Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská
Další předměty
[01DIFR] Diferenciální rovnice
[01MMDT2] Matematické metody v dynamice tekutin 2 [01MKP] Metoda konečných prvků [01NUM2] Numerická matematika 2 [01NME2] Numerické metody 2 [01PNM] Pokročilé numerické metody [01SWP2] Softwarový projekt 2 [01VAM] Variační metody [17VUJR2] Výzkumný úkol 2 Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející |
|
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1] |
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1] |
|
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2] |
|
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2] |
|
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2] |
|
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1] |
|
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1] |
|
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3] |
|
P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4] | ||||||||||||||||
|
Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4] | 1.00 | ||||||||||||||||
|
P : Oznámkujte přednášející(ho) [4] | 2.25 | ||||||||||||||||||||
|
C : Oznámkujte cvičící(ho) [0] | ||||||||||||||||||||
|
C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [0] | ||||||||||||||||||||
|
Studijní průměr: <1.0, 1.5>