Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Vybíral Jan doc. RNDr. Ph.D. - [01NAH] Teorie náhodných procesů

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 6 / 26
  • Procento hodnotících: 23 %
Celkové hodnocení [4]
1:
100 % [4]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli přednášející [4]
1:
100 % [4]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.17
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.71
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Velice dobře strukturovaný výklad, vše bylo uchopitelně vysvětleno.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství PO
    • I když byly dlouhé, díky panu docentovi se daly celkem dobře vydržet.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
    • Zápisky z přednášek jsou přehledné a naprosto dostačující.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství PO
    • Vlastní zápisky, občas jsem nahlédla do zápisků pana docenta.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [4]
    • Dělba témat na základní povinné a pokročilé nepovinné je skvělý nápad. Na zkoušce člověk klasicky dostane několik otázek a k nim sepíše vše, co ví.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství PO
    • Dostali jsme seznam povinných témat, které jsme museli umět všechny, a seznam doplňkových témat, ze kterých stačilo jedno si vybrat a to se naučit. U zkoušky poté zazněly dvě otázky, první byl výběr z povinných témat, druhá byla vybraná doplňková otázka.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství PO
    • Zhruba jedna třetina látky byla doplňující a každý si z ní ke zkoušce vybral jednu otázku.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství PO
    • Velmi oceňuji, že pan docent stanovil okruhy zkoušení a navíc poměrně velkou část látky zahrnul do okruhů rozšiřujících, z nichž jsme každý museli znát jen jeden (předem stanovený). Výborná ukázka pedagogického cítění, kdy je jasně stanoven základ, který by měl ovládat každý, a jasně stanoveno, co je nad rámec. Kéž by byl tento přístup na jaderce častější. Jinak zkouška probíhala poklidně, pan docent byl hodný. Dva palce nahoru.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
    • Oceňuji doopravdy detailní výklad, kde každá drobnost byla rozepsána. Přestávky v půli tříhodinové přednášky byly nepostradatelné, po celé tři hodiny se pozornost nedá udržet. Dále pak velice oceňuji rozdělení témat ke zkoušce, kdy se stačili naučit obecné základy a nemuseli jsme trávit čas učením partií, které šly příliš do detailu a druhý den po zkoušce už by byly dávno zapomenuty.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství PO
    • Přehledný zápis na tabuli, schopnost srozumitelně vysvětlit nejasnosti.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství PO
    • Je prostě super, jeden z nejlepších pedagogů, se kterými jsem se na této škole setkala. Má výborný projev i zápis, dokáže zaujmout, ale současně bere ohledy na studenty a má pro ně pochopení (např. dělá v půlce tříhodinovky přestávku). Navíc skenuje svoje poznámky na své stránky, takže se opravdu maximálně snaží studentům pomoci se něco naučit. Palec nahoru.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Bylo by milé, kdyby se podařilo najít čas i na příklady. Takto jsem mírně zmaten, o co v předmětu šlo.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství PO
    • Občas jsem v nějaké větě postrádala preciznost v tom smyslu, že chyběl kvantifikátor nebo se o nějakém objektu něco vyslovovalo, aniž by bylo řečeno, jestli je to funkce, množina nebo co. Porozumění to ale bránilo jen výjimečně.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 75 % [3]: 90%-100%
  • 2 : 25 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 62 % [5]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 12 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 16 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 83 % [5]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [4]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [4]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5