Semorádová Iveta Ing. - [02MECH] Mechanika
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / 11
- Procento hodnotících: 27 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [3]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
33 % [1] |
3: |
|
33 % [1] |
4: |
|
33 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 3.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [3]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
33 % [1] |
3: |
|
33 % [1] |
4: |
|
33 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 3.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.55
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
-
snaživá. milá. snaha toho co nejvíce vysvětlitst. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
-
Asi by to chtělo nejdříve dodělat vše, co je třeba, a až pak se věnovat dotazůmst. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
občas trochu zmatenást. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
párkrát se stalo, že cvičící se ztratila v příkladu, to se může stát, ale na naše otázky ne vždy byla odpověď. Ne úplně jsme stíhali, cvičící by měla pokud možno chodit na čas.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
nemámst. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [3]
Průměr odpovědi: 3.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1
- 2 : 33 % [1]: 2
- 3 : 33 % [1]: 3
- 4 : 33 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 66 % [2]: středně obtížný
- 4 : 33 % [1]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký
Komentáře učitelů k předmětu
Děkuji (všem třem :-) ) studentům za zpětnou vazbu.
Na cvičení jsme byli trochu ve skluzu, proto bylo na konci semestru přidáno dobrovolné bonusové cvičení, kde jsme dodělali vše, co se nestihlo. Látka je obsáhlá a stihnout vše a přitom pořádně je náročný úkol. Navíc považuji za důležité, aby studenti měli prostor se zeptat, když něčemu nerozumí, což samozřejmě zvyšuje časovou náročnost cvičení. Příští rok budu mít zase o něco lepší odhad.
K případným nejasnostem, na které už např na cvičení nezbyl čas, jsem se vždy snažila vracet ať už na dalším cvičení, či v e-mailu. Pokud i tak zůstal nějaký dotaz opomenut, tak se omlouvám, dám si na to do budoucna větší pozor a naopak studentům doporučuji, aby se s takovým dotazem nebáli se připomenout.
Na cvičení jsme byli trochu ve skluzu, proto bylo na konci semestru přidáno dobrovolné bonusové cvičení, kde jsme dodělali vše, co se nestihlo. Látka je obsáhlá a stihnout vše a přitom pořádně je náročný úkol. Navíc považuji za důležité, aby studenti měli prostor se zeptat, když něčemu nerozumí, což samozřejmě zvyšuje časovou náročnost cvičení. Příští rok budu mít zase o něco lepší odhad.
K případným nejasnostem, na které už např na cvičení nezbyl čas, jsem se vždy snažila vracet ať už na dalším cvičení, či v e-mailu. Pokud i tak zůstal nějaký dotaz opomenut, tak se omlouvám, dám si na to do budoucna větší pozor a naopak studentům doporučuji, aby se s takovým dotazem nebáli se připomenout.