Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Žák Alexandr Ing. - [18ZPRO] Základy programování

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 9 / N/A
  • Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [9]
1:
0 % [0]
2:
22 % [2]
3:
11 % [1]
4:
33 % [3]
5:
33 % [3]

Statistické údaje

  • Medián: 4.00
  • Průměr hodnocení: 3.78

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [9]
1:
0 % [0]
2:
22 % [2]
3:
11 % [1]
4:
33 % [3]
5:
33 % [3]

Statistické údaje

  • Medián: 4.00
  • Průměr hodnocení: 3.78

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.55
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
    • Snad jediná pozitivní věc na panu inženýrovi je, že aby měl člověk vůbec šanci získat zápočet, musí se programování věnovat doma.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R056 Aplikace softwarového inženýrství PO
    • Jeho benevolentní přístup k pozdním příchodům způsobený přebíháním z Tady na Tam.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Nic
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Ochotu vysvetliť učivo začiatočníkom.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Zaujímavé úlohy.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [8]
    • Komunikace se studenty, výklad na cvičeních
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R056 Aplikace softwarového inženýrství PO
    • Pan inženýr Žák je dle mého názoru bohužel tím nejhorším cvičícím, na kterého můžete na jaderce narazit, a to nejen z pedagogického hlediska, nýbrž i z hlediska lidského. Pominu-li nesrovnatelně náročnější podmínky pro udělení zápočtu (který po 3,5 hodinách nakonec standardní cestou získal pouze jeden člověk z kruhu) oproti ostatním skupinám a spoustu poměrně složitých domácích úkolů, kterými byl zápočet rovněž podmíněn, na průběhu cvičení bohužel musím vytknout celou řadu dalších věcí. Minimální uvedení do problematiky, obvykle tedy zadání práce na hodinu a na doma, si cvičící odbyl za katedrou a tím většina jeho práce končila. Pokud se někdo na něco ptal, zpravidla odpovídal zcestně nebo tazatele odbyl, že by takové věci už měl znát. Po tomto úvodu se kontrolovaly domácí úkoly. Naprostou většinu pan inženýr Žák odmítl, vždy k nim měl alespoň několik výhrad (včetně velmi neurčitého "takhle se mi to zkrátka nelíbí", takže člověk ani nevěděl, co má zlepšit, nebo "vzpomeňte si, jaké bylo zadání"), nebylo výjimkou, že od studenta, který mu svůj program ukazoval a vysvětloval jeho funkce beze slova odešel, buďto se věnovat někomu jinému, nebo si jen stoupnout k oknu a zabavit se telefonem. Ačkoliv jsem tak například já odevzdal úkoly všechny až na jeden, uznanou jsem neměl ani polovinu (a to jsem na tom byl z kruhu nejlépe). Občas nějaká hodina odpadla, nahrazení jsme si nedomlouvali, jednou na cvičení zkrátka pan inženýr Žák prohlásil, že si místo jedné hodin dáme dvě a kdo musel odejít dřív, byla mu normálně započtena absence. Naproti tomu jednou sám cvičící odešel po 35 minutách cvičení s tím, že jsme párkrát přetáhli a on dneska chce jít dřív, tak si to takhle vyrovnáme. Na panu inženýru Žákovi je zkrátka vidět, že učení ho nebaví (nebál bych se ani tvrdit, že ho bytostně nenávidí), k programování také žádný vztah nemá (a ani nepůsobí dojmem, že by byl nějak zběhlý, i když v tomhle ohledu bych mu, přiznávám, mohl křivdit) a jako s člověkem je s ním skutečně velmi těžké vyjít. Nemá absolutně žádný zájem kohoko
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R056 Aplikace softwarového inženýrství PO
    • 1, Rozhodnout se, co chce k udělení zápočtu a říct to na začátku cvičení. 2, Vysvětlit chybu nebo nedostatek v našem kódu, když už si nevíme rady. 3, Vysvětlit princip algoritmu, který jsme napoprvé nepochopili. 4, Opravit si chyby v programech, které má v prezentaci a my na nich máme stavět. 5, Kdybych mě měl pan Žák naučit cokoli, tak budu věčným žákem já, nebo si to vygooglím. Problém byl, že na mém PC nefungovalo připojení k internetu, takže jsem nejen nemohla předvést jeden z mých programů, ale ani si najít, jak programovat v C++, protože internet byl v tu chvíli jediné místo, na které jste se mohli obrátit, když jste potřebovali poradit, jak se chovají pole.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Během semestru (cca v půlce) změnil podmínky pro získání zápočtu a ani nám to oficiálně neřekl, dozvěděli jme se to náhodou. V prezentacích měl v programech chyby. Absolutně nic nevysvětlil (kromě toho, jak funguje půlení intervalů). Pokud jste se ho na něco zeptali, měli jste štěští, když odpověděl. Pokud tomu tak náhou bylo, tak odpověděl na úplně něco jiného, než čeho se týkala otázka. Několikrát se mi stalo, že ani on nedokázal najít chybu v programu. Větišnu poznatků z programovacího jazyka C++ mi prozradil internet, nikoliv pan inženýr.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Bylo by dobré, kdyby nám tu látku začal vysvětlovat
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Komunikace obecně. Odpověď na maily mnohdy přišla až po více než 3 dnech. Odevzdávání úloh na cviku bylo špatně zvládnuté, nejednou se stalo, že studenti chtěli předložit úlohu ke kontrole, ale kvůli konci hodiny na to nezbyl čas a na další hodině se pak muselo dokazovat, že daný student měl tu úlohu už minule a tedy se nejedná o odevzdání po deadline.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Niekedy som sa strácal, pri výklade. Často som sa musel doučiť sám ale to asi patrí k programovaniu ... objavovať, pokus - omyl.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Viac sa venovať študentom.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
    • Obecně na cvičení není co vytknout, když jsem konzultoval průběh u ostatních kruhů (a některých hodin se i účastnil), došel jsem k závěru, že látka je vysvětlována postupně a student má možnost si vše vyzkoušet.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R056 Aplikace softwarového inženýrství PO
    • Dává těžké úkoly, nic nevysvětluje
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Možná je to výdobytek jen mé bývalé střední školy, ale zavést sdílené disky a vlastní účty, na které bychom se přihlašovali by nebylo od věci. Díky společnému účtu se mi často (věřím, že nedopatřením) ztrácela práce z minulých hodin a PC bylo zaneřáděné. Zároveň by bylo fajn opravit to připojení k internetu, které je ke studiu poměrně důležité.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Na VŠECH počítačích v B009 by mohl být internet. Ne jen na hrstce vyvolených.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [9]

Průměr odpovědi: 3.78

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1
  • 2 : 22 % [2]: 2
  • 3 : 11 % [1]: 3
  • 4 : 33 % [3]: 4
  • 5 : 33 % [3]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [9]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [3]: velmi obtížný
  • 2 : 22 % [2]: obtížný
  • 3 : 44 % [4]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký