Heraltová Lenka Ing. Ph.D. - [17ZAF2] Základy fyziky jaderných reaktorů 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / N/A
- Procento hodnotících: N/A %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [3]
1: |
|
100 % [3] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
- Medián: 1.39
- Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli přednášející [3]
1: |
|
100 % [3] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
-
Vedeno je to dobře, možná by bylo krokem kupředu zpracování paralelního materiálu, který by zahrnoval odvozování, které v prezentacích není. To vše pro případ, že člověk chybí, nebo to v době přednášky nevnímal jako důležité (a odvození si nepal), ale třeba při přípravě na státnice si uvědomí, že by to vědět měl. ;-) Popř. přednášky natáčet na video, což je dnes na VŠ docela populární, a zveřejňovat je. Koneckonců by to byla i dobrá prezentace katedry - přednášky jsou velmi kvalitní.studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
-
Prezentace, zápisky ze cvičení (a trochu z přednášek).studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
-
Ač to byl předtermín, tak písemka byla tvrdá. Pak se tahaly otázky, pak byla příprava a pak ústní zkouška. Kromě tématu se paní doktorka ptala na vztah pro k-nekonečno a tak obecně. Nicméně to, že jsou na to otázky jsem zjistil až na zkoušce! A proto jsem dopadl ne tak slavně, jak jsem chtěl. Bylo by fajn na to více poukazovat na hodinách a třeba při zápočtovce... Já si třeba táhnul téma plutonium a o tom v ZAF2 nebylo ani slovo (a v ZAF1 taky moc ne) - tj. na tuhle otázku by se mi sakra hodila příprava... jo, jen kdybych věděl, že se na tohle může někdo zeptat. ;-)studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
-
Přesnost, preciznost, komunikaci se studenty. Že vnáší ženský element do jinak mužského prostředí na katedře. :-)studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
Ochotu cokoli vysvětlit znovu. Když něco nevíte nebo něčemu nerozumíte, nedívá se na vás shora a netvrdí, že je to přece triviální. Můj druhý zápis a až od dr. Heraltové bylo vše jasné. Najednou hodiny nebyly jedno velké "co to sakra je" ale naopak "wow, tohle je fakt chytrý a já to zvládnu taky!" Za mě jasná adeptka na Zlatou křídu.studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
Strukturu předášek, snahu o to, abychom porozuměli zcela látce.studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
-
Je to OK. Nicméně přidám jednu poznámku, na kterou jsem přišel při přípravě na státnice - ZAF12 nezahrnují jednu otázku u státnic a já nechápu proč. Je to otázka z reaktorovky týkající se grupového výpočtu. Na tohle téma se musí člověk učit ze skript popř. materiálů od starších spolužáků. Integroval bych to do výuky, zase tak moc času ten jeden-dva vzorce nezaberou. ;-)studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
Možná větší písmenka na tabuli.studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
Není potřeba. Jen pokračovat stejným způsobem.studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 66 % [2]: 90%-100%
- 2 : 33 % [1]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
- 2 : 0 % [0]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [1]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 0 % [0]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 100 % [1]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [3]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [3]: 1 (výborný)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5