[02TEF2] Teoretická fyzika 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 14 / 98
- Procento hodnotících: 14 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 98 studentů.
- Ukončilo předmět: 50 studentů.
- Průchodnost: 51 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [13]
-
Styl předmětu v duchu VOAFu navazující na TEF1 s tématikou ELMy.Tomáš Truhlář studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
-
Hamiltonův formalismus a ELMA z druhé strany.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
V přednáškách bývá obtížné se vyznat a hlavně rozpoznat okamžik, kdy pan profesor skončil s opakováním látky probrané na minulé přednášce a začal probírat novou látku.studijní obor: Fyzikální elektronika;PO
-
elma v tefustudijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
Na přednáškách to zpočátku tak nepůsobí, ale ve výsledku je to velice zajímavý předmět, díky kterému jsem pochopila souvislosti.studijní obor: Fyzikální elektronika;PO
-
Tak trochu ELMA ale o hodně jinak.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
teoretičtější výklad relativity, ELMA a Hamiltonstudijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
-
Náročný předmět, ale už je látka jasnější než v zimních semestru.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
-
Získala jsem lepší pojem o elektromagnetismu a vlnění.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PO
-
Předmět docela dobře strukturovaný.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PO
-
Pro mě nejzáživnější fyzika, spolu s TEF1.studijní obor: Fyzikální elektronika;PO
-
ELMA z trochu jiného pohledustudijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
Zajímavý předmět pokažený špatnými přednáškami.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
-
N :
Oznámkujte předmět [14]
Průměr odpovědi: 2.36
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 14 % [2]: 1 (výborně)
- 2 : 50 % [7]: 2
- 3 : 21 % [3]: 3
- 4 : 14 % [2]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [14]
Průměr odpovědi: 1.22
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 14 % [2]: nevyjádřeno
- 2 : 50 % [7]: ano
- 3 : 14 % [2]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká