Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská
Další předměty
Role učitele
Přednášející, Cvičící |
|
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1] |
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3] | ||||
|
P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3] | ||||||||||||||||
|
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3] | ||||
|
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4] | ||||
|
P : Oznámkujte přednášející(ho) [3] | 1.33 | ||||||||||||||||||||
|
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3] | ||||
|
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3] | ||||
|
C : Oznámkujte cvičící(ho) [3] | 1.67 | ||||||||||||||||||||
|
C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3] | ||||||||||||||||||||
|
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3] | ||||
|
Komentář vyučujícího k hodnocení předmětu |
Hodnotit tento předmět je asi lepší ve formě slovních komentářů. Jde o formu seminářů, kde částečně vykládám já a částečně studenti. Dále se zde trochu programuje a letos jsme pozvali dva přednášející. Proto přesně nevím, jak známky interpretovat. |
Lukáš Pohanka