostí bylo spoustu. Některé části jsem na přednášce moc nepobral, zejména u delších důkazů jsem se ztrácel, naštěstí se to pak vysvětlilo na cvikách, takže to pak šlo.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Nemám výhrad.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Nemám žádné připomínky.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
Nutný celkový přehled pro úspěch u zkouškyst. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
-
OK.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Pokud mají studenti již něco zkušeností např. s derivováním nebo zkoumáním funkcí, určitě je jim to k dobru, ale věřím tomu, že i ti, kdo to zde slyší poprvé, to jednoduše pochopí a nebude jim to dělat žádné velké problémy.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Predmet mal byť najväčší postrach, podľa študentov starších ročníkov. Tento rok však jednoznačne zvládnuteľný, s primeranou dávkou námahy. Možnosť uznania testov zo semestru hodnotím veľmi pozitívne. Prednášky a skriptá taktiež kvalitné.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Předmět na první pohled náročný, ale když do něj člověk trochu nahlédne, ne až tak nepochopitelný, jak by se mohlo na první pohled zdát.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Přednášky mi přišly opravdu obsáhlé. Bylo velmi příjemné nechat si uznat praktickou část zkoušky za výsledky ze semestru.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
-
Průběžná příprava se vyplatí.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
-
První týden "opakování" ze střední školy. V uvozovkách, protože spousta věcí, co jsme opakovali, se na střední neučí. Následně jsme se učili supremum, infimum, posloupnosti, funkce (a vše s tím spojené, co se učí v prváku na analýze 1). Vše velmi podrobně a s důkazy. Jako velké negativum je jistě absence kvalitních skript. Máme sice skripta profesorky Pelantové, ale z nich se učit moc nedá, protože nekorespondují s přednáškou. Na internetu kolují poznámky docenta Pošty, které jsou dobře udělané a korespondují s přednáškou (až na pár maličkostí, které tam jsou navíc. Obsahují občas ale chyby a o nich vám nikdo neřekne. Celkově z analýzy nemám dobrý pocit. I když jsem zkoušky velmi úspěšně složil, tak během semestru to bylo trápení a přednášky mi vůbec nepomohly. Tedy možná pomohly v utvrzení, že ničemu nerozumím a to mě asi víc nabudilo na zkouškové...st. průměr: neuveden st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PV
-
Řekl bych nejlepší přednášky ze všech povinných předmětů v prvním semestru, výborná cvičení. Spokojenost, dost mi to dalo.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
síto na prvákyst. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Skvělý předmět. Praktická část (cvičení) mě velice bavila. Přednášky občas zajímavé.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
-
,,Teror prvního semestru"st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Těžký teoretický předmět. Praktická stránka narozdíl od algebry není tak abstraktní a dává větší smysl.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Velice zajímavý a hlavně užitečný předmětst. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
-
Ze začátku bych postupoval látkou rychleji, v dalších částech pomaleji.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
N :
Oznámkujte předmět [59]
Průměr odpovědi: 1.63
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 47 % [28]: 1 (výborně)
- 2 : 42 % [25]: 2
- 3 : 10 % [6]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [59]
Průměr odpovědi: 1.15
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 1 % [1]: nevyjádřeno
- 2 : 84 % [50]: ano
- 3 : 3 % [2]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 5 % [3]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká