[12NME1] Numerické metody
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 13 / 104
- Procento hodnotících: 12 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 104 studentů.
- Ukončilo předmět: 67 studentů.
- Průchodnost: 64 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [12]
-
Jeden z méně zajímavých předmětů, který přináší úvod do řešení numerických úloh.Tomáš Truhlář studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
Celkom praktický predmet , ktorý využijete, keď budete chcieť spočítať niečo "nespočitateľné". Vhodný hlavne pre fyzikálne a matematické odbory.studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství;PO
-
Základy numerický metod. Od všeho se dělá trochu.studijní obor: Matematické inženýrství;PV
-
Základy numerických metod vyučované v matlabustudijní obor: Fyzikální elektronika;PV
-
nečekaně náročné, chce to jiné myšlení, než je student zvyklýstudijní obor: Matematické inženýrství;PV
-
Předmět je docela zajímavý, ne příliš náročný.studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
-
Přehled základních metod numerické matematiky, mimo to se zde naučíte základy práce s MATLABemstudijní obor: Matematické inženýrství;PV
-
Studenti se učí numerické metody, které mohou využít v budoucnu při svých výpočtech. Na cvičeních se učí, jak tyto metody použít prakticky, během přednášek se dozví, v čem spočívá problematika některých metod a důvody, proč jsou určité metody vhodné při konkrétních příkladech.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
Nevím.studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
-
Průřez metodami, jejich naprogramování v matlabu.studijní obor: Inženýrství pevných látek;PV
-
Zajímavý předmět k proniknutí do problematiky numerických metodstudijní obor: Aplikace softwarového inženýrství;PO
-
Numerické metody a programování matematických úloh na počítači je velmi důležitý a praktický.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PV
-
N :
Oznámkujte předmět [13]
Průměr odpovědi: 2.23
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1 (výborně)
- 2 : 76 % [10]: 2
- 3 : 23 % [3]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [13]
Průměr odpovědi: 1.08
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 84 % [11]: ano
- 3 : 7 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká