[18ZPRO] Základy programování
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 44 / 311
- Procento hodnotících: 14 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 311 studentů.
- Ukončilo předmět: 166 studentů.
- Průchodnost: 53 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [42]
-
Vzhledem k tomu, že jsem dříve již programovala (ačkoli v jiném jazyce), tak mi přednášky přišly zcela zbytečné. U cvičení velice záleží na postoji cvičícího- od toho se odvyjí i udělení zápočtu. Přijde mi, že pro lidi, kteří v životě neprogramovali, může být tempo a obsah látky trochu těžší. Ale pokud jste předtím alespoň rok programovali, tak je předmět velice odpočinkový.Adéla Seehofová st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Jedná se skutečně o základy programování, ten kdo programoval na střední škole by neměl mít problém.Jiří Šindelář st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
...st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Dá se přežít i bez přednášekst. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
-
Dobrý základ programování v C++.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PO
-
Předmět jako takový byl víceméně adekvátně obtížný, nicméně pro mě jakožto naprostého programátorského nováčka občas trochu zarážela rychlost a bylo pro mě náročné držet krok, nicméně určitě se to dalo zvládnout.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R056 Aplikace softwarového inženýrství PO
-
Programování jsem se upřímně děsila, ukázalo se ale, že to bylo zbytečné. Předmět počítá i s tím, že jste v životě neprogramovali a cvičení jsou na tom stavěná. Přednášky mi upřímně přišly, že zacházely dál - pro pochopení základů ale nejsou nutné (a buďme upřímní, v pátek v půl osmé je poněkud blbý čas).st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Pro lidi, kteří nikdy neprogramovali velmi užitečný a poměrně lehce stravitelný základ programování. Pro ty, co už něco naprogramovali možná trochu nuda.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Pro začátečníky jistě přínosné.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R056 Aplikace softwarového inženýrství PO
-
Náplň předmětu plně vystihuje jeho jméno, základy programování v C++.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Záleží na tom, ke kterému cvičícímu jdete, když schytáte klasického nerda, který neumí mluvit, tak z toho nemáte nic.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R072 V
-
Ač programování příliš nerozumím, pan Ing. Čulík uměl danou problematiku srozumitelně vysvětlit.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Bez komentářest. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
danou látku probrat srozumitelněji a pomalejist. průměr: neuveden st. obor: 3901R059 Diagnostika materiálů PO
-
Hodiny byly super, akorát je potřeba se ještě naučit správně učit ostatní.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R065 Informatická fyzika PO
-
I pro lidi, kteří nemají s programováním zkušenosti, od základů. Přednášky nepovinné, ale mohou sloužit jako dobrý úvod do problematiky. Obtížnost získání zápočtu se odvíjí od cvičího.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
Je velice nudný a nezajímavý předmětst. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Krásné na pochopení, i když jsem o programování neměl nejmenší ponětíst. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
Možná by látky mohlo být malinko vícst. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Možno nie pre každého úplne potrebný, či zaujímavý predmet, podľa mňa však zaujímavé osvieženie a rozšírenie rôznorodosti predmetov prvého semestra. Preberaná látka primeraná zvládnuteľná aj pre úplných začiatočníkov v programovaní.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Na přednášky jsem po dvou pokusech přestal chodit. Jako člověku, co v životě neprogramoval, mi bohužel nepřišly užitečné.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Nemám ráda programování, proto se mi tento předmět nelíbil.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
Nudné přednášky. A myslím si, že na člověka co předtím nikdy neprogramoval je látka i používaný jazyk celkem složitýst. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Nutí logicky přemýšlet (pokud jste autorem kodu).st. průměr: neuveden st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PO
-
Osobně mi přijde, že by se hodilo víc cvik. Přednášky byly dobré, ale látku by bylo potřeba hlavně procvičit. Dalo by se uvažovat na 1+3 místo 2+2?st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Předmět byl náročný.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
předmět by mohl být více vysvětlován, nejlépe úrovňově pro gymnázia nebo základní školust. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 V
-
Předmět super, jen škoda, že byl v takovou špatnou dobu.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
Přednáška byla příliš brzy ráno.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
Přednášky jsou de facto zbytečné. Vše potřebné se dozvíte na cvičeních.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PO
-
prográmkost. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Tento předmět nemá pevně stanoveno, co se musí splnit pro získání zápočtu. Používaná skripta jsou nepřehledná a zmatečná.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
U předmětu nevidím žádný problémst. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
Úvod do programování, kde se člověk naučí dobře alespoň základy programování.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
Úvod do programování, řekla bych velmi vhodné a důležité. Jestli je ale c++ ideální jazyk je ale docela otázka...st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
Užitečný předmět.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
Velmi nezáživné.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
V tomto predmete sa naučíte programovať aj keď ste začiatočníkom avšak aj pre tých čo už majú aké také skúsenosti je to predmet, kde máte možnosť sa naučiť niečo novést. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
Význam přednášek (na které beztak v průběhu semestru chodí čím dál méně lidí) mírně pokulhává... Programovat se musí učit s počítačem, ne tužkou a papírem.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 V
-
Zajímavý předmět, který může být pro ty, kteří stejně jako já nikdy neprogramovali, náročnější. Přístup našeho cvičícího (Tomsa) byl super - vstřícný a ochotný, díky za něj.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Základy programování i pro naprosté začátečníky.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
Základy programování, pro někoho, kdo nikdo neprogramoval docela těžké.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
N :
Oznámkujte předmět [44]
Průměr odpovědi: 2.14
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 27 % [12]: 1 (výborně)
- 2 : 43 % [19]: 2
- 3 : 20 % [9]: 3
- 4 : 6 % [3]: 4
- 5 : 2 % [1]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [44]
Průměr odpovědi: 1.20
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 6 % [3]: nevyjádřeno
- 2 : 77 % [34]: ano
- 3 : 9 % [4]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 4 % [2]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká