Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská
|
Další předměty
[01DIFR] Diferenciální rovnice
[01MMDT2] Matematické metody v dynamice tekutin 2 [01MKP] Metoda konečných prvků [01NUM2] Numerická matematika 2 [01NME2] Numerické metody 2 [01PNM] Pokročilé numerické metody [01SWP2] Softwarový projekt 2 [01VAM] Variační metody [17VUJR2] Výzkumný úkol 2 Role učitele
Přednášející, Cvičící |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2] |
| P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2] |
|
| P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2] |
|
| C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1] |
|
| P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2] | ||||||||||||||||
|
| P : Oznámkujte přednášející(ho) [2] | 1.50 | ||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
| C : Oznámkujte cvičící(ho) [2] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
| C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2] | ||||||||||||||||||||
|
Studijní průměr: <1.0, 1.5>
Studijní průměr: <1.0, 1.5>