Schmidt Josef Ing. - [02VOAF] Vlnění, optika a atomová fyzika
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 7 / 18
- Procento hodnotících: 38 %
Celkové hodnocení [7]
1: |
|
100 % [7] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [7]
1: |
|
100 % [7] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.55
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
-
S ničím se zbytečně nezdržoval, příklady odsýpaly. Promyšlené pořadí příkladů - kvůli úspoře času jsme často využili již vyřešené příklady ke zrychlení řešení těch nových.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Bere na vědomí, že ne všichni chodí na přednášky, a provede rychloodvození během cvika. Cvičení je zábava.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Že tomu, co vykládá rozumí, dává typy, na co se zaměřit při přípravě na zápočet nebo zkoušku.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Opakuje i veškerou nutnou teorii, snaží se vše stihnout (přestože je to předem určeno k nezdaru, ale za to nemůže), zbytečně nemučí studenty u tabule (čímž spousta jiných cvičících ztrácí drahocenný čas), případnou neprobranou látku zašle alespoň v elektronické formě.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R058 Matematická informatika PO
-
Všechno, nejde konkretizovat. Ucelený způsob výkladu. Příjemný smysl pro humor. Pěkný zápis na tabuli. Perfektní, doporučuji.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PO
-
Asi nejlepší cvičení z fyziky, co jsem dosud měla. Na cvičeních je všechno perfektně vysvětleno a doplňující animace jsou super.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
-
Možná zpomalit, ale chápu, že toho je moc.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Hodil by se nějaký učební text i k příkladům na atomovou fyzikust. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R058 Matematická informatika PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Možná více cvičení, není dobré jít na zkoušku s tím, že z určitých kapitol, které tam budou, nebyl spočítán pořádně ani jeden příklad.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [7]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [7]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 85 % [6]: středně obtížný
- 4 : 14 % [1]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký