Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Vrba Tomáš doc. Ing. Ph.D. - [16ZRAO] Základy radiační ochrany

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 8 / 14
  • Procento hodnotících: 57 %
Celkové hodnocení [14]
1:
71 % [10]
2:
14 % [2]
3:
14 % [2]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.43

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [7]
1:
71 % [5]
2:
14 % [1]
3:
14 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.43

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [7]
1:
71 % [5]
2:
14 % [1]
3:
14 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.43

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.17
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.71
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
    • I když vám pan docent může na začátku roku tvrdit, že vám neřekne, za co je zápočet, získáte ho za vyplnění testu na internetu - i z pohodlí domova, s dostupnými prezentacemi. Není to zápočet tedy úplně zadarmo (sednout si na to musíte), ale zase to není nic náročného.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
    • Prezentace byly zmatené a daná látka taky. Méně je více. Neuškodilo by přednášet jen určitou základní škálu informací, aby měl člověk šanci si něco zapamatovat.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
    • Velice mě bavily.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Vstřícnost
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Nevím
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [7]
    • Povídá s nadšením a poutavě. Rád sdílí historky z branže a téměř se nestane, že by se člověk v jeho hodinách nudil.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
    • Zvláštní smysl pro humor a nerespektování politické korektnosti. Pan docent je poněkud výstřední (přiznám se, jednou mě docela vyděsilo, když začal pít cosi z kádinky - pak mi došlo, že je to jen jeho obvyklý čaj). Navíc se snaží, abyste tomu rozuměli - občasné opakování na začátku přednášek bylo dost fajn a člověku to aspoň připomnělo, co dělal před týdnem.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
    • Mluví nahlas a srozumitelně, snaží se co nejlépe vysvětlit problematickou látku. Svůj výklad prokládá příhodami ze světa dozimetrie nebo fyzikálními vtipy. Všechny drží v maximálním soustředění, protože špitání se sousedem má za příčinu nepříjemné a trapné chvíle.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
    • Přístup a to, že vše vysvětloval poutavě a srozumitelně.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
    • Upřímná snaha nás naučit co nejvíc co nejlépe, aneb kompromis mezi kvalitou a kvantitou :-)
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
    • Zábavnost, způsob vysvětlování látky.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
    • Že to s námi myslel dobře. Historky z reálného života, které studenta zajímají asi nejvíce.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
    • Pan docent je aktivní člověk, pln nadšení a elánu. Bohužel, to může být někdy i naškodu. Zejména když se snažil něco konkrétního vysvětlit. Vím, že toho bylo třeba probrat spoustu, ale někdy jsem si říkal, že by mohl trošku zpomalit. A také na prezentace na internetu jsme museli dlouho čekat, a vůbec na přístup do stránek. Ale to je vše.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
    • Někdy mi přišlo, že poznámky pana docenta Vrby jsou někdy až příliš jízlivé... Taky by si mohl trochu pospíšit s nahráváním prezentací na web, když už si člověk neudělá skoro žádné poznámky, protože slidy se na plátně udrží zhruba 5 sekund (zvlášť, když se na onu látku následující týden vyptává).
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
    • Vložení prezentací na danou stránku v daném termínu a ne o několik týdnu později. Pan docent by se neměl chovat jako kdyby jeho přednášky byly nejdůležitější na světě. Jeho nároky na to, aby v hodině nikdo nemohl promluvit ani slovo mi přijde, jako kdybychom byli opět na základní škole, pokud to tak má být, neměl by toho po nás tolik chtít. Neustálý strach při hodinách.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
    • Vše mi vyhovovalo.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [7]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [7]

Průměr odpovědi: 1.43

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 71 % [5]: 1 (výborný)
  • 2 : 14 % [1]: 2
  • 3 : 14 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [7]

Průměr odpovědi: 1.43

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 71 % [5]: 1
  • 2 : 14 % [1]: 2
  • 3 : 14 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 85 % [6]: středně obtížný
  • 4 : 14 % [1]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký
Komentáře učitelů k předmětu
Předně děkuji za podmětné komentáře. Kritiku v záležitosti pozdního zpřístupnění prezentací beru za svou a pokusím se v příštím roce napravit.