[02TSFA] Termodynamika a statistická fyzika
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 13 / 103
- Procento hodnotících: 12 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 103 studentů.
- Ukončilo předmět: 53 studentů.
- Průchodnost: 51 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [12]
-
Zajímavý předmět, kterému by pomohla přítomnost skript, které by pomohli studentovi orientovat se v obsahu přednášek.Tomáš Truhlář studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
-
Z přednášek je velmi obtížné, až nemožné si dělat poznámky vzhledem k tomu, že přednášející skáče od tématu k tématu.studijní obor: Fyzikální elektronika;PO
-
Docela chaotický předmět, ale jakmile se člověk začne učit na zkoušku a na písemku, začne to dávat trochu smysl a pěkně to do sebe pasuje. Statistické soubory mi připadaly nejzajímavější.studijní obor: Fyzikální elektronika;PO
-
je potřeba najít v příkladech systém a logiku, pan profesor přednáší témata nezávisle na tom, co se zrovna dělá na cvičení; na přednášky se z mého pohledu vyplatí chodit, i přesto, že nejsou vždy zábavné, protože u zkoušky jsem byl dotázán zrovna na dvě věci, které ve wikiskriptech nejsou uvedenystudijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
-
Látka mi dávala smysl až na konci, kdy jsem přišel na to, proč jsme probírali něco jiného na začátku.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
Náročný předmět, jsem ráda, že to mám za seboustudijní obor: Fyzikální elektronika;PO
-
mohl by to být hezký předmět, ale musel by být vyučován úplně jinak...studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
pokračování Termiky a příprava pro kvantovkustudijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
Termodynamika a statistiká fyzika spíš pro ty, co už tomu aspoň trochu rozumí.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
Stále nevím, co si o předmětu myslet. Látka je to vcelku zajímavá, ale momentálně si nedokážu představit, kde ji později využiju.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PO
-
Asi nejtěžší předmět semestru. Šílené přednášky. Náročná cvičení.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
-
Velký chaos, ale chápu že tahle látka je velmi důležitá pro budoucí studia.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PO
-
N :
Oznámkujte předmět [13]
Průměr odpovědi: 2.46
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1 (výborně)
- 2 : 53 % [7]: 2
- 3 : 46 % [6]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [13]
Průměr odpovědi: 1.30
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 53 % [7]: ano
- 3 : 23 % [3]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká