Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Petrásek Filip Ing. - [02TEF1] Teoretická fyzika 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 8 / 13
  • Procento hodnotících: 61 %
Celkové hodnocení [8]
1:
75 % [6]
2:
25 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.25

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [8]
1:
75 % [6]
2:
25 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.25

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.55
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
    • Je sice hodně náročný, ale všechno hodně dobře vysvětlí a u zápočtu po vás požaduje odpovídající schopnosti. Na zkoušku jste po jeho cvičeních skvěle připraveni.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R058 Matematická informatika V
    • Všechno dobře vysvětlí. Extrémně dobře připraví na zkoušku. Projde i příklady, kde je těžší sestavit Lagrangiána.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
    • Jede jako drak.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PO
    • Všechny počítané příklady byly srozumitelně vysvěleny, i s případnými nejasnostmi.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Precizní zápis na tabuli
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Snaží se, abychom látku pochopili a vše rád vysvětlí. Naučí Vás i něco navíc, nebo řešení nějakými vychytanými způsoby, které jsou občas těžší na pochopení, ale zato velmi užitečné a obecně použitelné.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
    • Na cvičícím oceňuji jeho přístup ke studentům, ochotu pomoct a snahu nám vše co nejlépe vysvětlit, znalosti. Zápis na tabuli je přehledný a čitelný. Na zkoušku jsem byla ze cvičení připravena.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
    • Ohledně rozdání zápočtu příliš benevolentní.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
    • Zkusit popsat méně tabulí.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PO
    • Mohl by dávat přirovnání abychom si to o čem mluví mohli lépe představit.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
    • V ničem.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
    • Mělo by se projít pár příkladů, kde je těžké sestavit Lagrangián. Protože ve zkouškové písemce je těžší sestavit Lagrangián než ve většině příkladech, co se brali na cvičeních.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
    • Cvičení byla super. Bylo jich dost. Mohlo by jich být o trochu víc.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
    • Na cvičeních se probírají zajímavé příklady. Tato cvičení mě opravdu bavila.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [8]

Průměr odpovědi: 1.25

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 75 % [6]: 1
  • 2 : 25 % [2]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 87 % [7]: středně obtížný
  • 4 : 12 % [1]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký