Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Vrána Leopold Ing. - [01MAA3] Matematická analýza A3

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 10 / 18
  • Procento hodnotících: 55 %
Celkové hodnocení [9]
1:
66 % [6]
2:
11 % [1]
3:
22 % [2]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.56

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli přednášející [9]
1:
66 % [6]
2:
11 % [1]
3:
22 % [2]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.56

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.17
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.71
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
    • Zábavné a humorné. Látka je vyložená s nadhledem.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Všetko, len nie pedagogicky kvalitne odprednášaná analýza. P. inžinier je naozaj odborník a látku ovláda. Na druhej strane je však vysoko nepedagogický a zrejme si myslí, že študent látku ovláda asi podobne ako on. Jednoznačne je treba zlepšiť vysvetľovanie učiva.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Chtělo by to se občas pozastavit nad některými pojmy, což pan tajemník v průběhu semestru začal dělat, a to je skvělé.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [7]
    • Nejvíc ze zápisků a z wikiskript, občas jsem se mrknul do normálních skript.
      Kryštof Synek st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
    • Wikisripta postačily na všechno.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Kombinace vlastních zápisků a wikiskript. Nabízená skripta bohužel málo odpovídala přednášce - jiné pořadí, jiná podrobnost atp.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Snažila jsem se vycházet z vlastních zápisků, ale ty sloužili jenom jako kostra, důkazy jsem dohledávala ve wikiskriptech
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Turistický průvodce MA a nějaká parodie zápisků, co jsem si psal asi první třetinu semestru.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Turistický průvodce matematickou analýzou A3 je dostatečný materiál k ústní části zkoušky, ale doporučuji nosit si jej na přednášky a doplňovat si co pan tajemník říká a psát si poznámky k jednotlivým krokům důkazů, velmi vám to ulehčí učení na zkoušku. Pro praktickou část zkoušky prostě stačí spočítat Děmidoviče.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
    • vlastní zápisky + wikiskripta
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [9]
    • Zkouška byla dlouhá ale okořeněná vtipy a humornými scénkami pana tajemníka. Náročnost je vysoká, objektivita též. A některé studenty dokázal během zkoušky vyhodit minimálně 6x.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Byl bych si jistější, kdyby zkoušková písemka obsahovala např. o jeden příklad navíc a bylo na ní i odpovídající čas navíc. Zmenšilo by se riziko toho, že člověku zkouška nevyjde, když na začátku jednoho příkladu udělá hloupou chybu.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Písemka je těžká, ale nic co by se na cvičeních nepočítalo. Ústní už byla poté alespoň pro mě velice příjemná, pan Tajemník byl samý vtip, jeho nároky odpovídaly známce, o kterou jste si na začátku zkoušky řekli.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Písemku je poměrně těžká, většina lidí jí prošla až napodruhé. U ústní zkoušky se vás ze začátku bude pokoušet pan inženýr rozhodit, což se mu často povede. Pak už je těžké zachránit situaci. Nakonec je ale celkem hodný, bere v úvahu váš výsledek z písemky. Většinou dostanete stejnou nebo podobnou známku. Taky je to extrémně dlouhá zkouška. 5 hodin na ústní strávíte jak nic, je dobrý s tím počítat předem.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R058 Matematická informatika PO
    • Příklady k přípravě na písemnou část jsou k nalezení na školním ftp, docela se hodí si je propočítat, člověk dostane lepší přehled o náročnosti příkladů než ze cvičení. Ústní zkouška probíhá u pana tajemníka v kanceláři. Je poměrně časově i intelektuálně náročná (sama jsem tam strávila necelých pět hodin). Pan tajemník se vás ptá, jakou známku chcete, a podle toho se vás snaží zkoušet. Ani moc nezáleží na výsledku písemky, pouze pokud projdete s odřenýma ušima tak nemáte nárok na A. Snaží se hodnotit objektivně. Atmosféra u zkoušky je tak milá a příjemná jak jen to u zkoušky jde. :)
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Zkouška u pana tajemníka bude jeden z nejúžasnějších zážitků vašeho života. Ať už odejdete s jakoukoli známkou. Na A se pan tajemník ptá na věci co se neprobíraly, ale třeba jdou z toho co máte z přednášky odvodit a podobně.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
