[01DIM2] Diskretní matematika 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 12 / 59
- Procento hodnotících: 20 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 59 studentů.
- Ukončilo předmět: 30 studentů.
- Průchodnost: 50 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [11]
-
Diskrétní matematika je jeden z nejzajímavějších volitelných oborů, získat zápočet je také docela přijatelně obtížné. Jediná škoda je, že nejzajímavější látka tj. konečné grupy se probírají úplně na konci a není jim věnováno víc času.Filip Papoušek studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;V
-
Reseni prikladu podbnych olympiadam.Aleš Suchomel studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství;PO
-
Oddechová matematika - řešení rekurentních rovnic. Překvapivě se za vším schovává algebra, ale důkazy k zápočtovce nepotřebujete :) Jako na DIM1 se zadávají úlohy na doma, takže se závěrečné písemce snadno vyhnete.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;V
-
Super předmět, z matematik mě bavil asi nejvícstudijní obor: Matematická informatika;PO
-
Preberané témy boli zaujímavé, výklad mi však prišiel menej zaujímavý ako v DIM1.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;V
-
Výrazně zajímavější, než DIM1studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;V
-
Zajímavý předmět, určitě stojí za to ho navštěvovat. Zápočet za docházku + test na konci semestru (zvládnutelný, typové úlohy), možnost získat body navíc během semestru za domácí úlohy následně odprezentované u tabule.studijní obor: Matematické inženýrství;V
-
Dost zajímavý předmět. Především první část učiva - diferenční rovnice jsou dost zajímavé téma, občas i dost užitečné a člověk později ocení paralelu s diferenciálními rovnicemi.studijní obor: Matematické inženýrství;V
-
Nové uspořádání, přednáška + cviko. Lepší model než kdysi. Neškodilo by DIMKu přidání kreditů - 3 by byly optimální.studijní obor: Aplikovaná informatika;PO
-
diferenční rovnice jsou jednak zajímavé, ale hodí se i v budoucím studiustudijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;V
-
Šlo to.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
N :
Oznámkujte předmět [12]
Průměr odpovědi: 1.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 75 % [9]: 1 (výborně)
- 2 : 16 % [2]: 2
- 3 : 8 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [12]
Průměr odpovědi: 1.08
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 91 % [11]: ano
- 3 : 8 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká