Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská
| 
 Další předměty 
Role učitele 
Přednášející, Cvičící, Zkoušející  | 
 
 
 
  | 
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3] | 
| C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3] | 
  | 
| C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1] | 
  | 
| Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5] | 
  | 
| Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [9] | 
  | 
| P : Co na přednášející(m) oceňujete? [6] | 
  | 
| P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [5] | 
  | 
| C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1] | 
  | 
| P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [12] | ||||
  | 
| P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [9] | ||||||||||||||||
  | 
| C : Napište, co na cvičícím oceňujete [9] | ||||
  | 
| C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [7] | ||||
  | 
| Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [16] | ||||||||||||||||
  | 
| Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [11] | ||||||||||||||||
  | 
| P : Oznámkujte přednášející(ho) [9] | 1.22 | ||||||||||||||||||||
  | 
|||||||||||||||||||||
| P : Co na přednášející(m) oceňujete? [15] | ||||
  | 
| P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [14] | ||||
  | 
| C : Oznámkujte cvičící(ho) [6] | 1.17 | ||||||||||||||||||||
  | 
|||||||||||||||||||||
| C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6] | ||||||||||||||||||||
  | 
| C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [7] | ||||
  | 
| Komentář vyučujícího k hodnocení předmětu | 
| 
 Jsem moc ráda, že se skripta studentům líbí. Jelikož jsem se se svými spoluautory z řad studentů snažila, aby skripta byla co nejdokonalejším materiálem k přípravě na zkoušku, byla bych sama proti sobě, kdybych na přednášce vykládala něco výrazně jiného než látku ze skript. Přesto si myslím, že pro hodně studentů je přínosné výklad i slyšet, ne pouze číst, vždyť i poslechem se matematická logika a správné matematické formulování dostávají člověku pod kůži. Pro oživení jsme pak právě s Františkem Batystou vymysleli ono aplikační cvičení.  | 
František Falta