Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[18ZPRO] Základy programování

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 44 / 311
  • Procento hodnotících: 14 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 311 studentů.
  • Ukončilo předmět: 166 studentů.
  • Průchodnost: 53 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [42]
    • Vzhledem k tomu, že jsem dříve již programovala (ačkoli v jiném jazyce), tak mi přednášky přišly zcela zbytečné. U cvičení velice záleží na postoji cvičícího- od toho se odvyjí i udělení zápočtu. Přijde mi, že pro lidi, kteří v životě neprogramovali, může být tempo a obsah látky trochu těžší. Ale pokud jste předtím alespoň rok programovali, tak je předmět velice odpočinkový.
      Adéla Seehofová st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Jedná se skutečně o základy programování, ten kdo programoval na střední škole by neměl mít problém.
      Jiří Šindelář st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • ...
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Dá se přežít i bez přednášek
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
    • Dobrý základ programování v C++.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PO
    • Předmět jako takový byl víceméně adekvátně obtížný, nicméně pro mě jakožto naprostého programátorského nováčka občas trochu zarážela rychlost a bylo pro mě náročné držet krok, nicméně určitě se to dalo zvládnout.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R056 Aplikace softwarového inženýrství PO
    • Programování jsem se upřímně děsila, ukázalo se ale, že to bylo zbytečné. Předmět počítá i s tím, že jste v životě neprogramovali a cvičení jsou na tom stavěná. Přednášky mi upřímně přišly, že zacházely dál - pro pochopení základů ale nejsou nutné (a buďme upřímní, v pátek v půl osmé je poněkud blbý čas).
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Pro lidi, kteří nikdy neprogramovali velmi užitečný a poměrně lehce stravitelný základ programování. Pro ty, co už něco naprogramovali možná trochu nuda.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Pro začátečníky jistě přínosné.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R056 Aplikace softwarového inženýrství PO
    • Náplň předmětu plně vystihuje jeho jméno, základy programování v C++.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Záleží na tom, ke kterému cvičícímu jdete, když schytáte klasického nerda, který neumí mluvit, tak z toho nemáte nic.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R072 V
    • Ač programování příliš nerozumím, pan Ing. Čulík uměl danou problematiku srozumitelně vysvětlit.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Bez komentáře
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • danou látku probrat srozumitelněji a pomaleji
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R059 Diagnostika materiálů PO
    • Hodiny byly super, akorát je potřeba se ještě naučit správně učit ostatní.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R065 Informatická fyzika PO
    • I pro lidi, kteří nemají s programováním zkušenosti, od základů. Přednášky nepovinné, ale mohou sloužit jako dobrý úvod do problematiky. Obtížnost získání zápočtu se odvíjí od cvičího.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Je velice nudný a nezajímavý předmět
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Krásné na pochopení, i když jsem o programování neměl nejmenší ponětí
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Možná by látky mohlo být malinko víc
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Možno nie pre každého úplne potrebný, či zaujímavý predmet, podľa mňa však zaujímavé osvieženie a rozšírenie rôznorodosti predmetov prvého semestra. Preberaná látka primeraná zvládnuteľná aj pre úplných začiatočníkov v programovaní.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Na přednášky jsem po dvou pokusech přestal chodit. Jako člověku, co v životě neprogramoval, mi bohužel nepřišly užitečné.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Nemám ráda programování, proto se mi tento předmět nelíbil.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Nudné přednášky. A myslím si, že na člověka co předtím nikdy neprogramoval je látka i používaný jazyk celkem složitý
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Nutí logicky přemýšlet (pokud jste autorem kodu).
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PO
    • Osobně mi přijde, že by se hodilo víc cvik. Přednášky byly dobré, ale látku by bylo potřeba hlavně procvičit. Dalo by se uvažovat na 1+3 místo 2+2?
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Předmět byl náročný.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • předmět by mohl být více vysvětlován, nejlépe úrovňově pro gymnázia nebo základní školu
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 V
    • Předmět super, jen škoda, že byl v takovou špatnou dobu.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Přednáška byla příliš brzy ráno.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Přednášky jsou de facto zbytečné. Vše potřebné se dozvíte na cvičeních.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PO
    • prográmko
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Tento předmět nemá pevně stanoveno, co se musí splnit pro získání zápočtu. Používaná skripta jsou nepřehledná a zmatečná.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • U předmětu nevidím žádný problém
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Úvod do programování, kde se člověk naučí dobře alespoň základy programování.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Úvod do programování, řekla bych velmi vhodné a důležité. Jestli je ale c++ ideální jazyk je ale docela otázka...
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Užitečný předmět.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Velmi nezáživné.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • V tomto predmete sa naučíte programovať aj keď ste začiatočníkom avšak aj pre tých čo už majú aké také skúsenosti je to predmet, kde máte možnosť sa naučiť niečo nové
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Význam přednášek (na které beztak v průběhu semestru chodí čím dál méně lidí) mírně pokulhává... Programovat se musí učit s počítačem, ne tužkou a papírem.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 V
    • Zajímavý předmět, který může být pro ty, kteří stejně jako já nikdy neprogramovali, náročnější. Přístup našeho cvičícího (Tomsa) byl super - vstřícný a ochotný, díky za něj.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Základy programování i pro naprosté začátečníky.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Základy programování, pro někoho, kdo nikdo neprogramoval docela těžké.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
N :  Oznámkujte předmět [44]

Průměr odpovědi: 2.14

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 27 % [12]: 1 (výborně)
  • 2 : 43 % [19]: 2
  • 3 : 20 % [9]: 3
  • 4 : 6 % [3]: 4
  • 5 : 2 % [1]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [44]

Průměr odpovědi: 1.20

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 6 % [3]: nevyjádřeno
  • 2 : 77 % [34]: ano
  • 3 : 9 % [4]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 4 % [2]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká