Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Novotný Petr Ing. Ph.D. - [02VOAF] Vlnění, optika a atomová fyzika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 12 / 54
  • Procento hodnotících: 22 %
Celkové hodnocení [12]
1:
83 % [10]
2:
16 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.17

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [12]
1:
83 % [10]
2:
16 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.17

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.55
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
    • Detailnosť, zapálenie, výborný výklad, praktické ukážky či komentáre, ochota pomôcť, konzultovať, občasné odľahčenie malým vtipom, či vtipnou poznámkou. A napokon veľmi prehľadný výklad ustny aj písomný na tabuli.
      Adriana Žiarová st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
    • Všemu rozumí, všechno vysvětlí, všechno probere.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
    • Odbornosť a zároveň chápavosť voči študentom.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Za cvičení stihne probrat spoustu příkladů, ze zápisek se dobře učí. Přehledný zápis na tabuli.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PO
    • Díky cvičením pochopíte, co se děje na přednáškách. Rychlost je sice místy závratná, ale asi není jak to jinak stihnout.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Naprosto super. Nevolá moc k tabuli, radši pečlivě a srozumitelně vysvětluje. Cvičení bylo přehledné, zápočet přiměřeně těžký a hlavně opravdu jen z toho, co se probralo.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R058 Matematická informatika PO
    • Znalosti a vše dokáže skvěle vysvětlit.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
    • Zmierniť rýchlosť výkladu a teda neriadiť sa heslom: "V kvantite je kvalita".
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Na poslední kapitoly nezbývá moc času a tak se dost proletí, v písemkách však bývají skoro vždy příklady z nich. Možná by stálo za to, domluvit se studenty cviko navíc.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Zpomalit. Ale na druhou stranu se aspoň stihlo vše probrat.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Jediná škoda je, že sa nestíhala poriadne prepočítať posledná kapitola = atómová fyzika.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [12]

Průměr odpovědi: 1.17

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 83 % [10]: 1
  • 2 : 16 % [2]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [12]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 8 % [1]: obtížný
  • 3 : 66 % [8]: středně obtížný
  • 4 : 25 % [3]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký