Strachota Pavel Ing. Ph.D. - [01BSEM] Seminář k bakalářské práci
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / 36
- Procento hodnotících: 8 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [6]
1: |
|
33 % [2] |
2: |
|
33 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
33 % [2] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
- Medián: 1.38
- Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [3]
1: |
|
33 % [1] |
2: |
|
33 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
33 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.42
- Průměr hodnocení: 1.56
Hodnocení v roli přednášející [3]
1: |
|
33 % [1] |
2: |
|
33 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
33 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.41
- Průměr hodnocení: 1.73
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
-
Obskurní, gargantuovské, sofistikované, fiskální, metaforické, konsezusiální, predentní, bezprecedentní, potencionální, filantropické, implementační, sarkastické, demagogické, logistické, extravertní, intravertní, neutrální, paranoické, potenciální, žoviální, asketické, patetické, apriorní.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
-
Katexochén a ubikvitustudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
Ugrofinistice a table d"hôtestudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
-
Přátelský přístup. To, že čte anketu (nebo aspoň dělá dojem člověka, který ji čte). Upřímnou snahu udělat předmět užitečným a zajímavým.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Někdy se celý obleču do hněda, lehnu si a předstírám, že jsem brambora.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
-
Určitě toho není málo, ale momentálně mě nenapadá nic konkrétnějšího než "říkat trochu jiné věci a trochu poutavěji".studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Když spím, tak si občas i ničeho nevšímám.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Užil jsem si temporálie a trypanozomu.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
P :
Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 25 % [1]: Slovní odpověď
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 66 % [2]: 90%-100%
- 2 : 33 % [1]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
C :
Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 25 % [1]: Slovní odpověď
C :
V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 25 % [1]: Slovní odpověď
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [3]
Průměr odpovědi: 2.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 33 % [1]: 1 (výborný)
- 2 : 33 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 33 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
P :
Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 40 % [2]: Slovní odpověď
P :
V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 40 % [2]: Slovní odpověď
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [3]
Průměr odpovědi: 2.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 33 % [1]: 1
- 2 : 33 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 33 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 33 % [1]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 66 % [2]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký
C :
Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď