Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Pártl Ondřej Ing. - [01MAN] Matematická analýza 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 8 / 28
  • Procento hodnotících: 28 %
Celkové hodnocení [8]
1:
75 % [6]
2:
12 % [1]
3:
0 % [0]
4:
12 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [8]
1:
75 % [6]
2:
12 % [1]
3:
0 % [0]
4:
12 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.55
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
    • Jeho smysl pro humor a ochotu.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • velmi dobré vysvětlování a vstřícnost vůči studentům
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Iniciatívu, spôsob prednášania, ochotu vysvetliť učivo podrobne. Taktiež poskytuje veľmi dobrú prípravu na skúšku
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Ochotu příklady vždy vysvětlit.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Velký pohodář, ale naučí. U tabule netrápí, spíše on sám ukazuje postupy a diskutuje vždy s celou skupinou. Je to trochu jiný přístup než u cvičících v ostatních předmětech, kde jsme se u tabule protočili všichni daleko vícekrát. Musím ale říct, že tento přístup je naprosto stejně efektivní. Používal barevné křídy a komentoval postup i písemně na tabuli, což jsem velmi ocenil, když jsem někdy nestíhal. Doma to pak dávalo smysl.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PV
    • Všechno. Jeden z mých oblíbených učitelů
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
    • Vždy se snažil aby látku všichni pochopili. Byl velmi vstřícný a ochotný opětovně vysvětlovat nepochopenou látku.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
    • Nemam nic, co bych mu vytkla.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Nevím.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PV
    • V ničom.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • V přístupu ke studentům. Také ve vybírání příkladů do testů. Testy byly velmi náročné.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Z Partla jsem měla respekt, neboť jsem od starších studentů slychavala, ze jeho testy jsou těžké a nepřiměřeně hodnocené. Jednoduše řečeno - rada ?od Partla pryč? byla poměrně častá. Já ale musím nesouhlasit. Cvika byla dobře stavěna, srozumitelná, časové jsme vše stihali, Partl byl ochotný a férové, jak při přednáškách tak při testech!
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Učili jsme se tu počítat příklady, na přednáškách je teorie. Většinu postupů a triků jsme probrali, ale také ne všechny. Přicházet však na něco sám je dost náročné, když si vezmu, že "na počátku" těm matematikům taky semtam něco poprvé správně vymyslet a dokázat zabralo docela dost času. Celkově si myslím, že na probrání veškeré látky dvě cvičení týdně nestačí. Ale to je celkově na Jaderce. Musíme toho zvládnout spousty a spousty, ale učit nás to moc nestíhají. Zvlášť, když z matematiky ze střední školy nemusíme umět NIC (viz den otevřených dveří). Naštěstí já jsem něco uměl a proto jsem v druhém semestru. Chudáci ti, kteří na toto skočili.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PV
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [8]

Průměr odpovědi: 1.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 75 % [6]: 1
  • 2 : 12 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 12 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 37 % [3]: středně obtížný
  • 4 : 37 % [3]: lehký
  • 5 : 25 % [2]: velmi lehký
Komentáře učitelů k předmětu
Děkuji Vám za Vaše zajímavé komentáře.

Je škoda, že čtvrtý z návrhů na zlepšení jeho autor více nerozvedl. Například pod komentářem, že bych se měl zlepšit v přístupu ke studentům, si představím pouze to, že jsem se asi v průběhu semestru nějakou svojí poznámkou někoho dotknul (což se, předpokládám, někdy stane každému emočně nevyschlému vyučujícímu při jakékoli výuce). Rovněž mě zajímá, v jakém smyslu bych měl zlepšit výběr písemkových příkladů z onoho veřejného seznamu, podle kterého se letos cvičení vedla.

Nakonec mě velice zaujala poznámka, že se o mně říká, že nepřiměřeně hodnotím testy. Vůbec mě nenapadlo, že si někdo něco takového může myslet, protože každý semestr spolu s ostatními kolegy při opravování zkouškových písemek diskutuji o hodnocení jednotlivých příkladů v každé z odevzdaných písemek a, pokud si dobře vzpomínám, téměř vždy se na hodnocení shodneme. Píšu "téměř vždy", protože ostatním kolegům můj styl hodnocení v některých případech připadá příliš mírný. Vyvozuji z toho, že moji kolegové pravděpodobně písemky psané na cvičení hodnotí výrazně jinak než písemky psané u zkoušky.