Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská
Další předměty
Role učitele
Přednášející, Cvičící |
|
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3] | ||||
|
P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3] | ||||||||||||||||
|
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4] | ||||
|
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4] | ||||
|
P : Oznámkujte přednášející(ho) [3] | 2.00 | ||||||||||||||||||||
|
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3] | ||||
|
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3] | ||||
|
C : Oznámkujte cvičící(ho) [4] | 1.50 | ||||||||||||||||||||
|
C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4] | ||||||||||||||||||||
|
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4] | ||||
|
Komentář vyučujícího k hodnocení předmětu |
Tento předmět má formu seminářů, kde vystupují různí přednášející. Proto by v Anketě neměl být hodnocen nebo by měl formulář k jeho hodnocení vypadat jinak. Když student hodnotí cvičícího, hodnotí tím automaticky mě, a přitom to tak nemyslí, protože já jsem jen jednou z cca 10 přednášejících. |