Petrásek Filip Ing. - [02TEF1] Teoretická fyzika 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 8 / 13
- Procento hodnotících: 61 %
Celkové hodnocení [8]
1: |
|
75 % [6] |
2: |
|
25 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.25
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [8]
1: |
|
75 % [6] |
2: |
|
25 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.25
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.55
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
-
Je sice hodně náročný, ale všechno hodně dobře vysvětlí a u zápočtu po vás požaduje odpovídající schopnosti. Na zkoušku jste po jeho cvičeních skvěle připraveni.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R058 Matematická informatika V
-
Všechno dobře vysvětlí. Extrémně dobře připraví na zkoušku. Projde i příklady, kde je těžší sestavit Lagrangiána.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
-
Jede jako drak.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PO
-
Všechny počítané příklady byly srozumitelně vysvěleny, i s případnými nejasnostmi.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Precizní zápis na tabulist. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Snaží se, abychom látku pochopili a vše rád vysvětlí. Naučí Vás i něco navíc, nebo řešení nějakými vychytanými způsoby, které jsou občas těžší na pochopení, ale zato velmi užitečné a obecně použitelné.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
-
Na cvičícím oceňuji jeho přístup ke studentům, ochotu pomoct a snahu nám vše co nejlépe vysvětlit, znalosti. Zápis na tabuli je přehledný a čitelný. Na zkoušku jsem byla ze cvičení připravena.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
-
Ohledně rozdání zápočtu příliš benevolentní.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
-
Zkusit popsat méně tabulí.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PO
-
Mohl by dávat přirovnání abychom si to o čem mluví mohli lépe představit.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
-
V ničem.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
-
Mělo by se projít pár příkladů, kde je těžké sestavit Lagrangián. Protože ve zkouškové písemce je těžší sestavit Lagrangián než ve většině příkladech, co se brali na cvičeních.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
-
Cvičení byla super. Bylo jich dost. Mohlo by jich být o trochu víc.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
-
Na cvičeních se probírají zajímavé příklady. Tato cvičení mě opravdu bavila.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [8]
Průměr odpovědi: 1.25
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 75 % [6]: 1
- 2 : 25 % [2]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 87 % [7]: středně obtížný
- 4 : 12 % [1]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký