[02EMSF] Experimentální metody subjaderné fyziky
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 5 / 17
- Procento hodnotících: 29 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 17 studentů.
- Ukončilo předmět: 15 studentů.
- Průchodnost: 88 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [5]
-
Absolutne zbytecny predmet. Vsechno zamerene na ALICE, stavba detektoru, IT a pod. Uplne zbytecne pro lidi co nedelaji v ALICE.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
-
Dozvíte se, jak všechny ty do té doby teoreticky probrané detektory jsou v praxi sestaveny do jednoho fungujícího celku.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
-
zajímavý předmět, ale nemám pocit, že by ve mně něco zanechalostudijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
-
Myslím, že předmět by neměl být povinný pro všechny studenty. Předmět je velmi technický a studenti, kteří se nezabývají analýzou dat v něm nevidí smysl.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
-
neni problém,studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
-
N :
Oznámkujte předmět [5]
Průměr odpovědi: 2.80
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 20 % [1]: 1 (výborně)
- 2 : 20 % [1]: 2
- 3 : 40 % [2]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 20 % [1]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [5]
Průměr odpovědi: 1.25
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 60 % [3]: ano
- 3 : 20 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká