Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[02MECH] Mechanika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 48 / 261
  • Procento hodnotících: 18 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 261 studentů.
  • Ukončilo předmět: 161 studentů.
  • Průchodnost: 61 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [47]
    • Jediný povinný fyzikální předmět prvního semestru, zajímavý, důležitý.
      Tereza Lehečková st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Tento předmět je základem pro další fyzikální předměty, je náročnější vzhledem k matematice, která ještě není probírána na hodinách matematiky, ale dá se to zvládnout.
      Jiří Šindelář st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Dobré základy fyziky.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PO
    • Fyzika ve vysokoškolském podání - matika, kterou jste v životě neviděli, a teorie, kterou si musíte odvodit.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • mechanila je zaklad
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R072 PO
    • Nejzajímavější předmět prvního semestru.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • nekdy jsem mel chut s tim seknout, ale nakonec hodnotim kladne
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Předmět byl zábavný, pokusy byly názorné.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Přednášky byly zajímavé a srozumitelné pro všechny. Cvičení byla také velmi dobrá.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Velmi dobře vedený předmět. Výborná skripta.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Ze začátku jsem ze všech těch indexu, sumacnich konvencí a tenzorů byla vyjukaná, ale nakonec jsem sinzvykla. Taková zahřívací fyzika na FJFI
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Z trojice předmětů LAL, MAM a MECH zde bylo nejtěžší získat zápočet.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
    • dobrý
      st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R072 PO
    • Předmět má dobré teoretické základy, ale přijde to nespravedlivé, že jsou težší a lehčí zápočtové testy.
      st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R058 Matematická informatika PO
    • Tezky předmět ale hodně me bavil.
      st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
    • Člověk začne používat matematiku i ve fyzice, což pro malé matematiky není sranda. Předmět doporučuji!
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Cvičení byla náročná, na hraně mých schopností. Bylo nadstandardně těžké získat zápočet, na druhou stranu na praktickou část závěrečné zkoušky jsem byl velmi dobře připraven
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Hm, no jo, ale reálný užitek pro jaderné chemiky?
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
    • I přes náročnost zajímavý předmět.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Jako pro prváka to pro měl byl velký šok
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
    • Jezdit na MATFYZ kvůli pár pokusům, mně to přišlo docela zbytečné.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Líbily se mi experimenty na Matfyzu. Možná by neuškodila větší hodinová dotace, poslední kapitola se probrala jen "velmi stručně". Z matematického aparátu jsem většinu znal z gymplu, seminářů a soustředění, ale kdybych ho neznal, tak si umím představit, že zejména úvodní hodiny by byly velmi náročné. Pan Břeň je skvělý přednášející, na jeho přednášky jsem se těšil a myslím, že se pro tento předmět dokonale hodí.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Mechanika
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Na mechanike máte možnosť zúžitkovať poznatky či už z Analýzy alebo Algebry a pozerať sa na ňu aj z toho matematického hľadiska.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Na můj vkus příliš matematické a důkazové. Ale to je asi tím, že taková je VŠ fyzika.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Náročný předmět.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Ne až tak náročný předmět, u kterého je ale celkem dobré, průběžně si propočítat všechny příklady.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Nejvstřícnější přednášející
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R065 Informatická fyzika PO
    • Nejzajímavější předmět zimního semestru, který ale matematickým aparátem zdaleka předbíhá výuku matematiky.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Od kinematiky k mechanice kontinua
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Používá se dost těžká matematika, na kterou není dostatek času na vysvětlení. Občas počítají s tím že už to umíte že střední školy, ale někdo to nebral. Celkem těžké mechanické úvahy na někoho kdo měl fyziku na střední na nízké úrovni.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Přechod ze středoškolské fyziky k vysokoškolské
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Předmět náročný. Z hodin jsem občas odcházela s pocitem vlastní hlouposti. Ale přednášející má snahu vše vysvětlit a chápe, že nemusíme všemu hned rozumět. Mnohdy stačí si třeba po týdnu zpátky k probírané látce sednout a najednou si uvědomíte, že to chápete. Zábavné hodiny. Zajímavé příklady a zapálení přednášejícího.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Předmět ukazuje mechaniku ve své plné kráse. Zatímco na střední škole byla asi pro většinu z nás fyzika jen zahalenou paní, tady nám ukázala nejen své krásné křivky. Jediné, co je na mechanice negativní je to, že se zde používá dosud nenaučená matematika, což je ovšem pochopitelné, díky upozorněním o tom, že fyzika předbíhá matematiku, což se nejspíše donese do uší všech studentů.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • prostě mechanika
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • prostě mechanika
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PO
    • Prostě mechanika. Kdo neměl na střední škole derivace a integrály, pravděpodobně to nemohl během semestru zvládat, možná něco dohnal o zkouškovém. Neplatilo, že ze střední školy nemusíme umět nic z matematiky (bylo nám řečeno na dni otevřených dveří v roce 2017). Naopak, kdo něco neuměl, horko těžko se orientoval.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PO
    • Rychlé čtení zadání skripta nutno nosit skripta.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Skvělý předmět k pochopení chování praktického světa
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Srozumitelné podání látky.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • srozumitelný, zajímavý
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Úvod do vysokoškolské fyziky je zpočátku trochu drsný, ale v tomto předmětu opravdu platí: "Teď jste z toho možná trochu vystrašení, ale až se na to podíváte doma, zjistíte, že to není tak hrozné."
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Veľmi zaujímavý predmet.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Vzhledem k tomu, že se jedná o jedinou fyziku v prvním semestru, tak mě bavil
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Zábavné přednášky. Oceňuji velmi pěkné pokusy na matfyzu.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Žádné připomínky nemám, počítaly se příklady, které byly potřeba jak k testu, tak ke zkoušce.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Zpočátku podstatně předbíhá matematický aparát.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
N :  Oznámkujte předmět [48]

Průměr odpovědi: 1.46

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 62 % [30]: 1 (výborně)
  • 2 : 29 % [14]: 2
  • 3 : 8 % [4]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [48]

Průměr odpovědi: 1.05

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 2 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 85 % [41]: ano
  • 3 : 4 % [2]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká