Strachota Pavel Ing. Ph.D. - [01DYK] Úvod do dynamiky kontinua
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / N/A
- Procento hodnotících: N/A %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [3]
1: |
|
100 % [3] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
- Medián: 1.38
- Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli přednášející [3]
1: |
|
100 % [3] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.41
- Průměr hodnocení: 1.73
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
-
Přednáší Fučík a Strachota a semtam jsou i praktické ukázky, zápočt za docházkustudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Přidal bych pár příkladů, které by si studenti mohli spočítat doma. Pomohlo by to k lepšímu porozumění látce.Ondřej Mach
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
-
vtipy (oba) a hašteření se při střídání u tabulestudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Srozumitelnost výkladu, snaha o matematickou korektnost, vtipné pokusy pro odlehčeníOndřej Mach
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
-
Rozdíl mezi malým a velký miks (x vs. X) je opravdu malý, ale v probírané teorii je mezi nimi propastný rozdíl, bylo by vhodné je zapisovat nějak více rozdílně nebo zavést vhodnější značení.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
P :
Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 40 % [2]: Slovní odpověď
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 66 % [2]: 90%-100%
- 2 : 33 % [1]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [3]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [3]: 1 (výborný)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
P :
Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 40 % [2]: Slovní odpověď
P :
V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [2]: Slovní odpověď