Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Nguyen Zbyněk Bc. - [02MECH] Mechanika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / 16
  • Procento hodnotících: 18 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [3]
1:
33 % [1]
2:
33 % [1]
3:
33 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [3]
1:
33 % [1]
2:
33 % [1]
3:
33 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.55
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
    • Porozumění dané látce jako i jiným předmětům (například lineární algebra). Nafocené tabule. Domácí úkoly.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Spôsob prednášania. Nesmiernu iniciatívu. ochotu pomôcť študentom a čo najviac im to uľahčiť a pomôcť pochopiť učivo. Taktiež oceňujem to, že sa cvičenie dokumentuje vo forme fotografií a zvukových nahrávok, veľmi mi to pomohlo. Taktiež fakt, že samotný cvičiaci sa dokáže vcítiť do kože študenta. Priateľský prístup, humor. Chodiť na tieto cvičenia bola radosť !
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Velmi oceňuji vštřícnost a přístup ke studentům. Ochotu vždy pomoct.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
    • I když se cvičící zdál zpočátku jako malý zázrak, postupně se to zhoršovalo, jak přibývalo různých věcí, které mi postupně vadily. Například - psaní písemky od půl sedmé večer není ideální, zvlášť když cvičící dorazí o půl hodiny později. Věčné nestíhání na cvičení se kompenzovalo cviky navíc, což se dá pochopit - co mi ale velmi vadilo, pokud se na normálních cvičení brala buď teorie z přednášek nebo matematika, která k danému výkladu ani nebyla přímo potřeba, a pro normální příklady bylo třeba chodit na náhradní cvičení v nehezký čas. Jistě, oceňuji snahu vysvětlit i něco navíc, ale nepatří to podle mého do normálních cvičení (například bonusová cvika z počátku semestru zaměřená na řešení diferenciálních rovnic byla velmi užitečná, ale byla asi také jediná - užitečná a vhodně situovaná). Postupně jsem měla i problém s tím, že cvičící se zabýval věcmi, které do cvičení úplně nepatřily, případně uděloval body k zápočtu za věci, které rozhodně nesouvisely s výukou. Také sondování - a následné poznačení - lidí, kteří byli/nebyli na Bažantrikulaci prostě fér nebylo. V konečné řadě pak změna požadavků na odpuštění praktické části zkoušky, potažmo přesouvání druhé písemky až její náhlé úplné zrušení.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Úpravu na tabuli. Výklad je velmi často velice zmatený a také velice rychlý.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • V ničom.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Přijde mi velká škoda, že nejsou zřízeny jednotné podmínky pro odpuštění praktické části zkoušky. U některých cvičících vás to například stojí mnohem míně námahy než u jiných - a u dalších je dosáhnout na odpuštění téměř nemožné.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Bol som na všetkých prednáškach aj napriek tomu, že boli nahrávané na video.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [3]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [1]: 1
  • 2 : 33 % [1]: 2
  • 3 : 33 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 33 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 66 % [2]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký
Komentáře učitelů k předmětu
Díky za skvělé věcné připomínky, cením si toho. Mrzí mě však, že z celkového počtu 27 studentů vyplnili anketu pouze tři navzdory ustavičným připomínkám k vyplnění.

Na cvičeních jsem se snažil navodit přátelskou atmosféru a cvičení studentům maximálně usnadnit - na každém cvičení byl pořízen audiovizuální materiál k případnému samostudiu či dohnání látky. Z toho také vzešla potřeba dalších bonusových cvičení, která se však postupem času stala běžnými cvičeními.

Chápu však, že po studentech nemůžu chtít účast nad rámec standardní výuky, a že množství bonusových cvičení šlo omezit např. na úkor vysvětlované teorie. Na druhou stranu, většina si probranou teorii na cvičení pochvalovala a cvičení tak reflektovala přání většiny.

Osobní poznámky, jako např. účast na bažantrikulaci, neměly na udělení zápočtu vliv.

Za večerní termín první písemky se omlouvám, ovšem tento termín vzešel z hromadného hlasování - jindy jsme nenašli společné místo v rozvrhu. Pozdní příchod byla moje vina způsobená problémy s tiskárnou. Stejně tak se omlouvám za změnu podmínek týkajících se druhé písemky - to bylo velmi výjimečné a mimořádné opatření.

Budu se pro příště snažit omezit nadstavbové znalosti a snažit se o flexibilitu cvičení již během semestru, aby zpětná vazba mohla ovlivňovat cvičení i za běhu. Úpravu na tabuli a výklad taktéž, avšak tempo příliš zpomalit nepůjde, protože množství látky k probrání je enormní.

Každopádně, bylo mi ctí letos opět cvičit a předávat znalosti dál. Doufám, že se nevyjádřujícím se cvičení líbila alespoň stejně tak, jak tvrdili během semestru, a všem přeji hodně štěstí do dalšího studia!