    • Ráno se píše písemná část (3 příklady), je potřeba získat dva body ze tří, aby člověk postoupil na ústní, nicméně projít se dá i s +-1,8 body. Ústní část začíná v jednu hodinu u pana tajemníka v kanceláři a trvá dlouho (většinou alespoň do pěti). Na zkoušce je příjemná atmosféra plná vtípků a humoru. Ačkoliv se člověk mnohokrát za těch pár hodin dozví, že bude vyhozen, téměř nikdy se tak nestane. Naopak, má výsledná známka mě mile překvapila.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Za pár dní si prepočítate príklady z cvičení a testov z minulých rokov. Následne nie je ťažké test napísať. Po obede sa presuniete do kancelárie p. tajomníka. Neustále bombardovanie tým, že vás p. tajomník o chvíľu vyhodí väčšinou spôsobí, že to človeka privedie do rozpakov. Dôležité je nepodľahnúť stresu. Je dobré si hneď požiadať skúšku na lepšiu známku, okrem toho p. tajomník veľmi prihliada na výsledok testu. Po úmornom žmýkaní vašich matematických vedomostí a sŕkaní jemne perlivej mattonke p. tajomníka nakoniec odídete so zaslúženou známkou.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Nejdříve jsme psali test, který byl tak akorát těžký. Na ústní zkoušce jsme se mohli příjemně usadit do gauče a křesel. Zkouška byla odpovídající obtížnosti a celkem dlouhá, na což jsme byli předem upozorněni.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [8]
    • Humor, nadhled, trolling studentů.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Neskutečný zápal pro probíranou látku.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Zábavný výklad látky.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R058 Matematická informatika PO
    • Na panu tajemníkovi oceňuji především humor a skvělý nadhled nad probíranou látkou.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
    • Smysl pro humor.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Nadšení, vtip.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R058 Matematická informatika PO
    • Humor a ľudský prístup.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Přehled v tom co přednáší a návaznost na ostatní předměty, objasnění pojmů, které používáme ve fyzice. Vše do sebe začíná zapadat. Vtipy jsou super a často se člověk dobře baví, pročež se pak učí radši.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [8]
    • Některé přednášky mi přišly chaotické...
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Alespoň znění věty a předpoklady by mohly být napsány na tabuli před důkazem.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Často nějaké detaily odbyde s tím, že: "To studenti stejně nikdy nepochopí", což sice vypadá jako sranda, ale před zkouškou zjistíte, že je to pravda a vtípky vám moc nepomůžou.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R058 Matematická informatika PO
    • Někdy jsem nepoznal, zda vykládá seriózní látku, která bude vyžadována, nebo zda jde jen o poznámku na okraj, která nemá takový význam.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Možná trochu zpřehlednit zápis na tabuli, ale nemůže být všechno perfektní.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Čitelnější a uspořádanější zápis na tabuli. Některá písmena opravdu nebylo možné rozluštit.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R058 Matematická informatika PO
    • Jednoznačne by sa mal zlepšiť v pedagogickom prístupe k študentom. P. inžinier musí pochopiť, že nie každý študent má látku prejdenú odpredu, odzadu už pred začiatkom semestra.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Pan předášející by mohl občas zvětšit písmo a psát důkladněji, co myslí. Jinak fajn.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [9]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [9]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [17]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 17 % [3]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 35 % [6]: Wikiskripta
  • 4 : 5 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [10]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 90 % [9]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 10 % [1]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [9]

Průměr odpovědi: 1.56

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [6]: 1 (výborný)
  • 2 : 11 % [1]: 2
  • 3 : 22 % [2]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5