[04AP2] Angličtina P2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 10 / 67
- Procento hodnotících: 14 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 67 studentů.
- Ukončilo předmět: 60 studentů.
- Průchodnost: 89 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [9]
-
Podobny styl jako AP-1Aleš Suchomel studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství;V
-
Na poměry FJFI odpočinkový předmět, nevyžaduje nijakou zvláštní domácí přípravu ani učení se na zápočet.studijní obor: Fyzikální elektronika;V
-
Pokračování angličtiny.studijní obor: Matematické inženýrství;V
-
Úmorná nuda.studijní obor: Matematické inženýrství;V
-
Dobře rozmyšlená náplň, s probíranou látkou se skutečně setkávám v odborných textech. Na druhou stranu objem informací je docela velký, vzhledem k tomu, kolik času je běžný student FJFI schopen a ochoten zrovna angličtině věnovat.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;V
-
probírá se popis grafustudijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;V
-
Prostě angličtina, člověk to přežije a je to.studijní obor: Fyzikální elektronika;V
-
viz AP1studijní obor: Matematické inženýrství;V
-
Druhá část kurzu Angličtina pro pokročilé. U jazyků je opravdu nepochopitelné, že je zde povinná docházka, povinné domácí úkoly, povinné psaní zápočtového testu a za to vše jen jeden kredit! Zarážející velmi demotivující..studijní obor: Radiologická technika;V
-
N :
Oznámkujte předmět [10]
Průměr odpovědi: 2.10
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 40 % [4]: 1 (výborně)
- 2 : 40 % [4]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 10 % [1]: 4
- 5 : 10 % [1]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [10]
Průměr odpovědi: 1.86
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 10 % [1]: ano
- 3 : 60 % [6]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká