Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01MAN] Matematická analýza 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 59 / 244
  • Procento hodnotících: 24 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 244 studentů.
  • Ukončilo předmět: 192 studentů.
  • Průchodnost: 78 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [55]
    • Na chápání a množství látky nejtěžší předmět semestru, díky experimentům s naším ročníkem byla ale teoretická zkouška nesmyslně jednoduchá. Praktická byla podobná jako jiné ročníky, celkem náročná, rozhodně je stojí za to napsat ji v semestru.
      Tereza Lehečková st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Předmět v semestru nevypadá tak náročný do chvíle, než se člověk začně připravovat na zkoušku.
      Jiří Šindelář st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Matematické analyzy jsem se obávala ze všech předmětu nejvíce, ale nakonec se to dalo.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Nejnáročnější předmět prvního semestru. Během přednášek jsem většinu důkazů nechápal, ale při učení na zkoušku už to všechno dávalo smysl.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Nejtěžší předmět prvního semestru pro většinu oborů, rozšiřující a prohlubující znalost středoškolské matematiky. Z mého pohledu navazuje přímo na konec mých matematických znalostí ze střední školy.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Oproti algebře šlo o víceméně suchou nezáživnou matiku. To hlavní, co jsem si odnesl, bylo seznámení s matematickými důkazy a vůbec metodou výuky matematiky na jaderce. A pár počtářských triků. Jinak nic moc.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Předmět rozvíjí znalosti ze střední školy, zajímavé jsou zejména důkazy vztahů braných na střední škole axiomaticky.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R056 Aplikace softwarového inženýrství PO
    • Předmět slouží k významnému rozšíření matematického aparátu.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
    • Přednášky byly užitečné, ale ne vždy se shodovaly s předepsanými skripty.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Pro mě ta zábavnější matematika - na druhou stranu, jedná se o předmět, kterým vás budou starší spolužáci nejvíce strašit. Letos to tak strašné nebylo, ale i tak to je lehce na pováženou - ve smyslu toho, že se dle vyprávění událo tolik změn u zkoušky.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Skvělý předmět, bavil mě.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • super predmet, analyza je krasna
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Zajímavý předmět. Místy jsem však byl zmaten, co se ke zkouše učit neboť, přednášky a skripta se místy lišily.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
    • I když se tak možná nezdá, zkouška z tohoto předmětu není úplně jednoduchá.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Byla to pro me rozhodne velká změna od matiky ze střední, náročnost se výrazně zvýšila.
      st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
    • Analýza, doporučuju znát vše ze střední školy.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
    • Analýza - jeden z nejdůležitějších předmětů. Látku často studenti znají ve zjednodušené formě ze střední školy, přesto nejde o úplně jednoduchý předmět.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Bez komentáře.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Bylo to dobté
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
    • Bylo to fajn
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R065 Informatická fyzika PV
    • Dobrý úvod do matematické analýzy, kde ovšem se některé věci, které se na středních příliš nedělají - důkazy vět - jeví jako nepochopitelné, ale po čase se do toho člověk dostane.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Důležité chodit na přednášky.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Je to matika.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Je zde znát velký rozdíl v přístupu k učení vůči SŠ... Učení se vět, definic a důkazů zde tvoří to hlavní, samotné počítání z toho pak vychází.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072
    • Klíčový předmět, kde se občas hodí znalosti ze střední školy (pro ty, co měli limity a derivace). Na druhou stranu je naprostá většina látky nová a především důkazy jsou občas náročné na pochopení.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Konečně jsem zjistil, kde se všechny vzorečky berou
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Kvalitní základ, učivo dobře na sebe navazovalo.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Látka navazuje na sš matematiku, praktická část byla srozumitelně probrána.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R059 Diagnostika materiálů PV
    • Matematická analýza
