Motl Alois Ing. CSc. - [15OCH] Obecná chemie
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 5 / 16
- Procento hodnotících: 31 %
Celkové hodnocení [4]
1: |
|
25 % [1] |
2: |
|
50 % [2] |
3: |
|
25 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli přednášející [4]
1: |
|
25 % [1] |
2: |
|
50 % [2] |
3: |
|
25 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.17
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.71
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
-
Zdlouhavé nepřínosné občas vtipná vsuvka, avšak za ten ztracený čas (účastí na přednášce) mi to nestálost. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
-
neučila, stačili přednáškyst. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R072 PO
-
Prolítnout si skripta a mít znalosti z maturity bohatě postačíst. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
-
zápisky i kryptast. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
-
Termín domluven individuálně emailem hlavní důraz kladen na chápání problematiky pH přátelské popovídání u něho v "kabinetě", většina zkoušky se týkala otázek odkud zkoušený pochází atd. :-) na zkoušce obdržen spolu s ní i zápočetst. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
-
zkouška je jen ústní a to tak na půl hodinyst. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
-
jeho praktické zkušenosti a srozumitelný výkladst. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R072 PO
-
Vtipné vsuvky-vlastní zážitky z dob studia apod. podrobné vysvětlování kamarádská milá povaha vysvětlování čehokoli i mimo probíranou látku (po dotazu)st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
-
Jeho poznámky ze života Dále se je nedocenitelné, že termín zkoušky jsme si zvolili sami, to velmi bodlost. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
-
Dalo by se jet rychleji, probírat o něco více věcí, řešit něco zajímavějšího (pro studenty nového)st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
-
Mohl by v úvodní hodině říct co a jak, jak je to se zápočtem atd.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [2]: 90%-100%
- 2 : 25 % [1]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 25 % [1]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [8]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 25 % [2]: Vlastní zápisky
- 2 : 25 % [2]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [5]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [4]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 25 % [1]: 1 (výborný)
- 2 : 50 % [2]: 2
- 3 : 25 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5