Pelantová Edita prof.Ing. CSc. - [01MAA2] Matematická analýza A2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 12 / 34
- Procento hodnotících: 35 %
Celkové hodnocení [10]
1: |
|
60 % [6] |
2: |
|
40 % [4] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.40
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
- Medián: 1.38
- Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli přednášející [10]
1: |
|
60 % [6] |
2: |
|
40 % [4] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.40
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.41
- Průměr hodnocení: 1.73
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [6]
-
Fascinující.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Byly fajn.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Na mě prostě příliš rychlé.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Přednášky nejsou nudné a utíkají svižným tempem, dále oceňuji, že se stihlo probrat to, co se probrat mělo a že jsme (alespoň z mého pohledu) nebyli ve skluzu. Líbily se mi také občasné historické poznámky a zajímavosti a některé názorné demonstrace (per partes).Jan Mazáč
-
Oblíbená přednáška, kde člověk musel být ve střehu celou dobu.Michal Tichý
-
Všechny přednášky byly zajímave a 100 minut vždycky uplynuly jako 10.Vladislav Belov
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]
-
Vlastní zápisky (bez těch se neobejdete, na přednáškách se toho stihne více, než je ve skriptech, a budete na to i upozorněni, takže žádné výmluvy neprojdou), skripta prof. Pelantové.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Skripta, vlastní zápisky, Analýza v příkladech na praxi.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zápisky a skripta prof. PelantovéJan Mazáč
-
Oceňuji skripta paní profesorky. Společně s několika poznámkami ohledně látky, která nebyla ve skriptech, skvělí zdroj informací ke zkoušce.Michal Tichý
-
Vlastní zápisky a skripta.Vladislav Belov
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [9]
-
Zkouška není lehká, to by však po čtyřech hodinách přednášek a čtyřech hodinách cvičení týdně po třináct týdnů semestru ani neměla být. Taky za ni dostanete 10 kreditů. Skládáte ji však v příjemné, komorní a přátelské atmosféře, je-li vidět zájem a příprava, kolikrát vámi poradí, praktickou (početní) část zkoušky lze nechat odpustit za práci během semestru či dobrovolné písemky v jeho průběhu. Analýzy je dost a není vždy úplně jednoduchá, ale uvidíte, že si tu zkoušku ještě užijete a bude vás bavit.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Se svačinou v baťúžku jsem se připravoval na celodenní litý boj proti paní Editě. Když jsem v půl dvanácté úspěšně odcházel, byl jsem zklamán - realita nedostála pověstem. Zkouška byla obtížná, ale pohodová.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zkouška je náročná a dlouhá (v mém případě 4 hodiny teorie), ale zkoušející je vstřícná a hodná, takže ideální.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Hodně pomůže napsat průběžné testy a nemuset se učit na příklady na zkoušku, látky je hodně. Zkouška celkem příjemná, i když zdlouhavá, ale to asi jinak nejde. Paní profesorka se ptá na několik věcí z různých oblastí a opravdu chce vidět, že látce rozumíte. Když se na něčem zaseknete, snaží se vás trochu popostrčit.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Objektivní hodnocení, dostatek času, klidný průběh.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
přišli jsme a dostali jsme zadání, vypracovali jsme si připravu, prof. nás obcházela a postupně zkoušela; vyskytla-li se chyba v předpokladech, následovalo zadání k důkazu - šance předpoklady opravit. Navzdory náročnosti to byla zkouška, na kterou se musí člověk těšit, protože atmosféra byla uklidňující - nebylo možné dělat chyby ze stresu.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Ač snad nejtěžší zkouška prváku, tak atmosférou jedna z nejpříjemnějších. Na vše je dost času a na vše dostanete víc pokusů (které se ale samozřejmě projeví na hodnocení). Přes semestr jsme měli možnost nechat si na testech dopustit praktickou část písemky, což i pokud se nám povedlo získat i jen jednu část, tak dost při zkoušce pomohlo.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zkouška má dvě části, praktickou počítací, která může být odpuštěna za body získané během semestru z domácích úkolů a dvou testů (doporučuji) a ústní, která byla nadmíru příjemná a člověk se díky vstřícnosti p. profesorce dokázal po chvíli zbavit počáteční nervozity (a že byla velká). Pozor ale, je nutné se pokusit pochopit vše - co odkud plyne, na základě čeho můžeme tohle tvrdit, k čemu je tenhle předpoklad, proč tohle existuje. Pokud člověk projde skrze věty a definice, může na řadu přijít neznámé tvrzení, které si člověk má rozmyslet, ev. dokázat.Jan Mazáč
-
Náročnost byla velká. Člověk musel být ve všem přesný. Jinak byl průběh zkoušky příjemný. Pokud jste tedy nebyli vyhozeni.Michal Tichý
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [9]
-
Vynikající ználost předmětu.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Možnost odpuštění zkouškové písemky zlehčuje život studentíkům a zároveň zajistí mnohem větší porozumění příkladům, než při urputném biflování o zkouškovém. Během čajových dýchánků na matematické (potažmo jakékoliv jiné) fakultě, by paní Edita mohla tuto svoji výbornou metodu navrhovat a schvalovat ostatním učitelům.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Skvělý přístup ke studentům (dokonce snaha zapamatovat si jejich jména), ochota poskytovat konzultace, strhující přednášky, testy v průběhu semestru.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Ochotu, velmi přátelský přístup, velmi dobré porozumění učivu a schopnost tyto informace předat. Vždy je jasně vidět z čeho se vychází, kam se chce dojít a kdy je který předpoklad potřeba (často se uvede věta bez všech předpokladů a ty se psotupně doplňují, když je potřebujeme při důkazu použít).studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Umí látku hezky vysvětlit a předat studentům. A není problém přijít s problémem, že něčemu nerozumíte nebo tak.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Prof. Pelantová je "Matematická dračice" - z ní matematika "šlehá". Během přadnášky působí velmi energicky a posluchače přímo vtáhne do tématu - také díky "interakci" s posluchači. Všichni jsme hltali každé její slovo a během přednášek panovala přátelská atmosféra.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Přednášky paní profesorky jsou z těch nejlepších, co na jaderce prvák zažije, rozhodně se vyplatí chodit. Jsou živé a k věci. Skvělé je propojení se skripty. Oceňuji i schopnost zapamatovat si studenty jménem.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zápal pro matematiku, znalosti, pedagogické schopnosti, akčnost, přízvuk! Oceňuji taky kvalitně napsaná skripta k tomuto předmětu.Jan Mazáč
-
Srozumitelnost výkladu, živelnost během přednášek a ochotu, pokud člověk něčemu nerozuměl.Michal Tichý
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
-
Občas se to nedá stíhat...studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Být občas trochu pomalejší, psát vždy zleva doprava.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Zápis na tabuli je občas nepřehledný, hlavně mi dělalo problém rozlišit velké psací S a J, což bylo pro některé věty dost podstatné.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Místy zlepšit zápis na tabuli - při vyšším tempu výkladu občas docházelo k psaní na tabuli spíše těsnopisem a ten většina z nás neovládáJan Mazáč
-
P :
Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [16]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 6 % [1]: Slovní odpověď
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [10]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 90 % [9]: 90%-100%
- 2 : 10 % [1]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [17]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 23 % [4]: Vlastní zápisky
- 2 : 41 % [7]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [12]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [12]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [10]
Průměr odpovědi: 1.40
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 60 % [6]: 1 (výborný)
- 2 : 40 % [4]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
P :
Co na přednášející(m) oceňujete? [19]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 31 % [6]: Slovní odpověď
P :
V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [14]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 14 % [2]: Slovní odpověď