[02TEF1] Teoretická fyzika 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 26 / 108
- Procento hodnotících: 24 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 108 studentů.
- Ukončilo předmět: 65 studentů.
- Průchodnost: 60 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [24]
-
Předmět mě bavil. Na začátku bych udělal přehled použitého značení v porovnání s lineární algebrou (aby bylo jasné, co přesně které označení znamená, což by zpřehlednilo látku a ušetřilo velké množství otázek. Například u značení souřadnicových funkcionálů a transformačních matic - třeba po dohodě s vyučujícím lineání algebry.)Kryštof Synek st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
-
Matematický pohled na fyziku. Začátek předmětu náročný, ale pak se to trochu zlepší.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
-
Matematičtější (= úplně jiný) náhled na mechaniku, řešení vazeb a odvození tajemné funkce L. Pro velký úspěch to má i druhý díl.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PO
-
První dobrá fyzika na Jaderce. Na přednáškách vám všechno dobře vysvětlí a odvodí (na rozdíl od ostatních předmětů, kde se používá matematika, kterou se naučíte až za rok).st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R058 Matematická informatika V
-
Asi nejpříjemnější předmět v tomto semestru. Takové zobecnění toho co každý už zná. Náplní předmětu je ukázat, že Newton pomocí jeho rovniček vlastně nic nevyřeší a existuje mnohem lepší systém jak to řešit. :)st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Z počátku dost nezajímavý předmět, kdy se probírá prakticky jen zápis a různé transformace, ale později jde o velmi příjemný předmět, jehož pochopení nevyžaduje inteligenci Einsteina a vše dává krásný smysl. Zatím nejlepší fyzika.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PO
-
Pěkně přednášený úvod do Lagrangeova formalismu. Spousta věcí z mechaniky začne na jednou na přednáškách dávat mnohem větší smysl.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Ten začátek je hrozný, ale jak si na to člověk zvykne, tak je to ok. A pak následuje Lagrangeův formalismus, což mi zatím přijde jako to nejužitečnější, co jsem se ve fyzice obecně naučil.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Jiný náhled na mechaniku. Ze začátku je předmět docela chaotický (nové značení,..), postupně se ale vše vyjasní.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PO
-
Zpočátku trochu guláš, ale poté zajímavést. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
-
Zajímavý předmět. Fyzika bez "spadlo z nebe"-věcí. Matematické pojetí.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Fajnst. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
Hlavně druhá část semestru je velice zajímavá.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Jeden z nejzajímavějších předmětů.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
Konečně pěkná fyzika.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Požadované znalosti u zkoušky odpovídali obsahu materiálů k přednáškám i cvičením, které jsou velmi dobře zpracovány.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
Přednášky pro mě nebyly moc přínosné, neustále opravování značení a přemazávání indexů mi v tom dělalo dost zmatek. Na druhou stranu musím vyzdvihnout skripta příjemného rozsahu dokonale probírající a vysvětlující vše, čeho se mi na přednášce příliš nedostalo.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901T072 Jaderná chemie
-
Mechanika mnohem precizněji.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R059 Diagnostika materiálů PO
-
Na přednáškách mi vadilo nesystematické značení.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Jedna ze zajímavějších fyzik.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Fyzika pomocí kompaktního a elegantního matematického zápisu.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Ze začátku jsem byla trochu vyděšená z všemožných vlnek a indexů, ale postupem času se do toho člověk dostane a už to není tak hrozné :-) .st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Spoznávanie fyziky z iného pohľadust. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
Zatím nejhezčí ze všech fyzik, které jsem absolvovala. Začátek je náročný, hlavně co se týče značení (vlnek, čárek, stříšek, podtržítek apod.) a pochopení transformací souřadnic, ale postupem času dává větší a větší smysl - pro mě vrchol při učení na zkoušku, kdy se mi (téměř) všechno spojilo. Všechno je odvozeno, všechno má svůj pevný základ, a když se dojde k Lagrangiánu, srdce plesá. Opravdu hezká a přímá fyzika, doufám, že dvojka bude v podobném duchu.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
N :
Oznámkujte předmět [26]
Průměr odpovědi: 1.46
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 57 % [15]: 1 (výborně)
- 2 : 38 % [10]: 2
- 3 : 3 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [26]
Průměr odpovědi: 1.18
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 69 % [18]: ano
- 3 : 15 % [4]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká