Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Semorádová Iveta Ing. - [02MECH] Mechanika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / 11
  • Procento hodnotících: 27 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [3]
1:
0 % [0]
2:
33 % [1]
3:
33 % [1]
4:
33 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 3.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [3]
1:
0 % [0]
2:
33 % [1]
3:
33 % [1]
4:
33 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 3.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.55
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • snaživá. milá. snaha toho co nejvíce vysvětlit
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
    • Asi by to chtělo nejdříve dodělat vše, co je třeba, a až pak se věnovat dotazům
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • občas trochu zmatená
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • párkrát se stalo, že cvičící se ztratila v příkladu, to se může stát, ale na naše otázky ne vždy byla odpověď. Ne úplně jsme stíhali, cvičící by měla pokud možno chodit na čas.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • nemám
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [3]

Průměr odpovědi: 3.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1
  • 2 : 33 % [1]: 2
  • 3 : 33 % [1]: 3
  • 4 : 33 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 66 % [2]: středně obtížný
  • 4 : 33 % [1]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký
Komentáře učitelů k předmětu
Děkuji (všem třem :-) ) studentům za zpětnou vazbu.

Na cvičení jsme byli trochu ve skluzu, proto bylo na konci semestru přidáno dobrovolné bonusové cvičení, kde jsme dodělali vše, co se nestihlo. Látka je obsáhlá a stihnout vše a přitom pořádně je náročný úkol. Navíc považuji za důležité, aby studenti měli prostor se zeptat, když něčemu nerozumí, což samozřejmě zvyšuje časovou náročnost cvičení. Příští rok budu mít zase o něco lepší odhad.

K případným nejasnostem, na které už např na cvičení nezbyl čas, jsem se vždy snažila vracet ať už na dalším cvičení, či v e-mailu. Pokud i tak zůstal nějaký dotaz opomenut, tak se omlouvám, dám si na to do budoucna větší pozor a naopak studentům doporučuji, aby se s takovým dotazem nebáli se připomenout.