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Matematická analýza sa považuje za najťažší predmet prvého ročníka, je teda nutné, aby ste nezanedbali prípravu alebo vynechávali prednášky. Osvojiť si tento predmet znamená pripraviť sa na všetky nástrahy a problémy spojené s daľším štúdiom na škole
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Moc rychle, moc pomalé.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Náplň předmětu se mi líbila. Bylo toho hodně, ale vše bylo probrané od základů a zároveň se to provazovalo se znalostmi ze střední.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Nejdůležitější předmět.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Nejnáročnější předmět zimního semestru.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Nejobtížnější předmět semestru a je to tak třeba brát
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • nejtěžší předmet prvního ročníku, velice duležitý ale také se jedná o největší skok ze střední školy
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Nelze nic vytknout.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Nemám moc s čím srovnávat, takže hodnocení berte s rezervou. Předmět mi přišel velmi výživný, nových znalostí bylo spoustu. Některé části jsem na přednášce moc nepobral, zejména u delších důkazů jsem se ztrácel, naštěstí se to pak vysvětlilo na cvikách, takže to pak šlo.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Nemám výhrad.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Nemám žádné připomínky.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Nutný celkový přehled pro úspěch u zkoušky
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
    • OK.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Pokud mají studenti již něco zkušeností např. s derivováním nebo zkoumáním funkcí, určitě je jim to k dobru, ale věřím tomu, že i ti, kdo to zde slyší poprvé, to jednoduše pochopí a nebude jim to dělat žádné velké problémy.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Predmet mal byť najväčší postrach, podľa študentov starších ročníkov. Tento rok však jednoznačne zvládnuteľný, s primeranou dávkou námahy. Možnosť uznania testov zo semestru hodnotím veľmi pozitívne. Prednášky a skriptá taktiež kvalitné.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Předmět na první pohled náročný, ale když do něj člověk trochu nahlédne, ne až tak nepochopitelný, jak by se mohlo na první pohled zdát.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Přednášky mi přišly opravdu obsáhlé. Bylo velmi příjemné nechat si uznat praktickou část zkoušky za výsledky ze semestru.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
    • Průběžná příprava se vyplatí.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
    • První týden "opakování" ze střední školy. V uvozovkách, protože spousta věcí, co jsme opakovali, se na střední neučí. Následně jsme se učili supremum, infimum, posloupnosti, funkce (a vše s tím spojené, co se učí v prváku na analýze 1). Vše velmi podrobně a s důkazy. Jako velké negativum je jistě absence kvalitních skript. Máme sice skripta profesorky Pelantové, ale z nich se učit moc nedá, protože nekorespondují s přednáškou. Na internetu kolují poznámky docenta Pošty, které jsou dobře udělané a korespondují s přednáškou (až na pár maličkostí, které tam jsou navíc. Obsahují občas ale chyby a o nich vám nikdo neřekne. Celkově z analýzy nemám dobrý pocit. I když jsem zkoušky velmi úspěšně složil, tak během semestru to bylo trápení a přednášky mi vůbec nepomohly. Tedy možná pomohly v utvrzení, že ničemu nerozumím a to mě asi víc nabudilo na zkouškové...
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PV
    • Řekl bych nejlepší přednášky ze všech povinných předmětů v prvním semestru, výborná cvičení. Spokojenost, dost mi to dalo.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • síto na prváky
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Skvělý předmět. Praktická část (cvičení) mě velice bavila. Přednášky občas zajímavé.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
    • ,,Teror prvního semestru"
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Těžký teoretický předmět. Praktická stránka narozdíl od algebry není tak abstraktní a dává větší smysl.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Velice zajímavý a hlavně užitečný předmět
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
    • Ze začátku bych postupoval látkou rychleji, v dalších částech pomaleji.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
N :  Oznámkujte předmět [59]

Průměr odpovědi: 1.63

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 47 % [28]: 1 (výborně)
  • 2 : 42 % [25]: 2
  • 3 : 10 % [6]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [59]

Průměr odpovědi: 1.15

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 1 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 84 % [50]: ano
  • 3 : 3 % [2]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 5 % [3]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká