Virius Miroslav doc. Ing. CSc. - [18ZPRO] Základy programování
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 40 / 123
- Procento hodnotících: 32 %
Celkové hodnocení [40]
1: |
|
32 % [13] |
2: |
|
37 % [15] |
3: |
|
27 % [11] |
4: |
|
2 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli přednášející [40]
1: |
|
32 % [13] |
2: |
|
37 % [15] |
3: |
|
27 % [11] |
4: |
|
2 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.17
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.71
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [16]
-
Nejsou potřeba k vytvoření zápočtových programů.Tereza Lehečková st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
Na přednášky má určitě cenu chodit a člověk se tam něco dozví, ovšem snadno se může stát, že člověku ujede vlak (i v rámci jedné přednášky) a potom je těžké znovu naskočit.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R056 Aplikace softwarového inženýrství PO
-
přednášky byly dost nezajímavé, vše důležité se probralo na cvičeníchst. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Pro absolvování předmětu bylo zbytečné chodit na přednášky.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PO
-
Byla jsem asi na polovině přednášek a nic si z nich neodnesla, proto jsem na ně přestala chodit.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
Byly by dobré, pokud by neprobíhaly o půl osmé v pátekst. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
Celkově mi přednášky z programování nepřijdou moc vhodné, člověk si zas tolik neodnese, z toho důvodu jsou, i přes svou zajímovost po stránce obsahové, relativně nudné. Možná zkrácení nebo menší hodinová dotace by byla přínosnější.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R057 Aplikovaná informatika PO
-
Člověk nevydrží dlouho dávat pozor. Celou přednášku píše ukázkový kód, celkem hezky vysvětluje, ale vše je monotónní a nudné.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Je škoda, že prednášky boli v piatok o 7:30. Bolo niekedy náročné na ne prísť a dávať pozor. Prednášajúci si určite zaslúži viac pozornosti ale zlé umiestnenie to kazilo.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
Jsou prakticky zbytečné, protože věci si během nich nevyzkoušíte, navíc vše potřebné pro zápočet se dozvíte na cvičeních.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PO
-
Na přednášky jsem příliš nechodil, jelikož mi nijak zvlášť nepomáhaly k pochopení probírané látky.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Nevím, jestli je to náplní nebo skripty, ale díky jejich nepřehlednosti a faktu, že přednášky byly velmi podobné věcem ve skriptech jsem se často ztrácela.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Potěšilo mě, že se přednášky konaly i při malém počtu posluchačů.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
pro mě nezajímavé, dřive jsem již programovala a defacto z uvedených věcí maturovalast. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Škoda, že lidé postupně vymizelist. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
Srozumitelnost přednášek postupně klesá pro ty, kteří s programováním nemají takové zkušenosti, takže to pak postupně svádí k tomu, že si člověk dělá svoji práci, nebo ani nepřijde.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [13]
-
Skvělá skripta (je ale třeba přečíst je celá aby vám dávala smysl) a jiné materiály (web).Tereza Lehečková st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
Je vidět, že pan docent je skutečný odborník a programování ho zajímá.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R056 Aplikace softwarového inženýrství PO
-
je dobrejst. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 V
-
Jeho zápal pro věcst. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
Látku vysvětluje pomalu a polopatě, takže když člověk vydrží dávat pozor tak má docela šanci látku vstřebat.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Na přednáškách jsem byl jen málokdy. Myslím si, že ti, kdo rozuměli už při přednáškách, o čem je řeč, tak je přednášky obohatily.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PO
-
nemám co bych řekla, sympatický vyučujícíst. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Přednášející ví, o čem mluví a je i vidět, že se o probírané zajímá.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Spôsob prednášania, ochotu vysvetliť učivo, elán do programovania, humor.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
Velké zkušenosti v oboru. Probíranou látku vysvětlil dobře a většinou jsem neměl problém to pochopit.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Veľmi zaujímavé prednášky, pán docent Virius sa zo začiatku zdal nudný, ale opak je pravdou. Taktiež veľmi dobre prepracované skriptá. Oceňujem napríklad aj zábavné historky zo zákulisia programovania.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Výborný přehled v praxi, umí to předat.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R057 Aplikovaná informatika PO
-
Vytrvalostst. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 V
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [10]
-
Přednášky jsou hrozně monotoní, byť je přednášející skvělí odborník, jehož znalosti obdivuji, přednášky nebyly vedeny dobře. Nemá moc dobrý cit proto, co je jasné a co vůbec. Když se někdo zeptá na něco trochu dopředu, odbije ho, což vzhledem k tomu, jak malou mají přednášky účast a kolik lidí na nich dělá něco jiného nechápu...Tereza Lehečková st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
Občas má pan docent tendenci trošku zanedbat vysvětlení pro "začátečníka" náročnější problematiky.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R056 Aplikace softwarového inženýrství PO
-
Kódy napsané na přednášce by se mohly sdílet online - kdybychom si chtěli něco znovu projít v rámci domácí přípravy. (omlouvám se, pokud se tak již děje a přehlédnul jsem to)st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
mohl by být víc jednodušest. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 V
-
Na první přednášce jsem přestal poslouchat, když jsem naprosto přestal jako naprostý začátečník v programování chápat. Nevím, co je kódování, nerozuměl jsem. Pak jsem zjistil, že znalosti z přednášky nepotřebuji na cvičení, proto jsem přestal chodit na přednášky.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PO
-
nevímst. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Nic mě nenapadá.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R057 Aplikovaná informatika PO
-
Přednášející se podle mě místy příliš soustředil na věci, které jsou nadbytečné a člověk je při programování nepoužije namísto, aby se věnoval trochu více praktickému využití daných znalostí.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
V ničom.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
Zápis na tabuli není podle mě dostatečný. Zároveň (aspoň z přednášek, na které jsem šla) je vidět, že pan Virius má přednes uspávače hadů, který pochopení logiky algoritmů a logiky jazyk ztěžuje.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [40]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 7 % [3]: 90%-100%
- 2 : 12 % [5]: 75%-90%
- 3 : 10 % [4]: 50%-75%
- 4 : 70 % [28]: méně než 50%
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [40]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 32 % [13]: 1 (výborný)
- 2 : 37 % [15]: 2
- 3 : 27 % [11]: 3
- 4 : 2 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5