Novotný Petr Ing. Ph.D. - [02VOAF] Vlnění, optika a atomová fyzika
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 12 / 54
- Procento hodnotících: 22 %
Celkové hodnocení [12]
1: |
|
83 % [10] |
2: |
|
16 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.17
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [12]
1: |
|
83 % [10] |
2: |
|
16 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.17
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.55
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
-
Detailnosť, zapálenie, výborný výklad, praktické ukážky či komentáre, ochota pomôcť, konzultovať, občasné odľahčenie malým vtipom, či vtipnou poznámkou. A napokon veľmi prehľadný výklad ustny aj písomný na tabuli.Adriana Žiarová st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
-
Všemu rozumí, všechno vysvětlí, všechno probere.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
-
Odbornosť a zároveň chápavosť voči študentom.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Za cvičení stihne probrat spoustu příkladů, ze zápisek se dobře učí. Přehledný zápis na tabuli.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PO
-
Díky cvičením pochopíte, co se děje na přednáškách. Rychlost je sice místy závratná, ale asi není jak to jinak stihnout.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Naprosto super. Nevolá moc k tabuli, radši pečlivě a srozumitelně vysvětluje. Cvičení bylo přehledné, zápočet přiměřeně těžký a hlavně opravdu jen z toho, co se probralo.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R058 Matematická informatika PO
-
Znalosti a vše dokáže skvěle vysvětlit.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
-
Zmierniť rýchlosť výkladu a teda neriadiť sa heslom: "V kvantite je kvalita".st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Na poslední kapitoly nezbývá moc času a tak se dost proletí, v písemkách však bývají skoro vždy příklady z nich. Možná by stálo za to, domluvit se studenty cviko navíc.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Zpomalit. Ale na druhou stranu se aspoň stihlo vše probrat.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Jediná škoda je, že sa nestíhala poriadne prepočítať posledná kapitola = atómová fyzika.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [12]
Průměr odpovědi: 1.17
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 83 % [10]: 1
- 2 : 16 % [2]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [12]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 8 % [1]: obtížný
- 3 : 66 % [8]: středně obtížný
- 4 : 25 % [3]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký