Všechny komentáře učitelů
Krbálek Milan doc. Mgr. Ph.D. Předmět: Matematické modely dopravních systémů (01MMDS) (k předmětu a své roli) 2017-11-15 14:20:10
Krbálek Milan doc. Mgr. Ph.D. Předmět: Matematická analýza B4 (01MAB4) (k předmětu a své roli) 2017-11-15 14:29:08
Mikyška Jiří doc. Ing. Ph.D. Předmět: Vybrané partie z matematiky (01VYMA) (k předmětu a své roli) 2017-11-15 10:51:23
Solovský Jakub Ing. Předmět: Matematika 2 (01MAT2) (k předmětu a své roli) 2017-11-15 14:10:13
Na cvičení byla možnost se zeptat a projít si řešení písemky a vysvětlit postupu řešení. Někteří studenti této možnosti využívali.
Ke správnému řešení minitestů a dotazům ke cvičení obecně - na začátku každého cvičení byla možnost se ptát na příklady, se kterými si studenti nevěděli rady, tedy i na řešení minitestů z minulé hodiny. V případě časově náročnějších dotazů bylo možné se domluvit na individuální konzultaci.
Tušek Matěj Ing. Ph.D. Předmět: Matematika 4 (01MAT4) (k předmětu a své roli) 2017-11-15 10:46:21
Matas Marek Ing. Předmět: Termika a molekulová fyzika (02TER) (k předmětu a své roli) 2017-11-22 15:03:39
Dekuji za komentare, pokusim se na nich zapracovat a cviceni dale zlepsit :)
Navrátil Josef Ing. Předmět: Termika a molekulová fyzika (02TER) (k předmětu a své roli) 2017-11-21 22:25:28
Růžička František Ing. Předmět: Elektřina a magnetismus (02ELMA) (k předmětu a své roli) 2017-11-23 16:30:59
Schmidt Josef Ing. Předmět: Elektřina a magnetismus (02ELMA) (k předmětu a své roli) 2017-11-25 23:13:40
Pavlíková Ivana Mgr. Předmět: Němčina M2 (04NM2) (k předmětu a své roli) 2017-11-26 15:44:48
Studentkám a studentům, kteří vyplnili anketu, děkuji za jejich čas věnovaný zamyšlení se nad jazykovou výukou, zároveň děkuji za pochvalná i kritická slova. Věřím, že hledání slovíček zabere čas, ale pedagogická psychologie i moje zkušenosti dokazují, že takto získaná znalost má větší eficienci než tzv. "servírování slovní zásoby pod nos". Odborná témata nelze opustit, jsme již na vysoké škole, kdo má pocit, že tematické celky absolutně nezvládá, zvolil zřejmě úroveň, do níž nepatří. Co se týká chemických pasáží, je nutno podotknout, že v materiálech nejsou jen tyto, zabýváme se i texty orientovanými matematicky, fyzikálně, prakticky aj.
Ráda bych, aby se student věnoval němčině při domácí přípravě dalších sto minut, pak by šlo s dobou semináře (též sto minut) o ideální čas věnovaný týdně studiu cizího jazyka.
Přála bych si, aby Vám všem studium němčiny přinášelo trošku radosti a uspokojení, mým největším přáním by bylo Vás tzv. "rozmluvit", tím byste udělali zase radost Vy mně.
Ještě jednou děkuji a přeji mnoho úspěchů nejen ve studiu jazyků.
Pšikal Jan Ing. Ph.D. Předmět: Úvod do moderní fyziky (12UMF) (k celému předmětu) 2017-11-14 15:20:33
Drtinová Barbora Ing. Ph.D. Předmět: Chemie (15CHB) (k předmětu a své roli) 2017-11-26 22:27:01
Drtinová Barbora Ing. Ph.D. Předmět: Chemie (15CHB) (k celému předmětu) 2017-11-26 22:28:33
Připomínky beru na vědomí.
Jarý Vladimír Ing. Ph.D. Předmět: Programování v C++ 2 (18PRC2) (k předmětu a své roli) 2017-11-24 21:55:13
Majerová Dana Mgr. Ph.D. Předmět: Tvorba internetových aplikací (18INTA) (k předmětu a své roli) 2017-11-15 21:34:45