[01SMB2] Seminář z matematické analýzy B2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 12 / 56
- Procento hodnotících: 21 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 56 studentů.
- Ukončilo předmět: 50 studentů.
- Průchodnost: 89 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [11]
-
Zajimavé přednášky o aplikaci matematiky.Aleš Suchomel studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství;V
-
První část byl úvod do teorie míry, v druhé části přednášeli hosté o zajímavých tématech. Pojetí předmětu se mi líbilo, lépe jsem pochopila teorii míry a dozvěděla jsem se o zajímavých možnostech aplikací matematiky.studijní obor: Matematické inženýrství;V
-
Předmět není doplněk analýzy 4, možná jen zezačátku. Člověk konečně zjistí, co může po studiu dělat s matematikou dál.studijní obor: Fyzikální elektronika;V
-
Předmět začíná podobně jako SMB1, prvních několik přednášek se vyučující zabývá rozšířením učiva MAB4. Další přednášky jsou vedeny vyučujícími z fakulty nebo absolventy. Tyto přednášky slouží k tomu, aby student získal představu o tom, čím se může po vystudování svého oboru zabývat, případně co si může vybrat jako téma bakalářské práce. Většina přednášek je zajímavých, nicméně jsou orientovány spíše na studenty matematických oborů.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;V
-
rozhodně zajímavé rozšíření, ale pouze pro matematické obory, je to taková reklama na AMSMstudijní obor: Matematické inženýrství;V
-
Trochu analýzy a pak zájmové přednášky.studijní obor: Inženýrství pevných látek;V
-
v první půlce jsme dělali úvod do teorie míry, ve druhé pak jednotliví hosté z KM prezentovali svá tématastudijní obor: Matematické inženýrství;V
-
Zajímavé přednášky lidí z praxe.studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství;V
-
Velmi zajímavá zkušenost. Student se dozví mnoho z oboru matematiky a čím se může v budoucnu zaobírat.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;V
-
Výborné ukázky aplikace matematiky v praxi.studijní obor: Fyzikální elektronika;V
-
Zajímavý předmět, zaujala mě hlavně část věnovaná míře. V druhé polovině, kdy se střídali různí přednášející velmi záleželo na konkrétním člověku, jeho přístupu a zvolené náročnosti - některé přednášky byly spíše oddychové a týkali se více možností studia / po studiu, jiné byly velmi obtížné až nesrozumitelné.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;V
-
N :
Oznámkujte předmět [12]
Průměr odpovědi: 1.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 83 % [10]: 1 (výborně)
- 2 : 8 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 8 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [12]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 83 % [10]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká