Strachota Pavel Ing. Ph.D. - [01POGR2] Počítačová grafika 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / 21
- Procento hodnotících: 14 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [6]
1: |
|
50 % [3] |
2: |
|
50 % [3] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
- Medián: 1.38
- Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [3]
1: |
|
33 % [1] |
2: |
|
66 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.67
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.42
- Průměr hodnocení: 1.56
Hodnocení v roli přednášející [3]
1: |
|
66 % [2] |
2: |
|
33 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.41
- Průměr hodnocení: 1.73
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
-
účast je víceméně povinná, prezentace jsou hezké, problém je ale, že se člověk chvilkovou nepozorností může rychle ztratit a pak už mu to moc nedává smysl, na druhou stranu prezentace jsou k dispozici na stránkách přednášejícího.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Jsou povinné (seminář), ale určitě stojí za vidění.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
-
Vždy připravené prezentace, přátelský přístupstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Ochota odpovídat na dotazy a neustálé vylepšování předmětu.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Vtip a pohodu - přednášky byly fajn. Lidský přístup, nic není problém.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
-
Bylo by super, kdyby bylo pár cvičení, aby člověk skutečně porozuměl, co vlastně dělá na přednáškách.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Pokud vím, tak cvičení jsme měli jen jedno (dobrovolné), protože nám zbyl čas navíc. Cvičení bylo super, jen na mě moc rychlé, ztratila jsem se a už jsem se nechytila. Ale rozhodně by bylo skvělé, kdyby jich bylo víc a za mě možná trochu pomaleji.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Cvičení žádná nejsou. Dělá se zápočtový program, který není tak těžký.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
P :
Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [3]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
C :
Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
C :
V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [3]
Průměr odpovědi: 1.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 66 % [2]: 1 (výborný)
- 2 : 33 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
P :
Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 16 % [1]: Slovní odpověď
P :
V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 25 % [1]: Slovní odpověď
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [3]
Průměr odpovědi: 1.67
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 33 % [1]: 1
- 2 : 66 % [2]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 100 % [3]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký
C :
Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď