[01MAA3] Matematická analýza A3
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 10 / 21
- Procento hodnotících: 47 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 21 studentů.
- Ukončilo předmět: 17 studentů.
- Průchodnost: 80 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [8]
-
Skvělý matematický předmět, který zobecňuje látku prvního ročníku.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Bezkonkurenčně nejtěžší předmět semestru, možná i celého dosavadního studia.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R058 Matematická informatika PO
-
Další analýza, další dny trápení o zkouškovém. Ale stojí to za to, protože matematika je krásná.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Nejtěžší předmět zimního semestru, hodně abstrakce a málo praktického využití. Velmi charismatická postava pana tajemníka jako přednášejícího. Čekají vás funkční řady, topologie a funkce více proměnných.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
Matematická analýza A3 jednoduše navazuje na MAA2 a LAA2. Prohloubíte znalosti z 1. ročníku, ale především zažijete úžasné přednášky pana tajemníka, kde možná nebudete všemu hned rozumět, ale je to skvělý zážitek.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
-
Hodně kreditů, hodně práce. Koncepty přednášky jsou opravdu velmi teoretické a člověk musí vynaložit mnoho úsilí, aby je plně pochopil. Bohužel k předmětu chybí odpovídající skripta a přestože wikiskripta osnovou odpovídají obsahu přednášky, plnohodnotná skripta to prostě nejsou. Tento předmět by si nová skripta při své náročnosti rozhodně zasloužil. Stará skripta v podstatě neodpovídají obashu přednášek.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R058 Matematická informatika PO
-
Ďalšie pokračovanie analýzy, tentokrát však prekvapenie v podobe pádu z krásnej uchopiteľnej analýzy v podaní p. prof. Pelantovej opäť na "zem". :)st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Jeden z nejpodstatnějších předmětů, na který se člověk musí doopravdy pořádně učit. Je dobré se ptát rovnou na přednášce a nebo se dívat do wikiskript, aby člověk pojmy a postupy pochopil.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
-
N :
Oznámkujte předmět [10]
Průměr odpovědi: 1.80
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 40 % [4]: 1 (výborně)
- 2 : 40 % [4]: 2
- 3 : 20 % [2]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [10]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [10]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká