Pártl Ondřej Ing. - [01MAN] Matematická analýza 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 8 / 28
- Procento hodnotících: 28 %
Celkové hodnocení [8]
1: |
|
75 % [6] |
2: |
|
12 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
12 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [8]
1: |
|
75 % [6] |
2: |
|
12 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
12 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.55
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
-
Jeho smysl pro humor a ochotu.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
velmi dobré vysvětlování a vstřícnost vůči studentůmst. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Iniciatívu, spôsob prednášania, ochotu vysvetliť učivo podrobne. Taktiež poskytuje veľmi dobrú prípravu na skúškust. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Ochotu příklady vždy vysvětlit.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Velký pohodář, ale naučí. U tabule netrápí, spíše on sám ukazuje postupy a diskutuje vždy s celou skupinou. Je to trochu jiný přístup než u cvičících v ostatních předmětech, kde jsme se u tabule protočili všichni daleko vícekrát. Musím ale říct, že tento přístup je naprosto stejně efektivní. Používal barevné křídy a komentoval postup i písemně na tabuli, což jsem velmi ocenil, když jsem někdy nestíhal. Doma to pak dávalo smysl.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PV
-
Všechno. Jeden z mých oblíbených učitelůst. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
-
Vždy se snažil aby látku všichni pochopili. Byl velmi vstřícný a ochotný opětovně vysvětlovat nepochopenou látku.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
-
Nemam nic, co bych mu vytkla.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
Nevím.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PV
-
V ničom.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
V přístupu ke studentům. Také ve vybírání příkladů do testů. Testy byly velmi náročné.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Z Partla jsem měla respekt, neboť jsem od starších studentů slychavala, ze jeho testy jsou těžké a nepřiměřeně hodnocené. Jednoduše řečeno - rada ?od Partla pryč? byla poměrně častá. Já ale musím nesouhlasit. Cvika byla dobře stavěna, srozumitelná, časové jsme vše stihali, Partl byl ochotný a férové, jak při přednáškách tak při testech!st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
Učili jsme se tu počítat příklady, na přednáškách je teorie. Většinu postupů a triků jsme probrali, ale také ne všechny. Přicházet však na něco sám je dost náročné, když si vezmu, že "na počátku" těm matematikům taky semtam něco poprvé správně vymyslet a dokázat zabralo docela dost času. Celkově si myslím, že na probrání veškeré látky dvě cvičení týdně nestačí. Ale to je celkově na Jaderce. Musíme toho zvládnout spousty a spousty, ale učit nás to moc nestíhají. Zvlášť, když z matematiky ze střední školy nemusíme umět NIC (viz den otevřených dveří). Naštěstí já jsem něco uměl a proto jsem v druhém semestru. Chudáci ti, kteří na toto skočili.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PV
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [8]
Průměr odpovědi: 1.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 75 % [6]: 1
- 2 : 12 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 12 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 37 % [3]: středně obtížný
- 4 : 37 % [3]: lehký
- 5 : 25 % [2]: velmi lehký
Komentáře učitelů k předmětu
Děkuji Vám za Vaše zajímavé komentáře.
Je škoda, že čtvrtý z návrhů na zlepšení jeho autor více nerozvedl. Například pod komentářem, že bych se měl zlepšit v přístupu ke studentům, si představím pouze to, že jsem se asi v průběhu semestru nějakou svojí poznámkou někoho dotknul (což se, předpokládám, někdy stane každému emočně nevyschlému vyučujícímu při jakékoli výuce). Rovněž mě zajímá, v jakém smyslu bych měl zlepšit výběr písemkových příkladů z onoho veřejného seznamu, podle kterého se letos cvičení vedla.
Nakonec mě velice zaujala poznámka, že se o mně říká, že nepřiměřeně hodnotím testy. Vůbec mě nenapadlo, že si někdo něco takového může myslet, protože každý semestr spolu s ostatními kolegy při opravování zkouškových písemek diskutuji o hodnocení jednotlivých příkladů v každé z odevzdaných písemek a, pokud si dobře vzpomínám, téměř vždy se na hodnocení shodneme. Píšu "téměř vždy", protože ostatním kolegům můj styl hodnocení v některých případech připadá příliš mírný. Vyvozuji z toho, že moji kolegové pravděpodobně písemky psané na cvičení hodnotí výrazně jinak než písemky psané u zkoušky.
Je škoda, že čtvrtý z návrhů na zlepšení jeho autor více nerozvedl. Například pod komentářem, že bych se měl zlepšit v přístupu ke studentům, si představím pouze to, že jsem se asi v průběhu semestru nějakou svojí poznámkou někoho dotknul (což se, předpokládám, někdy stane každému emočně nevyschlému vyučujícímu při jakékoli výuce). Rovněž mě zajímá, v jakém smyslu bych měl zlepšit výběr písemkových příkladů z onoho veřejného seznamu, podle kterého se letos cvičení vedla.
Nakonec mě velice zaujala poznámka, že se o mně říká, že nepřiměřeně hodnotím testy. Vůbec mě nenapadlo, že si někdo něco takového může myslet, protože každý semestr spolu s ostatními kolegy při opravování zkouškových písemek diskutuji o hodnocení jednotlivých příkladů v každé z odevzdaných písemek a, pokud si dobře vzpomínám, téměř vždy se na hodnocení shodneme. Píšu "téměř vždy", protože ostatním kolegům můj styl hodnocení v některých případech připadá příliš mírný. Vyvozuji z toho, že moji kolegové pravděpodobně písemky psané na cvičení hodnotí výrazně jinak než písemky psané u zkoušky.