Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Schmidt Josef Ing. - [02VOAF] Vlnění, optika a atomová fyzika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 7 / 18
  • Procento hodnotících: 38 %
Celkové hodnocení [7]
1:
100 % [7]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [7]
1:
100 % [7]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.55
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
    • S ničím se zbytečně nezdržoval, příklady odsýpaly. Promyšlené pořadí příkladů - kvůli úspoře času jsme často využili již vyřešené příklady ke zrychlení řešení těch nových.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Bere na vědomí, že ne všichni chodí na přednášky, a provede rychloodvození během cvika. Cvičení je zábava.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Že tomu, co vykládá rozumí, dává typy, na co se zaměřit při přípravě na zápočet nebo zkoušku.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Opakuje i veškerou nutnou teorii, snaží se vše stihnout (přestože je to předem určeno k nezdaru, ale za to nemůže), zbytečně nemučí studenty u tabule (čímž spousta jiných cvičících ztrácí drahocenný čas), případnou neprobranou látku zašle alespoň v elektronické formě.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R058 Matematická informatika PO
    • Všechno, nejde konkretizovat. Ucelený způsob výkladu. Příjemný smysl pro humor. Pěkný zápis na tabuli. Perfektní, doporučuji.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PO
    • Asi nejlepší cvičení z fyziky, co jsem dosud měla. Na cvičeních je všechno perfektně vysvětleno a doplňující animace jsou super.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • Možná zpomalit, ale chápu, že toho je moc.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Hodil by se nějaký učební text i k příkladům na atomovou fyziku
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R058 Matematická informatika PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Možná více cvičení, není dobré jít na zkoušku s tím, že z určitých kapitol, které tam budou, nebyl spočítán pořádně ani jeden příklad.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [7]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [7]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 85 % [6]: středně obtížný
  • 4 : 14 % [1]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký